misiosl Opublikowano 12 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 witam i ponownie problem z chłodzeniem :-/ a mianowicie jak trochę pojeżdze to wywali mi płyn ze zbiorniczka wyrównawczego..nie cały ale zawsze coś wywala i ja dolewam a ona wywala ja dolewam itd...teraz moje pytanie czy powodem tej sytuacji może być powietrze w obiegu?auto grzeje się dobrze i szybko nawet na mrozie ale ten płyn mnie martwi... dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 12 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Może być-czy dolewasz do pełna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 12 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 może być kilka przyczyn: - prozaiczna - za dużo płyny w zbiorniczku - częsta korek nie trzyma ciśnienia, korek zbiorniczka do wymiany - peknięta głowica, wali ciśnienie w ukł. chłodzenia, sprawdzić czy nie ma wody w oleju, oleju w wodzie, miałem przypadek że głowica pękła akurat na płaszczu wodnym i wywalało płyn i innych objawów nie było, - zapowietrzenie ukł. chłodzenia - uszkodzony termostat - nie otwiera dużego obiegu i w końcu korek puszcza przy zbyt dużym ciśnieniu, chociaż wtedy powinien sie grzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 oleju w wodzie nie ma i w drugą stronę też nie...termostat ma 2 tygodnie wymieniłem bo według mnie auto zbyt szybko się nagrzewało ale temperatura nie wychodzi poza połowe zresztą teraz też tak mam...dolewam do górnej kreski na zbiorniczku, a czy korek walnięty nie wiem jak to sprawdzić ale jak chwile pojeżdze i odkręce korek to tylko syknie i zaraz podnosi się poziom płynu w zbiorniczku,co teraz sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 12 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 DOBRZE ODPOWIETRZYC :!: :!: :!: Skoro wskazowka nie przekracza polowy to znaczy ze jest dobrze, znaczy prawie dobrze... Z tego co piszesz to objawy wskazuja na zapowietrzony uklad <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 tylko czemu układ mógł się zapowietrzyc?? jak wymieniłem termostat to go odpowietrzałem...przez blisko godzine! i w sumie 2 tygodnie było ok a ostatnio miałem wielką plame pod autem i tylko połowe zbiornuiczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 13 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Jeszcze raz zapytam czy lejesz do pełna-bo płynu powinno być około połowy w zbiorniczku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 13 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Przeciez napisal: ...dolewam do górnej kreski na zbiorniczku :wink: ostatnio miałem wielką plame pod autem Odczytuje to jako plama z plynu... ...a zwróciles uwage skad ten plyn uciekl :?: Moze ktoras obejma na wezu jest za luzno skrecona i bedzie powietrze zasysal pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 znalazłem przyczynę pęknięty dolny króciec w zbiorniczku...jakiś partacz zamiast go wymienić jak pękł to wsadził kawałek miedzianej rurki było ok a mi pękła za rurką i nie dość ze uciekał płyn to układ się zapowietrzał ale już szukam nowego zbiorniczka!wielkie dzięki za pomoc <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.