adam-bmw Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 tak jak w temacie mam zamiar zakupic e39 530d touring. jest to najbogatsza wersja wiec duzo elektroniki i bajerow. po pierwszych ogledzinach wszystko wyglada na sprawne ale zwracam sie do urzytkownikow tego modelu i posiadaczy silnika 3.0 diesel bo pewnie powiecie mi na co jeszcze zwrocic uwage Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekojan Opublikowano 2 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Jak zajadę do mechanika to wszyscy fachowcy mówią, że dobrze, że nie kupiłem 2,5d bo te silniki są znacznie gorsze od 3.0d, jeżeli chodzi o spalanie to niewiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 2 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Jesli chodzi o ten silnik to tutaj slyszalem zle opinie,zwlaszcza z tych pierwszych modeli.Nie wszysctkie oczywiscie byly zle ale np. z jednego forum byly trzy auta z tym silnikiem i wszystkie mialy problemy.Osobiscie kiedys sie za takim rozgladalem poniewaz moc i ekonomia musza byc super.Tak padlo ze mam to co mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gustuff Opublikowano 2 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 panowie, widze, ze potrzeba pewnego sporstowania... z tego co wiem to 3.0d (montowany w E39, E38, w 2000 zmieniony nieco, zastosowany takze w E46 i X5 chyba) i 2.5d (montowany od 2000 w E39, potem po zmianach w E60) to te same silniki o oznaczeniu M57. jedna z najlepszych jednostek diesla bmw, zreszta jedna z najlepszych konstrukcji w tych latach na swiecie czego dowodem ma byc trzykrotne zwycieztwo International Engine of the Year od 1999. silnik na ktory sie z reguly narzeka to M51 (25td oraz 25tds) stosowany w E36, E39, chyba tez E38 a wywodzacy sie jeszcze z E34 montowany do 2000. Dosc leciwa konstrukcja z samego poczatku lat 90, ktorej glowna bolaczka jest uklad wtryskowy i turbina. Wydaje mi sie, ze glownym grzechem tego silnika jest wlasnie to, ze to turbodiesel, a o taki silnik trzeba dbac i potrafic go uzytkowac, a nie tylko lac, co w polaczeniu z nabitymi kilometrami moze dawac powody do narzekan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 2 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 No tu widac ze kolega zaczerpnal troche z prasy i takiego to mozna posluchac.Ja opieralem sie na tym co slyszalem.Oddaje glos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki1406 Opublikowano 3 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 panowie, widze, ze potrzeba pewnego sporstowania...z tego co wiem to 3.0d (montowany w E39, E38, w 2000 zmieniony nieco, zastosowany takze w E46 i X5 chyba) i 2.5d (montowany od 2000 w E39, potem po zmianach w E60) to te same silniki o oznaczeniu M57. jedna z najlepszych jednostek diesla bmw, zreszta jedna z najlepszych konstrukcji w tych latach na swiecie czego dowodem ma byc trzykrotne zwycieztwo International Engine of the Year od 1999. silnik na ktory sie z reguly narzeka to M51 (25td oraz 25tds) stosowany w E36, E39, chyba tez E38 a wywodzacy sie jeszcze z E34 montowany do 2000. Dosc leciwa konstrukcja z samego poczatku lat 90, ktorej glowna bolaczka jest uklad wtryskowy i turbina. Wydaje mi sie, ze glownym grzechem tego silnika jest wlasnie to, ze to turbodiesel, a o taki silnik trzeba dbac i potrafic go uzytkowac, a nie tylko lac, co w polaczeniu z nabitymi kilometrami moze dawac powody do narzekan. Podobno... (nie wiem bo sam nie oglądałem) silnik 25tds montowany był też w omegach B... W tych autach głównymi problemami były pękające głowice :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gustuff Opublikowano 3 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 tak, byly montowane w omedze i land roverach. a czemu pekaly? przeciez nie same z siebie, tylko z przegrzania. a przegrzewaly sie z czego? no z zaniedban uzytkownika, chociaz nie da sie ukryc, ze sa na to ponic podatne. da sie znalezc auta z tymi silnikami w swietnym stanie, ale wiekszosc w zwiazku z duzymi przebiegami i wieloma uzytkownikami moga dac po kieszeni nowemu wlascicielowi. w kazdym razie nie da sie ukryc, ze raczej nie jest to mistrzostwo konstruktorow, ale tragedii chyba tez nie ma. edit: dzieki Tomski za dobre slowo. po prostu lubie zglebic dokladnie temat jak cos kupuje (w tym wypadku pomagalem w zakupach). bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 22 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Witam serdecznie ja jezdze 530 turing z 99r. z przebiegiem 220tys. mam to cacko jakis rok i sprawuje sie bez zarzutow jedyne co naprawialem to licznik piksele poznikaly spalanie w miescie oscyluje w granicach 11-11.5l przy automatycznej skrzyni to naprawde fajny woz i daje niesamowita frajde z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rko Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 BACA powiedz gdzie robiłeś swoje piksele i ile Cię to kosztowało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 10 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 witam.przepraszam ze tak dlugo ale ni bylo mnie na miejcu piksele robilem w INTER CHIPIE wroclaw jak bedziesz chcial to cie umowie koszt nie pamietam ale kolo 200 a 300 zl.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maj46x Opublikowano 21 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 2.5d jest bardzo dobrą konstrukcją w przeciwieństwie do 2.5tds ale nawet ten drugi moze dobrze działać, jak się o niego dba. Jeśli chcesz depnąć porządnie to raczej 2.5d no i trezba pamietac o dbaniu o turbinę przed wyłączaniem silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbych Opublikowano 21 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 BACA powiedz gdzie robiłeś swoje piksele i ile Cię to kosztowało? http://www.kzk.neostrada.pl/BMW/InstrumentCluster/NWOBCBMWE39.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.