zabafilip Opublikowano 16 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Witam Podczas przełączania na 4 bieg buczy mi w moście. Moje pytania to: 1.Jaki olej? ( most jest z krótkim przełożeniem bo to automat - 4HP22 ) 2.Jak wymienić ( gdzie odkręcić, gdzie wlać itp ) ? 3.Ile oleju wchodzi? Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 16 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 specialny olej zatwierdzony przez BMW (nie znam nazwy),pojemnośc 0,9litra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 16 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 olej do mostu bez szpery, gdzies bylo na forum http://www.forum.maxbimmer.pl/topics19/olej-w-moscie-vt4047.htm?highlight=#33260 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 17 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 castrol SAF X0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek666 Opublikowano 17 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Oleju w moście jak i skrzyni biegów się nie wymienia (w skrzyni wymienia się olej jedynie w ASB i to tylko wtedy kiedy producent tak zaleca). W tych podzespołach uzupełnia się jedynie olej do odpowiedniego stanu, wymiana jest dopuszczalna jednie, co oczywiste, po naprawie głównej. Mobil VS200 lub HD 85W-90...te dwa przerabiałem w przeszłości, ale znalazłem jeszcze coś takiego: MOTUL GEARBOX 80W-90...podobno rewelacja, ale zaznaczam nie wypróbowywałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabafilip Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 A co do sposoby wymiany oleju, co i jak. Czy trzeba wyjąć dyfer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo-77 Opublikowano 27 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 REGENERACJA MOSTU-4.45-możliwe,opłacalne,jak tak, to gdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 27 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Oleju w moście jak i skrzyni biegów się nie wymienia gdzieś przeczytałem, że fabryka "zaleca" wymianę co 60-80 tys. U mnie po wymianie skrzynia zaczęła o wiele lepiej chodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabafilip Opublikowano 6 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 W danych technicznych znalazłem, że mosty (4.45) do automatu miały szperę 25% - Prawda TO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Oleju w moście jak i skrzyni biegów się nie wymienia gdzieś przeczytałem, że fabryka "zaleca" wymianę co 60-80 tys. U mnie po wymianie skrzynia zaczęła o wiele lepiej chodzić. To prawda co pisze Misiek666-producent nie zaleca wymiany oleju w skrzyni 4hp22. Skrzynia ma z założenia wytrzymać minimum 600tys. Jednak żadne olej nie jest wieczny. Każdy ma inne zdanie,niektórym wymiana pomogła,niektórym spieprzyła skrzynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.