Rafałs Opublikowano 24 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Zastanawiem się nad nitro lub alternatywnym rozwiazaniem mianowicie turbo... Mam m43b16 i nie chce robic swap'a tylko wycisnąc wiecej mocy z tego motoru, gdyż nie widziałem jeszcze compacta z nitro lub turbo w takiej pojemnosci... Czy ktos wie jakie są koszta turbo ? i gdzie ewentualnie to można zrobic ? pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Miejsc jest wiele ale teraz problem tkwi w tym zeby wszystko zrobione bylo na cacy i z zestrojeniem i ogolnie. Powiem Ci szczerze ze ja rowniez po powrocie z UK ostrze zeby na Popsucie :wink: serduszka w swoim Ac.S Mniej wiecej koszta turbokit'u to jakies min.6000-7000zl. Z tego co czytalem są to pelne zestawy wraz z interculerem i blow-off.Ponoc profesionalne itd. do tego same modyfikacje silnika to spore koszta(juz nie mowiąc o zakuciu) Ponoc bez zakowania tez mozna ale silnik dlugo niewytrzyma(zalezy jakie parametry chcesz wycisnąc)Ja do swojej e32 wyliczylem koszta min.12000zl . Wiec sporo i chyba dam sobie spokoj!!! Zaglębilem sie za to bardzo mocno w temacie instalacji podtlenku azotu gdyz jest to najszybszy i najlatwiejszy sposob na znaczną poprawe osiągow. I mysle ze to jest cos dla nas.Przy umiejetnym i mądrym obchodzeniu sie z instalacją silniczek dlugo pozyje bez dolegliwosci.Przekonuje tez duzo wiekszy zakres poprawy osiągow ,lecz wadą bedzie iz to chwilowa dawka emocji i nieposzalejesz na nim ze startu(odpalic mozna przy wyzszych obrotach i gdy autko cos tam ruszylo) Jak wyczytalem to srednio aby nieprzeciązac silnika to strzaly ustawia sie na niespelna 20sekund(4,5kg.butla wystarczy na ok.36 strzalow,koszt napelnienia to ok.50zl za 0,5kg) I tu moje spekulacje i obliczenia zamykają sie w kwotach 7000-8000zl.(w koszta wliczam poządne przygotowanie silnika,generalka,jakas wyczynowa uszczelka,oraz "mokre nitro" ) A czemu mokre?Gdyz jest duzo wydajniejsze,niekatuje tak silnika jak "suche" i ma wlasne dodatkowe wtryski podające dodatkowe paliwo wraz z podtlenkiem wiec nietrzeba sie bawic z seryjnym ukladem paliwowym. Jezeli wszystko jest tak cukierkowe jak piszą w necie to mozna naprawde sporo osiągnąc .Aha,we Wrocku jest firma zajmująca sie montarzem i serwisem nitro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafałs Opublikowano 24 Stycznia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Masz racje turbo to jednak spore koszta i duzo czasu trzeba poswięcic na ta zabawę na początku :? A nad NITRO to juz od dawna myslałem :lol: Napisałes o tej firmie we Wrocku... chodzi Ci o MOTIP na Borowskiej ? czy INTERCARS na Armi Krajowej ? Zresztą pogadamy sobie na spocie Będziesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Mysle ze bede na spocie.Moj wyjazd sie odwleka wiec nieprzepuszcze tak fajnej imprezy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.