fabner Opublikowano 2 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Hej muszę wymienić olej w silniku w BMW 318i. a nie wiem jaki był przedtem- przebieg 200000km- jaki mam wybrać? doradzcie pytanie_bmw thanks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polus Opublikowano 2 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Ja mam w swojej Mobil 10W40 i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 2 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Tylko mineralny :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 2 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 A niby dlaczego minerał ?? mysle ze jesli auto jest sprowadzone z niemiec to na 99% jest tam pół syntetyk <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 2 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 No wiesz jak nie wie jaki olej byl. Przypuscmy, ze byl syntetyk to jak naleje mineralu bedzie wszytk ook. w przeciwny mwyapdku, lepiej nei myslec :!: Kolega jak kupil m3 GT, wlasciciel mu pwoiedzial, ze byl Syntetyk. Wiec kolega dolal syntetyku, oakzal osie ze wlascicie lsie pomylil i byl mineral. feket: obrocone panewki - koszt 8000zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 2 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 ja bym wlał baaaaardzo dobry mineralny albo jeszcze lepszy pół syntetyk. Bezpieczniej mineralny dobrej jakosci jak nie wiesz co było wczesniej lane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 3 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Ja jak sprowadziłem klient też mi zalał mineralany (przebieg 114 000 km) po 5 miesiącach zaczeły mi popychacze klekotac, wywaliłem bociany i zalalem połsyntetyk 10W40 marki ford i po kolejnych 6 000 połsyntetyk mobil1 S, nic nie wypłókało nic nie stuka i pali mniej <bmw_3> pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabner Opublikowano 3 Lutego 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 auto jest sprowadzone dopiero z Niemiec, a czy można poznać po oleju(konsystencja,kolor itp.)czy jest obecnie syntetyk czy minerał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 13 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Nie sluchaj ich. kup srodek do plukania silnika,wypłucz silnik i wlej pełny mobil 1 5w50, sprawdzony temat, jak wlejesz mineral to problemy pojawią sie szybko najpierw popychcze pozniej wałek rozrządu i dzwigienki a na koniec cylindry i pierscienie. poł syntetyk wydluzy ten czas, a na pełnym nie bedziesz miec problemów. Silnik musi byc w srodku czysty bez nagarów, a tylko pełny syntetyk nie osadza nagarów. i przypadkiem nie kupuj filtra oleju filtrona, badziewie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 13 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 A ja wlasnie po wymieanie oleju. Mineral 15W-40 Shell helix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 13 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 jeszcze go shelem potraktowales, a fuuuu........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 14 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Zawsze stosuje Shella, znaojomi tak samo i wszyscy jestesmy z nieg ozadowoleni, a jak wiadomo nie oszczedzamy silnikow :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 14 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 wiecie co, teorii na temat olejów jast tyle ilu użytkowników, jak to Polacy, każdy jest fachowcem, każdy leje to co lubi do silnika i do gardła :mrgreen: bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 14 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Ja w swojej wczesniejszej , jezdzilem na pelnym minerale . Powiem tak , katowana byla strasznie i nic jej sie nie dzialo przez ten olej . W tej aktualnej nie wiem co jest zalane , niedlugo bede wylewac wszystko i zaleje czyms nowym . Ale sam nie wiem jakim . Bo jezeli byl zalany mineral , no to tego sie bede trzymac ewentualnie zmienie na pol syntetyk pol mineral , bo widzialem juz panow co zalewali po mineralnym czysty syntetyk i po splukaniu nagarow ladowali w warsztacie z wymiana uszczelki w najlagodniejszym wypadku ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 14 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 z tymi olejami to róznie ja jezdze na MOBIL 1 i wg. mnie jest ok, znajomi na CASTROLU GTX i SHELLU i mowią ze to są ok oleje, a czytałem już ze np. Mobil jest średni bo bardzo szybko splywa, jest zbyt zadki, podobno najlepsze oleje do ostrej jazdy robi MOTUL ale jak mowie tylko tak słyszałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid325 Opublikowano 14 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Ja rok brykam na Castrolu GTX 15W40 i na razie nic się nie dzieje <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 14 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 ja tak sadzicie to czy widzieliscie silnik w srodku po oleju syntetycznym?? i taki sam silnik po mineralnym. Zobaczcie sobie pierscienie, kanały olejowe. A wałki rozrzadu to niby od czego sie wyrabiaja(m10 m20 m30 m40 ) od zapchanych kanałów olejowych. A co jest lepsze ?? luzny pierscien w rowku czy zapieczony i podparty, wycierajacy gładź cylindra. A hydraulika to niby od czego wali. od syfu w samo regulatorach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 15 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 ja tak sadzicie to czy widzieliscie silnik w srodku po oleju syntetycznym?? i taki sam silnik po mineralnym.Zobaczcie sobie pierscienie, kanały olejowe. A wałki rozrzadu to niby od czego sie wyrabiaja(m10 m20 m30 m40 ) od zapchanych kanałów olejowych. A co jest lepsze ?? luzny pierscien w rowku czy zapieczony i podparty, wycierajacy gładź cylindra. A hydraulika to niby od czego wali. od syfu w samo regulatorach chyba przesadzasz, jak projektowano np.M10 to jeszcze syntetyków nie mieli, czyli na minerała jest zrobiony <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 15 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 i co z tego ze nie byl projektowany pod syntetyk, na syntetyku dluzej wytrzyma. Tak samo mozna by twierdzic ze elementy mechaniczne w silniku m10 są do d..y. Że materialy nie takie lub cos podobnego. Stare są najlepsze. Silniki były robione z dużym zapasem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 26 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 AUTO Z TAKIM PRZEBIEGIEM NIE MOZE JEZDZIC NA POLSYNTETYKU PONIEWAZ JEST ON ZA RZADKI MUSISZ WLAC MINERALNY NAJLEPIEJ 15W40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Hejmuszę wymienić olej w silniku w BMW 318i. a nie wiem jaki był przedtem- przebieg 200000km- jaki mam wybrać? doradzcie pytanie_bmw thanks :roll: no i wychodzi na to że sam musisz zdecydować co nalejesz :wink: <bmw_4> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.