baca 190 Opublikowano 18 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Witam bardzo. Mam pytanie, zastanawiam się nad kupnem BMW 316 Rok produkcji: 1997, 130 000 km, 100 KM (74 kW), Pojemność skokowa: 1600 cm3, benzyna, z gazem sekwencyjnym. Dodam że bedzie to moje pierwsze bmw i troszke sie obawiam, duzo osób sądzi ze bmw sie czesto psuje ciężko dostać części do auta i do tego sa bardzo drogie itp..... Ja chciałbym usłyszeć waszą opinie, co sądzicie o tym bmw? jak ten silnik chodzi na gazie sekwencyjnym, ile pali i wszystkie główne informacje i zaszrzeżenia? z góry dziekuje za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Chyba mowa o E36, według mnie za słaby silnik na taką masę. W E36 2.0 to podstawa, no chyba że 318is. Co do awaryjnosci to jak w kaazdym iineym aucie, zalezy na co trafisz. Jezeli bedziesz dbal o auto bedziesz czerpal przyjemnosc z jazdy.... pozdro <bmw_2> <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWfan Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Czlowieku jak ty wladowales w nia 3,5 kola to ile ona kosztowala? 9000? poza tym jak w takim stanie byla to chyba lepiej juz maluchem jezdzic. jakbym kupil auto w ktore musialbym wpakowac tyle kasy to bym sie nawet tu nie logowal.a co do zawieszenia to jak sie dziur nie omija i sciga z byle frajerem spod swiatel to latwo je rozjebac. ja osobiscie wolalbym 320 16V 150PS albo juz te 316 bo 1,8 to ni w dupe ni w oko - ani osiagow ani ekonomii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Czlowieku jak ty wladowales w nia 3,5 kola to ile ona kosztowala? 9000? poza tym jak w takim stanie byla to chyba lepiej juz maluchem jezdzic. ja bym jednak wolal E36 jak 126p.... pozatym jak wsadzil w nią juz te 3500zl to pewnie ma teraz sprawne auto... a nawet jeśli dal 9000+naprawy3500 to 12.500zl to jeszcze nie taki majątek.... jakbym kupil auto w ktore musialbym wpakowac tyle kasy to bym sie nawet tu nie logowal :lol: :lol: to fajnie,ale moze nie każdego stac na nowe w idealnym stanie BMW wiec kupuje starsze, do malych poprawek i pomału robi z nim porządek... co do zawieszenia to jak sie dziur nie omija i sciga z byle frajerem spod swiatel to latwo je rozjebac. niekoniecznie, ja jadąc spokojnie na Krakowskiej rozwaliłem zderzak lampy i zawieche jak w dziure wpadłem :? pozatym na naszych drogach ciezko nie trafić na dziure :roll: wolalbym 320 16V 150PS albo juz te 316 bo 1,8 to ni w dupe ni w oko - ani osiagow ani ekonomii napewno 1.8 lepsze jak 1.6 bo palą podobnie a 1.8 elastyczniejsza jest wiec wolalbym jakos tą 1.8..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 20 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Miałem okazję pojeździć trochę e36 1.6 a teraz mam e36 1.8. Motorek 1.6 jest troszkę za mały do tej budy. Troszke kiepsko u niego z dynamiką, ale do spokojnej jazdy sie jak najbardziej nadaje. Na autostradzie spokojnie te 160-170 km/h poleci. jednak różnica pomiedzy 1.6 a 1.8 jest wyczuwalna. Atutem w Twoim przypadku jest ten sekwencyjny gaz. Przyznam, że przed zakupem autka rozważałem założenie gazu, albo kupno auta juz z instalacją, ale przy rosnacych cenach gazu i spalaniu mojego 1.8, dałem sobie spokój. Na twoim miejscu rozejrzałbym się za e36 z silnikiem 1.8. Jeśli nie robi Ci różnicy czy to ma byc sedan, czy coupe, to szczególnie polecam coupe z motorkiem 1.8 is (kod silnika: M42) (niestety ten silnik montowali tylko w coupejach ). Silniczki 1.8i też są niczego sobie, ale trochę słabsze. Co do cen części, to nie jest tak tragicznie. Oczywiście części oryginalne są dośc drogie, ale nie ma problemów z zamiennikami. Np: oryginalny amortyzator tylny BMW kosztuje około 450 zł a gazowy (czyli lepszy) zamiennik tylko 85 zł, oryginalna pompa wodna 344 zł, a najtańszy zaiennik 80 zł. I jeszcze jedno, części do silnika 1.8is są na ogół droższe i trudniej dostępne. Wybór nalezy do ciebie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 20 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Jeśli nie robi Ci różnicy czy to ma byc sedan, czy coupe, to szczególnie polecam coupe z motorkiem 1.8 is (kod silnika: M42) (niestety ten silnik montowali tylko w coupejach ). <bmw_1> uklon_bmw <bmw_1> uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 20 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Jak dla mnie silnik 1.6 to nieporouzmienie jesli chodzi o BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabus Opublikowano 21 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 posiadam bmke e 36 z silnikiem 1,8 i polecam <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 21 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 ja osobiscie wolalbym 320 16V 150PS A od kiedy 320i ma 16V? :lol: :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.