BMWE Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 jakie cisnienie w cylindrach powinno być przy zdrowym motorze???? czy takie jest prawidłowe: 1 cylinder 13,2 2 cylinder 13,2 3 cylinder 13,0 4 cylinder 13,5 takie posiadam ... przed chwilka mierzyłem good pressure??? <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 a mierzyłes na zimnym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWE Opublikowano 27 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 tak na zimnym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilii Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 moim zdaniem bardzo dobre <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 10-11 bara.Tylko nie wiem czy na zimnym czy na ciepłym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWE Opublikowano 27 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 jak?????? :shock: jej... podejrzewam rychłą eskplozje mojego silnika przyrząd do badania tego cisnienia był wkręcany w miejsce świecy więc nie ma możliwości jakiejś pomyłki.... raczej.... przekraczam te wartości o ponad 3 więc może nie o tym mówimy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Może przyrząd zle wskazuje,spróbuj podmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWE Opublikowano 27 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 przyrząd dobry.. sprawdzony... nowiuteńki prawie że... ma może z 4 miesiące.... na codzień mierzy ciśnienia i jest ok:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Zmierz na ciepłym silniku wydaje mi sie ze pomiary cisnienia powinno sie wykonywac przy temperaturze normalnej pracy silnika :wink: czyli po rozgrzaniu poczekaj az sie wicherek przy chlodnicy włączy i wtedy zmierz cisnienie <bmw_1> Co do takiego cisnienia w cylindrach to tylko pogratulowac :wink: Pytanie tylko czy aby głowica nie była planowana zbyt duzo przez poprzedniego własciciela np. przy wymianie uszczelki pod głowica lub jakichs innych naprawach głowicy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWE Opublikowano 27 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 auto ma 201 tys km jestem trzecim właścicielem. Auto jest z ksiązką serwisową mam go już od roku.... albo dobrze ktos trzasnął remont albo poprostu tak wychodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Z opisu występujących silników w E30tkach i niektórych E36 stopień sprężania wynosi od 8 do 10 dlatego wynik w okolicach 13 to lepiej niz z fabryki :wink: Zresztą sam zobacz : http://www.maxbimmer.pl/artykuly/dane-techniczne-bmw-e30.shtml Przyczyn moze byc kilka np. tak jak pisali koledzy wczesniej od wadliwego urządzenia przez błędny pomiar na zbyt duzym zplanowaniu głowicy kończąc :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWE Opublikowano 27 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 no własnie wychodzi 9 wg.danych a u mnie 13.o do 13.5. Zbadam to jeszcze raz.... może na innym sprzęcie.... Zawsze miałem wrażenie że moja 316 dziwnie szybko się zbiera:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilii Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 to tylko miwrz na zimnym silniku i pedal gazu na maxa wcisnij .nie wiem czego szukasz w tym motorze jsk bys mial 5 stoppni to mialbys problem po prostu dobry sillnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 po pierwsze ciśnienie mierzy sie zawsze na zimnym silniku a po drugie ciśnienie jest dość duże jak na norme 9 czy oby to napewno robiłeś na zimnym silniku spróbuj to zrobić rano na naprawde zimnym silniku i podaj wynik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWE Opublikowano 27 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 na zimnym motorze... przejechałem o 7 rano 4 KM a pomiar robiłem około 12.00 więc motor był zminy w szczególności że dziś było w miarę chłodno na podwórku. Mój największy problem to taki że u mnie wszystko musi grac Tip Top. jak zmieniałem świece to przy okazji zmierzyłem sobie ciśnienie w końcu za darmochę. Co ciekawe stare świece które zmieniłem na NGK BKR6EK (katalogowe) też były NGK ale z oznaczeniem BMW i z numerem BKR6equp R z tego co pamiętam i Czteroelektrodowe. I co najciekawsze były krótsze od nowych NGK o około 4 mm na gwincie. Strach mnie blady dopadł ale wkręciłem te nowe i odpaliłem i śmiga. Później jak przeczytałem o tym że mógł ktos planowac głowicę to te 4 milimetry mogły by na wage złota ale wszystko jest ok:) [ Dodano: 27 Październik 07, 20:56 ] Ok.. postaram się po pełnej nocy... tylko nie wiem kiedy znów znajde na to czas... ale zaczeło to mnie frapowac... bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 cisnienie na cylindrach mierzy sie na zimnym silniku! jezeli masz po 13 atmosfer to jest ok! na ciepłym sie nie mierzy bo zawsze brdzie duzo wieksze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnymati Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Ja w 1.8i mam 8.5, 9.5, 9.0, 9.0, jak widac PADAKA!! czeka mnie kapitalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 cisnienie na cylindrach mierzy sie na zimnym silniku! :oops: :oops: :oops: http://www.auto-repair.pl/content/view/87/141/ punkt nr 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 ja mierze zawsze na zimnym silniku i otwrtej przepustnicy na maxa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 ja mierze zawsze na zimnym silniku i otwrtej przepustnicy na maxa! Danich a tak z ciekawosci , to pomiary wyjdą "lepsze" na zimnym czy na ciepłym , chodzi mi o to w ktorym wypadku wyjdzie wieksza kompresja ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 na ciepłym bedzie wieksza! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 na ciepłym bedzie wieksza! Hmm nie wiem moze sie myle ale przy rozgrzanym silniku następuje rozszerzalnosc temperaturowa materiału wiec chyba powinno byc odwrotnie , kompresja na zimnym bedzie wieksza niz na ciepłym ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 a ja mysle i jestem przekonany ze na ciepłym zawsze pokaze wieksza! kompresje! tłoki spuchna pierscienie tez i wtedy robi sie kompresja wieksz! Przeciez metale pod wpływem temperatury soe rozszerzaja! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 tłoki spuchna pierscienie tez i wtedy robi sie kompresja wieksz! tłoki nie uszczelniają, tylko pierścienie wraz z olejem, który jak jest ciepły to rzadki i mniej uszczelnia. Myślę, że możesz przekonać się sam mierząc na zimnym a później na ciepłym. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 ja wiem to z doswiadczenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.