zaba84 Opublikowano 10 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Witam <bmw_2> Tak jak w temacie prosze o plusy i minusy silnika 1.8is, jak jest z eksploatacja, awaryjnoacia itp. Obecnie posiadam silnik w buni 1.8 M40 i mysle zeby wrzucic tam 1.8is i tak mysle zeby mi zabardo portfela sie wysalo z zego eksploatacja. Ale z drugiej strony zatsanawiam sie tez czy oplaca sie inwestowac w auto z 91 roku choc w sumie na drogi wyjechalo w polowie 95 ale pomijam ten fakt . Wiec jak to jest z tym is-em :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 10 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 ja bym myslał bardziej nad 2.0! jezdziłem is i szału niema! ale moze niech wypowiedza sie ci co posiadaja is! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 ja bym myslał bardziej nad 2.0! jezdziłem is i szału niema! ale moze niech wypowiedza sie ci co posiadaja is! tzn wole is-a jezeli chodzi o 2.0 to juz za duzo trzeba zmienic... chyba skrzynia, wal, defer dochodzi do tego.. a na is-a to tylko zmieniam silnik z oprzetem i kompem chyba.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 10 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 a skrzynia podejdze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 10 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Wiec jak to jest z tym is-em :?: :?: :?: wewalisz kupę kasy i będziesz miał dalej 4 gary sprzedaj auto i kup mocniejsze... 325 albo 328 albo m3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybka318is Opublikowano 16 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Jeżdżę isEM i nie mam co narzekać. Bądzmy szczerzy,spalanie ok 10/12l . w zależności od dynamiki jazdy. Osiągi zdecydowanie leprze od 1.8i .Ale wczoraj stanął przede mna na światłach blizniak (bez oznaczenia na tylnej klapie) i obstawiam że napewno nie miał mniej jak 2.5 pod maską ponieważ po wskoczeniu zielonego światła pozwolił mi patrzeć jak szybko się oddala, POZAZDROŚCIĆ :cry: . Więc wybór należy już do ciebie. <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris22 Opublikowano 16 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 ja mialem silnik is i powiem szczeze nie chce juz nigdy widziec takiego.co jakis caly czas byly problemy najpierw zaczelo sie od tego ze obkrecilo panewke na wale oddalem do mechanika i zrobil remont i jezdzila.chwile byl spokuj pozniej zaczely sie problemy z obrotami na zimnym i cieplym silniku.nastepny problem to taki ze lancuszek pracowal glosno wiec postanowilem wydac troche kasy i wymienic caly kompletny rozrzad,nie bylo to tanie kilka czesci zamawialem w serwisie i po okolo 2 tys kilometrow padlo juz calkiem pekna blok przy jednym z elementoe rozrzady wtedy postanowilem zmienic silnik zdecydowalem sie na 2.0wanos i od tego czasu wkoncu skonczyly sie wszystkie problemy nic sie nie dzieje pracuje super.i nie trzeba bylo zmieniac skrzyni walu ani mostu silnik i kompa z wiazka kabli nawet chlodnica pasuje.wiec kolego naprawde zastanow sie czy warto moze lepiej niec 6 cylindrow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.