Levik Opublikowano 6 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Witam !!! Jesli wiesz coś na temat takiej BMKI to napisz. (spalanie, moc, kultura pracy, pochodzenie silnika itp) <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Levik Opublikowano 12 Lutego 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 A wie ktoś może ile wejdzie oleju do takiego silnika??? i jaki olej najlepiej stosować??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Levik Opublikowano 15 Lutego 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Jesli chodzi o olej to juz wiem ile wejdzie bo wymieniłem! Wlałem półsyntetyk Mobila i weszło całe 5 litrów!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 15 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 o widzę że kolega zadaje pytania i sam na nie odpowiada :mrgreen: :mrgreen: ale tak jest że mało TDS wśród nas <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 15 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 a moze ja coś powiem jest to 1,8 Turbodiesel ma on moc 90 KM cechuje się niskim spalaniem ale osiągi także mizerne ... zwłaszcza w E-36 Touring . silnik tak samo jak 2,5 TDS jest z komorą wstępną jeszcze nie bezpośredni wtrysk paliwa Common Rail auto że tak powiem dla ludzi po 40 tce ale to takich którym juz nie zależy na osiągach tylko na spalaniu z wiekiem tak bywa robisz się zgredem i nie chcesz pękać juz z siana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 15 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 ech Nickos lubię twoje wypowiedzi.............. w temacie, i z jajem uklon_bmw bmw_beer bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Levik Opublikowano 15 Lutego 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Wreszcie jakieś konkrety!!! Dzięki! A co do osiągów to są takie same jak w 316i Jeździ się tym w miare dobrze i tanio!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid325 Opublikowano 15 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Wreszcie jakieś konkrety!!! Dzięki!A co do osiągów to są takie same jak w 316i Jeździ się tym w miare dobrze i tanio!!! chyba nie takie same bo 316 ma 100 i 102KM <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Levik Opublikowano 15 Lutego 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Tak jak mówisz tylko TDS ma lepszy moment obrotowy co w rezultacie daje o 1 sekunde słabszy wynik do 100 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk325e36 Opublikowano 15 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Tds czyli uważaj żeby go nigdy nie przegrzać -czytaj sprawne wisko i zawsze stan płynu chłodzącego. Nie wolno go gonić tak jak benzynę i po dłuższej jeżdzie nie wyłańczać odrazu niech pochodzi jak staniesz z 3min co by się turbina nasmarowała inaczej szybko szlak ją trafi a wtedy szykuj kasę na regenerowaną od 600zł w góre tylko nie wiadomo ile pochodzi gwarancji z reguły rok. <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 15 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 318 tds ma pojemnosc 1700cm. a oleju do nowego silniku wchodzi 5,5l. a turbina przed wylaczeniem nie smaruje sie tylko chlodzi, smaruje sie podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 15 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Hmm...Nie wiem czy ktos z osob wypowiadajacych sie o silnikach tds mial takie...bo troche nie jest tak jak mowicie...po pierwsze...to prawda ze trzeba sprawdzac aby wisko bylo sprawne i stan plynu chlodzacego... pod drugie turbine trzeba chlodzic gdy sie autko kreci a prz spokojnej jezdzie mozna wylaczyc...i w dieslach wcale to nie musi dlugo trwac...ok 30 sekund..do 1 min..czy autko dla prykow..dobry 2.5tds..na manualu da rade silnikowi 2.0 na vanosie...oczywiscie mowie tu o zdrowym tdsie...na hamowni wykasuje wiekszy moment i moc.niz jest to podane seryjnie... 1.8 tds..sluzy do lajtowego lansu... no i w miare malo pali...osobiscie majac 2,5 tds.. uwazam ze trza zwrocic uwage.. czy pompa jest zdrowa,,, czy nie jest mokra turbinka... wiadomo ze wszystkie filtry i olej wymieniac trza regularnie... dbac o plyny... sprawdzac wtryski bo szczegolnie sterujacy lubi sie sypac a nowy troche kosztuje , napinacz paska lubi sie wyjebc. a tak to silnik marzenie hehe ...slyszalem ze lubia sie sypac rowniez glowice i szklanki ale narazie mi nic nie teges a mam juz 220tys i w sumie autko troche czasem sie kreci do 4 tys z hakiem... hehe pozdrowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk325e36 Opublikowano 15 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 318 tds ma pojemnosc 1700cm. a oleju do nowego silniku wchodzi 5,5l.a turbina przed wylaczeniem nie smaruje sie tylko chlodzi, smaruje sie podczas jazdy. I tu się mylisz robi jedno i drugie. Chłodzi ale chodzi też o olej fakt smaruje podczas jazdy ale po nagłym wyłączeniu silnika nie tylko nie zdąży się się schłodzić ale i oleju jest mało na jej częściach i właśnie ta minuta jest po to aby schłodzić i dobrze przesmarować <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Levik Opublikowano 16 Lutego 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Dzieki za wskazówki!!! Ale wytłumaczcie mi co to jest te "wisko" i o co z nim chodzi! :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 16 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Dzieki za wskazówki!!!Ale wytłumaczcie mi co to jest te "wisko" i o co z nim chodzi! :wink: Wisko od wiskozy :?: Czyli sprzeglo wentylatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Levik Opublikowano 16 Lutego 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Aha, dzieki! A jakie są objawy nie sprawnego wiska? Bo u mnie chyba wszysto styka? Aaa i nie wiem czy te modele tak mają ale dośc długo sie swiece zarowe grzeją albo mi się tak zdaje a może tak musi byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 16 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Wisko jak pada wntylator stoi w miejscu a za tym idzie wskazowka od temp silnika na czerwone pole ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid325 Opublikowano 17 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Wisko nie powinno mieć żadnych luzów ani dużych oporów a na rozgrzanym silniku 90-95stopni przy dodaniu gazu powinno być słuchać świszczenie wiatraka :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 17 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Co do TDS słyszałem o pękających wałach nie wiem czy to prawda bo osobiście nie spotkałem się z takim przypadkiem myśle jednak że 2,5 tds da rade 2,0 Vanos a to za sprawą większego momentu obrotowego i turbosprężarki która i tak doładowywuje silnik 2,5 litrowy więc stawiam na TDS jeżeli chodzi o osiągi drugą sprawą TDS wychodzi ekonomiczniej ... ale jak zawsze cos kosztem czegoś w eksplatacji będzie droższy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.