wicha Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 na 1 biegu zaczyna mi szarpać czy to sprzęgło bo na innych biegach chodzi ok . silnik 1,8i e36 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 ale szarpie ci na ciepłym czy na zimnym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 witam ,mam to samo u siebie z tym ,że szarpie tak mocno na rozgrzanym silniku ,że aż trza mu sprzęgło wcisnąć.Kumpel w e34 ma podobny problem ,ale u niego to są takie łagodne żabki. Słyszałem ,że to może być wina docisku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Może być popękany docisk,jesli tak się dzieje na ciepłym motorze przy operowaniu sprzęgłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miro600V Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Z tego co słyszałem to problem dość wielu BMW, u mnie też on zresztą występuje na rozgrzanym silniku w czasie jazdy w korku Na forach doradzali mi, żeby wymienić kompletne sprzęgło - podobno kilka osób tak zrobiło i im pomogło. Osobiście byłem w ASO się popytać - mechanik wziął furę na warsztat i powiedział mi, żeby to olać, chyba, że mam za dużo pieniędzy :roll: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 miałem taki przypadek u siebie ale tylko na garacym silniku! wymieniłem komplet i problem zginoł! stawiam na przegrzany docisk! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 a można wymienić sam docisk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 a można wymienić sam docisk? Ale chyba sam docisk nie występuje jako nowa częsc - tylko zawsze komplet tarcza + docisk + łożysko - po drugie kompletnie nie ma sensu zrzucac skrzyni zeby wymienic docisk a za pół roku np tarcze :wink: Cena kpl sprzegła firmy Sachs oscyluje w okolicach 500zł <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Ale chyba sam docisk nie występuje jako nowa częsc - tylko zawsze komplet tarcza + docisk + łożysko - po drugie kompletnie nie ma sensu zrzucac skrzyni zeby wymienic docisk a za pół roku np tarcze Cena kpl sprzegła firmy Sachs oscyluje w okolicach 500zł ok dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteke36 Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 ja miałem też tak kiedyś ale okazało się że miałem nieszczelną gumę -rurę przez które bylo zasysane powietrze do silnika.po uszczelnieniu problem zniknął.tej dziury w tej gumowej rurze nie bylo widać bo była na zgięciu.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miro600V Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Hmm... Słyszałem już kiedyś podobną teorię. Chodzi dokładnie o ten wąż: Nie zaszkodzi sprawić. W moim przypadku to jednak nie było to Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicha Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 dziś się dowiedziałem ze winą takiego szarpania moze być jakiś potencjometr gazu czy przepustnicy. dowiem sie jutro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 7 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 podpinam sie pod ten post: moja bunia już pali na 4 gary ale... no wlasnie... szarpanie nie ustępuje choć po wymianie cewki zapłonowej jest zdecydowanie lepiej, (wymieniono kable, świece, kopułkę, cewkę).(Zdecydowanie poprawiła się dynamika.) co może być przyczyną?? szarpie przy delikatnym dodaniu gazu lub zmianie biegów . Pomocy bo chcę cieszyc sie jazda autem a nie wkurzać na szarpanie.. <bmw_2> [ Dodano: 5 Listopad 07, 16:52 ] myślicie ,że to może być wina złego ustawienia kąta wyprzedzenia zapłonu? lekko opóźniliśmu zapłon ale bez lampy tylko "na czuja" o jest jakby lepiej, jeżeli to może być to to gdzie zrobić to dobrze i tanio <bmw> _________________ [ Dodano: 7 Listopad 07, 11:47 ] najczęściej szarpanie ma miejsce miedzy 2 a 3 tysiace obrotów ale przy delikatym dawkowaniu gazu, nie zawsze występuje, może ktoś pomorze bo to dla mnie jest rebus jak narzie <bmw_2> <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poncy Opublikowano 9 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 a czy przyczyna może być uszkodzona albo już nie sprawna sonda lambda.... :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCO Opublikowano 9 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 mysle ze to moze być sonda.... daj cynk koniecznie co to było.... <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 9 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 u mnie czy u wicha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 9 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 Sonda lambda nie ma zadnego wplywu na szrpania itp! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raddar Opublikowano 15 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Ten sam problem szarpania u mnie wystepuje [E-36 318i], nie posiadam inst. gazowej więc napewno niema z tym nic wspólnego, podczas jazdy instykt podpowiada mi że to coś ze sprzegłem, choc wiem że sprzegło [tarcze] mam dobre, bo nic się nie ślizga, tylko te cholerne szarpanie które mnie mocno zaczyna irytować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foxnexus Opublikowano 15 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 u mnie takie szarpanie wystepuje najczesciej w zakresie 1600-1900 obrotow i tylko wtedy gdy wolno przyspieszam. tydzien temu na warsztacie robilem pare rzeczy przy aucie i podregulowali mi pompe wtryskowa (jest w ruinie , do regeneracji sie nie nadaje ) . do wczoraj cieszylem sie plynnym przyspieszaniem, niestety nastapil nawrot zabek. musze wymienic pompe wtrysku. e34 tds. moze sprawdzcie , czy pompa wam nie siada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alterna2005 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Miałem ten sam problem .Szarpanie na pierwszym biegu , trzeba było wkręcać na wyższe obroty żeby było płynie , przy zmianie na nastepne biegi było okej . Walczyłem z tym z rok czasu .[przypuszczałem że to sprzęgło ale brało na dole] Po przeczytaniu waszych postów , sprawdziłem przewód gumowy łączący filtr powietrza z kolektorem dolotowym i dopiero po odciągnięciu palcami garbu na przewodzie okazało że jest pęknięty . Na razie skleiłem taśmą izolacyjną ,autko płynnie rusza a Ja jestem szczęśliwy .Dzięki Koledzy !!! [ Dodano: 23 Grudzień 07, 13:56 ] <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.