darekbmw Opublikowano 25 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 witam porady piszcie pomoge doradze naprawie blacharstwo pojazdowe pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demeter Opublikowano 24 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Witam! Mam dwa punkty do zaprawek ok 2 na 2cm. Farbe juz mam,szpachla położona. Co zrobic żeby po malowaniu nie było widać miejsc malowania. Podobno jakaś pasta czy polerka ale nie wiem dokładnie moze byś to objaśnił. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 Opublikowano 24 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Witam!Mam dwa punkty do zaprawek ok 2 na 2cm. Farbe juz mam,szpachla położona. Co zrobic żeby po malowaniu nie było widać miejsc malowania. Podobno jakaś pasta czy polerka ale nie wiem dokładnie moze byś to objaśnił. Z góry dzięki. zrob tak.... tam gdzie i puchnie czy gnije przeszlifuj zaszpachluc, dotrzyj, potem odetnij tak jak chcesz tasma papierowo jak podklad przeschnie to odklej tasme przetszyj podklad papierkiem (ja zawsze uzywam 600 wodnej) zeby sie zlicowalo z lakierem, potem prysnij lakierem juz bez odcinania potem clar i poleka i bedzie jak ta lala... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekbmw Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 miejsce ktore jest skorodowane musisz dokladnie wyszlifowac potem szpachla czyszczac grubszym papierem potem 600 i na koniec wodnym potem kiedy zlicuje sie szpachla z lakierem daj podklad pod lakier oczywiscie grubiej jak wyschnie szlifuj wodnym 1000 tak by nie poprzedzierac podkladu potem umyj benz ex i lakier oczywiscie to nopis dla domowego wlasnego uzytku w lakierni robimy troszke inacze pozdrawiam <bmw_3> <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demeter Opublikowano 25 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 zaba84 a czym ta polerke zrobić bo tu o to chodzi żeby nie było widać tego miejsca gdzie było lakierowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 25 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Panowie jestem lakiernikiem,maluje już parę lat,ale jak czytam Wasze podpowiedzi dla kolegi to w życiu bym nie skumał o co chodzi. Poza tym nie na temat. Kolega demeter pytał jak spolerować przejścia po zaprawce,a nie jak usunąć rdzę. Jeśli zaprawka była źle zrobiona to niczym tego nie spolerujesz. Jeśli dobrze to masz taki zapas klaru(lakieru bezbarwnego)że szlifujesz go papierem wodnym 2000,a później polerujesz używając pasty polerskiej lekko ściernej. Na koniec cały element natrzyj jakimś mleczkiem nabłyszczającym i już. Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 Opublikowano 25 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 ja tez jestem blacharz-lakiernik <bmw_1>, ale w zawodzie nie pracuje, pracuje jako slusarz spawacz .. ... autka jak robie to sam dla siebie.... fakto moze namotalem z odpowiedzial ale ... <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zad Opublikowano 25 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Witam Mam do wymiany jeden przedni błotnik , niestety nie mogę znaleźć w kolorze nadwozia (diamantschwartz metalic) . Czy gdzieś można kupić oryginalny lakier ? Czy trzeba mieszac a jesli tak . czy nazwa wystarczy czy trzeba jakiś kod lub nr lakieru zeby dobrze dobrali . Nie chce żeby lakiernik na oko dobierał lakier. Gdzie jest jakiś dobry lakiernik, najlepiej na fabrycznej . pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 25 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Witam Mam do wymiany jeden przedni błotnik , niestety nie mogę znaleźć w kolorze nadwozia (diamantschwartz metalic) . Czy gdzieś można kupić oryginalny lakier ? Czy trzeba mieszac a jesli tak . czy nazwa wystarczy czy trzeba jakiś kod lub nr lakieru zeby dobrze dobrali . Nie chce żeby lakiernik na oko dobierał lakier. Gdzie jest jakiś dobry lakiernik, najlepiej na fabrycznej . pozdro Taki lakier gotowy w puszce (spray 400ml) mozna kupic w D&W na borowskiej nawet jesli nie masz numeru to bez problemu dobiorą po nazwie z katalogu BMW , ja tak kupowałem do siebie CalypsoRot Metalic cena chyba 32zł :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zad Opublikowano 25 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Mają może w Puszkach żeby prysnąć pistoletem a nie sprayem. Ile lakieru trzeba na 2 przednie błotniki do E30 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 25 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Mają może w Puszkach żeby prysnąć pistoletem a nie sprayem.Ile lakieru trzeba na 2 przednie błotniki do E30 ? Z tego co widziałem to maja tez w puszkach na litry :wink: jaka cena to nie wiem Wydaje mi sie ze na 2 błotniki samego "koloru" do pistoletu spokojnie powinno wystarczyc 0,5L plus do tego clar <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 Opublikowano 25 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Mają może w Puszkach żeby prysnąć pistoletem a nie sprayem.Ile lakieru trzeba na 2 przednie błotniki do E30 ? Z tego co widziałem to maja tez w puszkach na litry :wink: jaka cena to nie wiem Wydaje mi sie ze na 2 błotniki samego "koloru" do pistoletu spokojnie powinno wystarczyc 0,5L plus do tego clar <bmw_1> w APP mieszaja... mi zmieszali i nabili raz w puszke od spraju za 30 zl... ale na litry tez sprzedaja..... choc nie ukrywam ze raz kijowo mi zmierzali bo lekusko inny odcien wyszedl.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 25 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Na dwa przednie błotniki wystarczy 0.3litra bazy. Po 150ml na każdy. Klaru podobnie. Z dobraniem koloru nie będzie problemu jeśli to robi lakiernik,który ma o tym pojęcie. Wpisuje do komputera numer lakieru i nazwę,wyskakuje mu kilka różnych odcieni,a te powinien mieć na specjalnych płytkach z próbkami lakieru. Bierze wszystkie,które wyszły i przykładając do sąsiedniego elementu(w tym wypadku drzwi) wybiera najlepiej pasującą. Później miesza lakier wg.receptury podanej przez program w komputerze. Nie wiem czy dostaniesz jeszcze zwykły lakier na rozpuszczalniku,bo mamy nowe przepisy i malujemy teraz wodnymi lakierami. Są droższe i dłużej schną od tych,które były do tej pory. Jeśli ma to pomalować ktoś w garażu to raczej nie proponuję. Do wysuszenia używa się dyszy venturiego,bo potrzeba naprawdę dużo powietrza,żeby woda odparowała. Cena starej bazy to ok.20zł za setkę(0.1litra),a nowej powyżej 30zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.