Simon Opublikowano 6 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Wiele osób proponuje kompresor ma ktoś fotki bo nigdy tego nie widziałem, moze ktos napisac jak to niby działa, jakie osiagi i jakie koszty? pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 7 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 koszty od 10.000 w gore... oczywiscie w siedziacym w temacie zakladzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 7 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Koszta niwspolmierne do osiągow. Jak juz wybierac to proponowalbym normalne turbo.Koszta mozna zamknąc w 10000. Filmow jest sporo co wtedy takie bmw potrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 To nie wiem czemu co niektórzy właśnie polecaja kompresor zamiast turbiny bo koszta mniejsze, na fimikach gdzieś widziałem uturbione M10 1.8 kosztem 465$ oczywiście w domowym warsztacie, z którego roku ten filmik to nie wiem, ale myśle że mozna pokąbinować :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 7 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 m20b20 z kompresorem: http://www.44tuning.pl/najnowsze-wiadomosci/bmw-e-30-320-i-tuning-kompresor-rotrex-wydech-supersprint-chip-tuning.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 8 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 m20b20 z kompresorem:http://www.44tuning.pl/najnowsze-wiadomosci/bmw-e-30-320-i-tuning-kompresor-rotrex-wydech-supersprint-chip-tuning.html Pytale msie wlasnei w tej firmie ile by mnei kosztowal ow 3.5l wlzoenie komrpessora... odp. 26 tys zl :roll: Ja mysle ze za ro kpo prost uwrzuce V8 4.0 i juz :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 8 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 e tam, cos z e39 M5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 26 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Szczerze polecałbym TURBO, niby trochę więcej z tym roboty, bo wydech inny, ale większe moce można uzyskać przy pomocy turbiny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 28 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 m20b20 z kompresorem:http://www.44tuning.pl/najnowsze-wiadomosci/bmw-e-30-320-i-tuning-kompresor-rotrex-wydech-supersprint-chip-tuning.html Pytale msie wlasnei w tej firmie ile by mnei kosztowal ow 3.5l wlzoenie komrpessora... odp. 26 tys zl :roll: Ja mysle ze za ro kpo prost uwrzuce V8 4.0 i juz :twisted: noooo... kurde na pewno wyjdzie taniej od turbo czy kompresora [ Dodano: 28 Luty 08, 22:54 ] Szczerze polecałbym TURBO, niby trochę więcej z tym roboty, bo wydech inny, ale większe moce można uzyskać przy pomocy turbiny ciekawe czy da się wrzucić jakąś elektryczną turbinę marki do której się zraziłem.. voklswagen corrado albo scirocco miał chyba takie swego czasu o ile się nie mylę, z tym chyba nie byłoby jakoś kolosalnie dużo roboty z tym, że te turbiny słynęły ze swojej awaryjności... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donner Opublikowano 28 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Kompresor elektryczny to temat rzeka, ale w skrócie: -mniej obciąża silnik niż turbo(niższe ciśnienie doładowania) -jest tańszy -brak turbo-dziury -nie wymaga kosztownych przeróbek w silniku i wydechu -nie wymaga turbo-timera(osobne smarowanie). Nie daje oczywiście z ww. powodów takiego kopa jak turbina, ale myślę, że jest to rozwiązanie warte uwagi.Rozrzut cenowy jest też spory.Najtańsza taka zabawka firmy Thomas Knight, którą udało mi się znaleźć to koszt około 3700 zł. Najdroższa, ale bardzo zaawansowana jest produkcji firmy Rotrex, model C30-64.To rozwiązanie jest typu odśrodkowego, co oznacza że sprężarka napędzana jest przez pasek klinowy.Jej koszt to jakieś 8600zł bez montażu.Dla zainteresowanych podaje dwa przydatne linki : http://www.at2000.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=75&Itemid=107 http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20232243.html <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 29 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Kompresor elektryczny to temat rzeka, ale w skrócie:-mniej obciąża silnik niż turbo(niższe ciśnienie doładowania) -jest tańszy -brak turbo-dziury -nie wymaga kosztownych przeróbek w silniku i wydechu -nie wymaga turbo-timera(osobne smarowanie). Nie daje oczywiście z ww. powodów takiego kopa jak turbina, ale myślę, że jest to rozwiązanie warte uwagi.Rozrzut cenowy jest też spory.Najtańsza taka zabawka firmy Thomas Knight, którą udało mi się znaleźć to koszt około 3700 zł. Najdroższa, ale bardzo zaawansowana jest produkcji firmy Rotrex, model C30-64.To rozwiązanie jest typu odśrodkowego, co oznacza że sprężarka napędzana jest przez pasek klinowy.Jej koszt to jakieś 8600zł bez montażu.Dla zainteresowanych podaje dwa przydatne linki : http://www.at2000.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=75&Itemid=107 http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20232243.html <bmw_3> Noooooooooo.... ten za 3700 to już gra warta świeczki.... przy dobrym wietrze można zyskać 40-50 koni stosunkowo niewielkim nakładem pracy i kosztów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.