kmailp Opublikowano 2 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 mam bmw e21 323i i mam mały problem mam luzy na zaworach i jestem w kropce nie wezmę sie za usuwanie luzów dopóki nie bedę wiedział jakie miary wybrać na szczelino,ierzu niech ktoś mnie wspomoże wiedzą :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 2 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 w silniku m20b25 i m20b20 luz ustawiałem na 0.25 ciasno i było ok w m30b30 i m30b35 według katalogu 0.35 i tez kiedys ustawiałem tak i tez bylo super! mysle ze na 0.25 powinienes ustawic! za cisne nie moga byc bo gniazda zaworowe wypala sie i bedzie szrpał na niskich obrotach! wiec lepiej jak troche graja wtedy im nic nie szkodzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 2 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 W m20b23 luz zaworowy powinien byc ustawiony na 0,25 zreszta sam zobacz : http://www.maxbimmer.pl/artykuly/dane-techniczne-bmw-e30.shtml http://www.wsinf.edu.pl/~marcin_s/down/Dane_Techniczne_E30_Silniki.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmailp Opublikowano 3 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 to troche jakieś skomplikowane bo mam luz mniejszy niz 0.25 taki mniej wiecej 0.19.czy może być zaciasno?no to troche smieszne ale nie ustawialem ich tak.co to moze być?0.20 w punkcie wałka gdy są oba pozamykane nie włoże :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 3 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 lepiej za luźno niż za ciasno -jak już ktoś pisał, powinno byc je lekko słychać, ustawanie luzu nie jest trudne ale uciążliwe i wymaga sporo cierpliwości i trochę doświadczenia, za pierwszym razem bawiłem się z pół dnia a i tak źle zrobiłem ... i najważniejsze, silnik MUSI być zimny jak "trup" czyli powinien stać co najmniej noc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 3 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 mysle ze jak mowisz ze jest 0.20 to troszke za ciasno! ustaw na 0.25 ciasno czyli zeby szczelinomierz wchodził ciasno! pozniej przekrec wałem recznie i sprawdz jeszcze raz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmailp Opublikowano 3 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 silnik jest zimny wszystko gra ale dziwi mnie jedno.mianowicie 3 lata temu ustawiałem zawory i byly cichutko,z biegiem czasu zaczynały troche grać a teraz grają całkiem nieżle.niby to jest skutkiem luzów ale jeśli 0.20 nie mogę wsadzić tzn ze są ciasno.mogły sie "pociaśnić"z biegiem czasu?to raczej działa chyba w druga strone i robi sie luz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 3 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 wcale nie zbiegiem upływu przebiegi luz sie tez zmniejsza! zawor wbija sie w gniazdo zaworowe i luz maleje! i wtedy przy małym luzie zaworowym wypalaja sie zawory! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 3 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Witam zawór ssący 0,20 zawór wydechowy 0,25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmailp Opublikowano 3 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 dziękuję za pomoc,naprawdę bardzo mi pomogliscie i jutro jużpewnie bedą ustawione dam znać co i jak :wink: takie forum to cudowna sprawa <bmw_1> pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 3 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Witam zawór ssący 0,20 zawór wydechowy 0,25 tak chyba w teorii, bo fachowcy piszą że M20 wszystko na 0,25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 5 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 witka mogą wszystkie być na 0,25 to nie przeszkadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmailp Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 witam.ustawiłem wg katalogu na maxbimmerze 0.25 na ssacy 0.30 na wydechowy chodzi teraz jak zyleta ale jednak jeszcze niedomaga jest jeszcze jedno co ja bardzo boli a mianowicie wtrysk badz nawet 2 sa do wymiany :? jutro to sprawdze.auto pali bardzo duzo i nie moge niskich obrotow ustawic bo ja zalewa.napewno ktorys sie leje caly czas i wtedy żre i osłabia silnik bo nie jest w stanie tego spreżyc,w efekcie moze nie wytrzymać korbowod badz głowica opisałem się wiedzą co nie :wink: ale tak na serio to czy ktoś wie skąd mogą być takie zachowania? pytanie_bmw [ Dodano: 5 Luty 08, 22:57 ] dodam że na gazie chodzi bez problemu i nawet na niskich obrotach silnik pracuje rowno.moc także jest wieksza :wink: myśle że to musza byc te wtryski bo co może byc wiecej.jesli już to czy od e30 badz od e34 np.pasowałyby?chodzi mi o te końcowki co je się wkłada do kolektora sssącego <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 16 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Witam według mojej książeczki którą sobie zachowałem po moim statym rekinku e21 silniki 2.0 i 2.3 mają mieś wszystkie zawory luz 0,25 przy temperaturze silnika 35 stopni gorąco pozdrawiam <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.