Polus Opublikowano 16 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Witam, Od 3-ch miesięcy jestem posiadaczem E-30 316i z motorem 1.8. Zauważyłem pewną niepokojącą rzecz. Po nagrzaniu się silnika, obroty na biegu jałowym zaczynają się wahać (między 700 a 1000obr/min). Silnik nie pracuje równo. Przy zimnym silniku z rana - tego problemu nie ma. Proszę o radę co to może być? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam Polus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 16 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 E-30 316i z motorem 1.8 ooo ciekawe :mrgreen: 316 to 1.6 :wink: chyba ze masz 318 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 16 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 E-30 316i z motorem 1.8 ooo ciekawe :mrgreen: 316 to 1.6 :wink: chyba ze masz 318 z tego co pamietam to jesli to jest wąska lampa to mimo oznaczenia 316 silnik moze byc 1.8 zreszta looknij Bob w te rozpiski o silnikach na stronie <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 17 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 falujące obroty to wina silnika krokowego ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polus Opublikowano 17 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Dzięki za pierwsze rady. uklon_bmw Ile taki silnik krokowy może kosztować? Czy jest to poważna usterka? Co do mojego autka, to jest to E-30 z szeroką lampą (pierszy model z grudnia 87). Pierwsza rejestracja w 88r. Nie jest to składak. Z tego co wyczytałem do przez jeden rok, taka opcja 316i była w produkcji. Później wszedł model 318i. Pozdr. Polus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 17 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 kolego nowy silnik krokowy kosztuje ok 700 zł wiec daruj sobie i kup używany za połowe ceny moze taniej dorwiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polus Opublikowano 17 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 To mnie zmartwiłeś ;( 700zł - buuu.... Da się z taką usterką jeździć? Znalałem na Allegro jeden używany do E-30 1.8 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=81831362 Jak się dobiera taki silnik krokowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 17 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 silniki 1,6 od 1,8 się niczym nie różnią poza średnicą cylindra tak więc reszta jest taka sama .... z tym da się jeździć spotkałem sięnawet z takim przypadkiem że w okresie zimowym wariowała mi E-30 falowały obroty potem wogóle nie chciał trzymać obrotów a potem sam się naprawił i jest już normalnie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 17 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Taki silniczek musi być dedykowany do konkretnego silnika. Jeśli masz silnik M40, to ten z aukcji powinien pasować. Najlepiej zajrzyj pod maskę i zobacz jak wygląda ten twój. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 17 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 ten z aukcji będzie pasować ..., Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polus Opublikowano 17 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Wielkie dzięki za pomoc. Jeśli nie jest to taka poważna sprawa, to narazie poczekam - może się naprawi A jak nie, to na wiosnę wymiana. Pozdr. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 17 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 spróbuj go jeszcze wyczyścić.wyciągnij i zamocz na noc w rozpuszczalniku.rano go wydmuchaj sprężonym powietrzem i załóż.u mnie to pomogło happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BZYKOK Opublikowano 17 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Miałem taki sam problem,nawet gorszy,bo obroty wachały się od 500 do 1700.Da się z tym jeźdźić,ale to strasznie denerwuje.Tu dobra rada na początek!!!!!!!!!!!!! Wykręć silniczek krokowy i przemyj go benzyną ekstrakcyjną i to wszystko.To z pewnością najtańszy sposób.U mnie to zadziałało i teraz jest ok!!Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polus Opublikowano 17 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Jestem Wam wszystkim niezmiernie wdzięczny za wszystkie porady. Wczoraj zapisałem się do Waszego klubu, a dzisiaj już tyle odpowiedzi. Jestem w szoku. Jest mi niezmiernie miło, że mogę należec do takiej super ekipy. W ten weekend zabieram się do naprawy. Dam znac, jakie rezultaty w poniedziałek. Mam nadzieję, że moje cacuszko będzie hulac jak trzeba BMW RULEZ! Pozdr. Polus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BZYKOK Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 WSZYSCY JESTEŚY OD TEGO ŻEBY POMAGAĆ I LICZYMY TEŻ NA TWOJĄ POMOC> POZD. <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polus Opublikowano 19 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Możecie na mnie liczyć <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BZYKOK Opublikowano 23 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Jak tam silnik?Dalej faluje?Chyba tak,bo nie piszesz,że jest dobrze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter Lublin Opublikowano 26 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Jestem Wam wszystkim niezmiernie wdzięczny za wszystkie porady. Wczoraj zapisałem się do Waszego klubu, a dzisiaj już tyle odpowiedzi. Jestem w szoku. Jest mi niezmiernie miło, że mogę należec do takiej super ekipy. W ten weekend zabieram się do naprawy. Dam znac, jakie rezultaty w poniedziałek. Mam nadzieję, że moje cacuszko będzie hulac jak trzeba BMW RULEZ! Pozdr. Polus bmw_beer Cześć i czołem! Szok jest czasami jak najbardziej wskazany, ale PRAWDZIWY SZOOOK, to byś przeżył, gdybyś tak nieopatrznie trafił na inne forum, gdzie w sposób skuteczny doradzono by Ci, jak to zrobić, aby na pewno udało się urwać np. szpilkę od głowicy, oczywiście tak abyś tej czynności nie musiał powtarzać wielokrotnie, czyli aby udało się za pierwszym razem. A ponieważ wartościowych rzeczy przeważnie każdy pilnuje "jak oka w głowie", to adres, swoje loginy na TYM forum, zmaknij sobie w sejfie, a www.maxbimmer.pl, naucz się na pamięć... i "Dziel Się Z Innymi" (taka akcja w stylu "Pomóż...przetrwać...") - oczywiście chodzi o Twoje rady, porady, opinie i doświadczenia, jako użytkownika tej szlachetnej marki. Jeśli ten tekst jest zbyt osobisty, to przepraszam - a Admina proszę o wyrozumiałość dla starszego pana. Pozdrawiam ! bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 26 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Jestem Wam wszystkim niezmiernie wdzięczny za wszystkie porady. Wczoraj zapisałem się do Waszego klubu, a dzisiaj już tyle odpowiedzi. Jestem w szoku. Jest mi niezmiernie miło, że mogę należec do takiej super ekipy. W ten weekend zabieram się do naprawy. Dam znac, jakie rezultaty w poniedziałek. Mam nadzieję, że moje cacuszko będzie hulac jak trzeba BMW RULEZ! Pozdr. Polus bmw_beer Cześć i czołem! Szok jest czasami jak najbardziej wskazany, ale PRAWDZIWY SZOOOK, to byś przeżył, gdybyś tak nieopatrznie trafił na inne forum, gdzie w sposób skuteczny doradzono by Ci, jak to zrobić, aby na pewno udało się urwać np. szpilkę od głowicy, oczywiście tak abyś tej czynności nie musiał powtarzać wielokrotnie, czyli aby udało się za pierwszym razem. A ponieważ wartościowych rzeczy przeważnie każdy pilnuje "jak oka w głowie", to adres, swoje loginy na TYM forum, zmaknij sobie w sejfie, a www.maxbimmer.pl, naucz się na pamięć... i "Dziel Się Z Innymi" (taka akcja w stylu "Pomóż...przetrwać...") - oczywiście chodzi o Twoje rady, porady, opinie i doświadczenia, jako użytkownika tej szlachetnej marki. Jeśli ten tekst jest zbyt osobisty, to przepraszam - a Admina proszę o wyrozumiałość dla starszego pana. Pozdrawiam ! bmw_beer a na którym to forum poradzono ci ''jak urwać szpilkę''...bo chyba o to ci chodziło pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polus Opublikowano 27 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Jak zabrac się do wyciągnięcia tego silnika krokowego? Czy są potrzebne jakieś specjalne klucze? Może macie jakąś intrukcję (może byc w .pdf)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polus Opublikowano 27 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Wiem jak ta częśc wygląda ale byłoby super, jakbyś strzelił fotkę. Będzie mi łatwiej zlokalizowac to miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polus Opublikowano 27 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Super! uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumunm5 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 czesc wam ludzie to naprawde niema zadnej filozofii do tego nie trzeba odlaczac akumulatora jedyne co tobie trzeba to srubokret do opaski o ile sie nie myle to tylko ta co trzyma krokowca w mocowaniu bo reszta jest tylko wkladana na wcisk sciagasz jeszcze kostke i masz go w dloni miesci on sie kolo przepustnicy w tej grubej gumowej rurze co laczy filtr powietrza z kolektorem ssacym uzywka kosztuje ok 80-100 zl :wink: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pershing Opublikowano 28 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Tutaj masz diagram silnika M40 z zaznaczonym silnikiem krokowym , do wyjęcia potrzeba jedynie śrubokręta i odrobiny sprytu :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polus Opublikowano 28 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Dzięki Pershing na schemat. Za chwilkę zabieram się do pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.