czarnymati Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Witam, wiec mam taki problem, otóż wentylator w e36 jest 4 stopniowy, a u mnie widocznie jest 3 stopniowy jak wlacze na jedynke to chodzi slabiutko, wlacze 2 to wieje mocniej, wlacze trojke-to samo, musze dopiero wlaczyc 4 zeby wialo troche mocniej ale i tak wieje za slabo. Najmocniej wieje na 4 stopniu ale z srodkowego nawiewu, te z boku jakos slabo wieja, na nogi tez slabo, szyba tez slabo. Filtr pylkowy swiezo wymieniony. Auto z klima, a co do klimy, to jezeli wlaczam klime ( klima nie nabita i urwany czujnik od skraplacza) to powinien sie wlaczyc wiatrak czy nie? Prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 a moze sprawdz czy dobrze zamknales filter a przy okazji ze masz klime to niby jak jest parownik zawalony to moze byc problem z nawiewem <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnymati Opublikowano 2 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Tak dobrze zamknalem a co do czujnika to nie wiem....czekam na porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryniek100 Opublikowano 3 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 jak masz nie nabita klime to jej nie wlaczysz. nie pozwoli na to czujnik cisnienia,chyba ze zmostkujesz kabelki przy nim. ale nie polecam tego robic,bo zatrzesz sprezarke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnymati Opublikowano 5 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 A czy klima ma cos do tego, ze nawiew chodzi na 3 biegach? ( 1 bieg, 2 z 3 tak samo, 4 troszke mocniejszy) Mam jeszcze pytanko odnosnie wycieraczek. Moje wycieraczki chodza jakos dziwnie, wlacze, pochodza i zatrzymuja sie na koncu szyby zeby wrocily na miejsce musze wylaczyc zaplon i wlaczyc ponownie, sprawdzalem przekaznik ten glowny co jest pod stopka i nic, sprawdzalem tez przelacznik, tez nic, czy to wina silniczkow wycieraczek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu1976 Opublikowano 5 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 jeśli chodzi o nawiew to każdy bieg ma taką jakby cewke to jest taka spiralka jakby spręzyna są one na kostce z którejś strony wentylatora do niej są przypięte kable od włącznika jeśli będą przegrzane to będzie szwankować aż przestanie wiać to znaczy tylko na jednym biegu będzie wiało bo jeden idzie bezpośrednio tylko nie pamiętam który. Kostkę da się wyjmować tylko się trzeba przyjrzeć jak jeszcze jedno nie włączaj dmuchawy jak jest kostka wyciągnięta bo po pierwsze poparzysz się a po drugie przepalisz cewki w gnieżdzie jet studzona przez wiatrak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryniek100 Opublikowano 6 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 A czy klima ma cos do tego, ze nawiew chodzi na 3 biegach? ( 1 bieg, 2 z 3 tak samo, 4 troszke mocniejszy)Mam jeszcze pytanko odnosnie wycieraczek. Moje wycieraczki chodza jakos dziwnie, wlacze, pochodza i zatrzymuja sie na koncu szyby zeby wrocily na miejsce musze wylaczyc zaplon i wlaczyc ponownie, sprawdzalem przekaznik ten glowny co jest pod stopka i nic, sprawdzalem tez przelacznik, tez nic, czy to wina silniczkow wycieraczek? klima nie ma nic do tego. to ze tak chodzi nawiew to wine ponosi przelacznik dmuchawy(rozumiem ze masz klime manualna) w panelu. rozbierz ten panel,sa tam takie blaszki ze stykami. to one sa wyrobione. musisz je odpowiednio popodginac zeby pokolei zalaczaly jak bedziesz krecil wlacznikiem. co do wycieraczek to moze byc silnik,wyjmij kostke z niego i neonowka sprawdz prady na kabelkach przy wlaczaniu wycieraczek, wtedy bedzie wiadomo czy to silnik czy sterowanie silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarku Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Odnośnie braku albo zanikaniu biegów...... Odpowiedzialna jest za to opornica(jeż) umieszczona w tunelu powietrza z lewej strony nagrzewnicy, obejrzyj fotki (to to białe ze sprężynkami oporowymi-czwarte z lewej) lub w innych wykonaniach zaizolowane oporniki. http://moto.allegro.pl/item254237143_nagrzewnica_klimatyzacji_bmw_e36.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnymati Opublikowano 19 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 A co moze byc z wycieraczkami? zatrzymuja sie w polowie, wymianialem przekaznik ten glowny pod stopka i nic, sprawdzalem przelaczniki przy kierownicy i tez sa ok. Wiec co to moze byc? silniczki od wycieraczek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.