JB Opublikowano 26 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 immobiliser chyba go w mojej bawarce nie ma, alarmu też nie ma więc te zabezpieczenia odpadają. Dzisiaj zapalił od strzała <bmw_1> kilka razy. Brałem pod uwagę także wilgotność powietrza i jej wpływ na problem z odpalaniem (przewody, kable, styki itd...) Ale dzisiaj się ta opcja nie sprawdziła, u mnie leje od rana a samochód pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu1976 Opublikowano 26 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 jeśli byłby to moduł to w chwili w której auto zapali to komputer nic nie pokaże musiałbyś podpięty czekać aż nie będzie palił myśmy z autem też jeździli do elektryka i na komputer ale przypadek sprawił że znalazłem to pęknięcie na module sprawdź bo to koszt nie wielki a może pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JB Opublikowano 26 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Proszę o wyrozumiałość, bo znowu nie pali. Przeglądnąłem już chyba wszystko, gdzie mogłem się dostać i mogłem coś pomierzyć, sprawdzić (cewki i świece- Ok, kable- ok. puszka z bezpiecznikami wyczyszczona, pęknięć też nie widzę itd.) Rozładowałem akumulator, ale nim się to stało zaciekawiła mnie jeszcze jedna rzecz: Po przekręceniu stacyjki nie słyszałem pompy paliwa, więc dostałem się do zacisków przy pompie i wpiąłem woltomierz. Napięcie po przekręceniu stacyjki 1V- przez 1-2sekundy i spada do zera. Pytanie czy bezwzględnie po każdym przekręceniu stacyjki zawsze powinno być podawane napięcie 12V na pompę. Czy po prostu ten mózg <bmw> (komputer) wie, że kilka sekund wcześniej przy poprzednim przekręceniu stacyjki dawał napięcie (pompował paliwo) i specjalnie V nie podaje? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Gdzieś już ktoś pisał (bodaj nibiru) , że pompa paliwa załącza się po przekręceniu kluczyka. Tak więc napięcie powinno się pojawic. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 26 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Witam,Od około 2 tygodni mam problem z odpaleniem mojej 320i Rozrusznik kręci, pompe paliwa sprawdzałem jest ok. wymieniłem filtr paliwa, powietrza i świece. Przekaźnik od pompy też już zmieniłem i dalej nic. Samochód jak już odpali to chodzi płynnie, nie dławi się itd. Gdzie mam dalej szukać przyczyny? Proszę o pomoc Miałem podobny problem w lanosie... powiem tak, bendiks ok, czujnik położenia wału ok, akumulator ok, kable (to ciebie nie dotyczy ale sprawdź cewki), świece ok . Do jego ostatnich dni (pamiętliwy dzwon i popękane żebra ;]) nie wiedziałem co to... potem okazało się już po ptokach, że to jednak była pompa, dokładnie coś z przewodami zwrotnymi. Mało mnie to już obchodziło szczerze mówiąc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JB Opublikowano 27 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Witam, Dzięki za porady <bmw_2> . Uszkodzony był czujnik położenia wału. Koszt naprawy ok 300zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysio2706 Opublikowano 26 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Witam. Mam problem z moja Bunia. Dokladnie to BMW 3 e36 320i (M50) Vanos. Problem jest taki ze jak dostanie wilgoci to nie odpala tzn jak jest rosa. Jak jest sucho na dworzu zimno czy cieplo to odpala bez problemu. Swiece mam nowe jak i fajki. Prosze o pomoc bo nie wiem co robic, dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.