zabafilip Opublikowano 5 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Witam Posiadam BMW E30. Auto odkupiłem jakiś czas temu od dziadka. Osobiście przywiozłem ją z ojcem 3 lata temu. Auto dziewicze, naprawdę fabryka ( wtedy 140 TYS. autem jeździła babka, dodam że to automat ) Niestety dziadek już po 80, i po 2 tyg zrobił mu chrzest ( wjechał komuś w D... :] ) tak wiec ucierpiała szyba ( pękła ), maska, lewy błotnik ( odprysk farby od blachy ) oraz pas przedni. Tak wiec na błotniku do dziś ( ponad 3 lata ) nie widać nic, sama gola blacha. Wychodzi na to że to ocynk. Ostatnio wziołem się za pas przedni: zdarłem baranka, całość wyszlifowałem szczotką drucianą. Niestety jakoś nie miałem czasu żeby to skończyć. Minęły 3 tyg deszczowej pogody i co? Nic! Stwierdziłem że pas przedni kupię nowy bo nie chce mi sie bawić w klepanie. Dodam że auto jest z 11.89 roku i już gdzieś czytałem że niektóre E30 w końcowej fazie produkcji ( ostatnie lata ) wychodziły w częściowym ocynku ( elementy najbardziej narażone na korozje: błotniki itp ) Co wy o tym myślicie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 6 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Pozazdrościć,ja kupiłem na bank nieocynkowane E36,jest baaardzo zgnite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.