konradbmw Opublikowano 12 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Witam mam bmw e 36 316 z 1992 i mam w nim taki problem iz trzymal mi obroty tzn trzymal okolo 1500obr na luzie i myslalem ze to jest walniety przeplywomierz wiec kupilem drugi niesty uzywke ale sprzedawca zapewnial ze jest sprawny i na tym przeplywomierzy na luzie i ciplym silniku trzyma mi dobre obroty ok 900 ale jak jest zimny to ma tak z 600 obr i skacze pod 1000 a jak nawet juz puzniej sie zagrzeje to gdy jade i wcisne sprzeglo zahamuje to auto traci obroty i gasnie :? poradzcie mi co to moze byc czy to wina tego przeplywmierza czy to moze byc cos innego dziex za odpowiedz i pozdrawiam <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 12 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 przyczyn może być kilka, myslę żebyś podjechał na spota albo pogadał z Kosą to może ci błędy odczyta i będzie się o co zachaczyć... :roll: czy to silnik M40 :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konradbmw Opublikowano 13 Grudnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 a po czym to poznac czy to silnik m 40 ?? jest to poj. 1.6 dziex za odp uklon_bmw i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 13 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 zobacz tu: realoem , wpisz VIN i poda jaki to silnik, ale w tym roczniku to M40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 16 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 A może to silnik krokowy się kończy? Trzeba by go było przepłukać naftą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konradbmw Opublikowano 16 Grudnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 A może to silnik krokowy się kończy? Trzeba by go było przepłukać naftą. A silnik korkowy to nie jest to samo co przepływomierz ?? tan co kupilem zwracam kolesiowi od ktorego kupilem narazie jezdze na tym co mialem a puzniej sie pomysli moze uda mi sie dojechac na jakis zlot i podlacze wreszcie ta bete do kompa pozdro <bmw_3> <bmw_2> <bmw_1> <bmw> bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 17 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Przepływomierz mierzy ilość powietrza jaka leci do silnika,a silnik krokowy odpowiada za wolne obroty,dawkując powietrze. Przepływomierz masz za filtrem powietrza,a silnik krokowy to taki nieduży walec wielkości kieliszka do wódki(50gram) nieco dłuższy gdzieś bliżej okolicy kolektora ssącego. Idzie do niego kostka z kabelkami i rurki z powietrzem. Prościej chyba nie potrafię. bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrynek Opublikowano 22 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 22 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 A może to silnik krokowy się kończy? Trzeba by go było przepłukać naftą. Ja rowniez stawiam na silniczek krokowy, WD40 czyni z nim cuda. [ Dodano: 29 Listopad 09, 19:45 ] A silnik korkowy to nie jest to samo co przepływomierz ?? 1- przeplywomierz; 8- silnik krokowy. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA11&mospid=47434&btnr=13_0365&hg=13&fg=15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.