biniu Opublikowano 20 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 uklon_bmw Autko po wymianie pierścieni, 525i 24V 141kW, tester diagnostyki pokazuje brak zasilania w części sterownika, sterownik badany - wszystko ok, nie wiem co robic - nie chce odpalić. nie ma nikogo kto by temu zaradził. bardzo proszę o odpowiedź. <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 10 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Zobacz czy dochodzi +12v do skrzynki sterowników(gruby czerwony kabel od strony prawego błotnika) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biniu Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 witam, dochodzą wszystkie napięcia i masy, wszystkie czujniki i aktuatory sprawne, sterownik niby też. auto stoi teraz w podwarszawskim piasecznie u elektronika w nieautoryzowanym serwisie BMW. pozdawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 14 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 skoro stoi pod stolycą to proponuję zwrócić się do kolegów z beemka-klub, Kirek i Darco obsługują S.O.S. i mają garaż klubowy: http://www.beemka-klub.pl/portal/news.php?id=66 <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biniu Opublikowano 20 Lutego 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Dzięki za radę, zaprowadziłem do MAG-POL-u w piasecznie, tanio, miło, szybko działa, pierścionki się docierają, radość z jazdy powróciła jak tajfun!!!! <bmw_1> <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 20 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 i co tam uciebie sie stalo??z tym sterownikiem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biniu Opublikowano 20 Lutego 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 sprawdzałem wszystkie napięcia zasilające sterownik według schematów serwisowych, było oki, tzn 13,2V myślałem że sterownik padł a mechanik doszedł że pod obciążeniem ginie napięcie zapłonu (podłączył żarówke i spadło do zera) stacyjka się zabrudziła:( Za przegląd całej instalacji wziął 200zł/3dni roboty. Pozdrawiam!!!!!! <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.