Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


naped na tylnia os:)


straterus

Rekomendowane odpowiedzi

sam jestem zwolennikiem tylnonapedowcow pytam sie dlatego bo chce wiedziec dlaczego tak naprawde uwazacie ze tylni naped to jest to czy tylko dlatego ze siedzi w bmw? no wlasnie prosilbym o jakies spostrzezenia i konkretne uzasadnienia;) btw podobne pytanie tyle ze o przedni naped zadalem na forum na ktorym siedza przednionapedowcy;) ciekawe co to z tego wyjdzie :wink: pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ktoś już wspomniał: Gdyby napęd na przód był leprzy, to ludzie chodzili by na rękach.

Krążą też pogłoski że bóg uważa przedni napęd to wytwór szatana.

RWD jest leprze bo daje przyjemność z jazdy, FWD zaciagniesz ręczny lekko dupą rzuci i nic fajnego w tym. A RWD na zakręcie depniesz w gaz i lecisz bokiem(jeśli zdołasz kontrolować poślizg)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem zdecydowanym zwolennikiem napędu na tył. Szczególnie teraz w zimę ;) Nie ma nic piękniejszego.

Gorzej jest w górach, jeśli ma się podjechac pod większą górkę.... (bez dobrego dociążenia tylnego napędu lub łańcuchów - padaka).

Niemniej jednak reasumującą wszystko - napęd na tył TO JEST TO!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaczne do tego jak jeszcze FWD smigalem.

Juz bardzo chcialem meic tyl naped, w przodzie jest tak, ze zaciagasz renate (kocham to okreslenie :lol: ), dodajesz gazu i wychodzisz z poslizgu. Tak sobei myslalem, ze jak bede mia lw koncu te ukochane BMW (juz mam <bmw_1> ) to bede musial sie duzo uczyc zeby go panowac, wogule myslale mz e bedzie masakra w jezdzie.

BMW mam od chyba listopada, i uwazam ze tyl naped jest o wiele mzoe nei latwiej, ale bardzie jrpecyzyjnei kontrolowac, jest bardziej przewidywalny.

Duzo sie nieuczyelm a juz latam bokiem :twisted:

Na suchym asfalcie to juz wyzsza szkola akcji, ale zaczynam trenowac :mrgreen:

ostatni owzialem od ojca FWD, i o malo bym auta nie rozwalil, juz odzwyzcaile msie FWd, RWd jest dla mnie stworzony bmw_beer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Tylko i wylacznie tylni naped , ostatnio jezdzilem toyota na przedni naped i tym zawrocic musialem na 3 razy @_@ itd itp , poza tym jakies baczki bawic sie z recznym , paaanie daj pan spokoj ... tutaj dajesz gaziorka i dupcia lata jak chcesz i za to kocham tyl <bmw> uklon_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem tylko RWD: Fiat 125p, FSO Polonez 1500, teraz BMW

W rodzinie escort (brat rozwalił), Toledo (ja rozwaliłem) i teraz Lanos.

Czasami oglądam na placykach, jak wjeżdza jakiś FWD i bawi się ręcznym, ja wpadam

troche gazu i luuuuuz także

Gdyby Bóg był za przednim napędem chodzilibyśmy na rękach ;)

pozdro <bmw_1> <bmw_2>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaak przychylam sie do wypowiedzi klegów RWD to jest coś a'propos KOSA mnie bardzo dobrze jezdziło sie 125p.Póżnij miąłem golfa (ale nie che o tym mówić )heheheheh Pozdrawiam

P.S

BMW E 30 samochodem roku!?!

jeśli E30 samochodem roku...

to BMW marką stulecia <bmw>

co do RWD to najleprzy wynalazek wszechczasów uklon_bmw

miałem okazje jeździć też fiatem 125p ale wtedy moja wiedza o motoryzacji była znikoma więc nie szalałem... w te ferie troche śmigałem ładą 2107 i też nieźle się chodziło bokami :mrgreen:

E30stką jechałem raz w życiu ( dziękuję serdecznie Piotrowi bmw_beer ) i same pozytywne wrażenia :mrgreen: uklon_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys Clarkson to dobrze ujal:

..wymagac od przednich kol zeby jednoczesnie sterowaly i napedzaly samochod to idiotyzm.. owszem nadaje sie do malych aut miejskich, ale nigdzie poza tym.. zreszta -> nie zrobisz samochodu, ktory ma przedni naped i duza moc -> najwiecej ma chyba Alfa 147 GT - chyba cos kolo 250 koni i to juz jest absolutny max.. w M5 jest tylny naped i mozna wycisnac 507 koni - roznica jest duza.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba max 250KM w seryjnym aucie FWD bo nawet w polsce jezdzi kilka FWD baaaardzo mocnych grubo ponad 250KM.
"

Dokladnie chociazby Honda CRX 565@7750 obr\min :)

Prawie 600 koni ... Wiec wszystko jest realne w swiecie tuningu i modyfikacji ! :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec

RWD jest dla ludzi którzy mysla za kółkiem (zwłaszcza gdy nie ma kontroli trakcji) nie

jedna buma marnie skonczyła bo własciciel przecenił swoje umiejetnosci i np w zakrecie

dodał troche gazu itp , trzeba poprostu sie pilnowac a długo bedzie sie mozna cieszyc ze

swojego tylnonapędowego auta <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RWD jest dla ludzi którzy mysla za kółkiem (zwłaszcza gdy nie ma kontroli trakcji) nie

jedna buma marnie skonczyła bo własciciel przecenił swoje umiejetnosci i np w zakrecie

dodał troche gazu itp , trzeba poprostu sie pilnowac a długo bedzie sie mozna cieszyc ze

swojego tylnonapędowego auta <bmw_1>

oj tak, RWD uczy pokory :mrgreen: <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...