JB Opublikowano 24 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Witam, Od około 2 tygodni mam problem z odpaleniem mojej 320i Rozrusznik kręci, pompe paliwa sprawdzałem jest ok. wymieniłem filtr paliwa, powietrza i świece. Przekaźnik od pompy też już zmieniłem i dalej nic. Samochód jak już odpali to chodzi płynnie, nie dławi się itd. Gdzie mam dalej szukać przyczyny? Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 a przewody zaplonowe? podjedz na komputer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JB Opublikowano 24 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Nie sprawdzałem przewodów Która świeca jest odpowiedzialna za zapłon? Bo przyznaje, że wymieniłem narazie cztery pierwsze od chłodnicy. Pozostałe dwie od strony kabiny- dzisiaj wymienie jak czas po pracy pozwoli i pogoda dopisze:) Czy te ostatnie dwie świece mogą być przyczyną tego, że autko nie pali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 ja wymieniam wszystkie przewody i swiece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Najpierw sprawdzenie czy jest iskra... a potem poszukanie troszkę forum - tematów było sporo na ten temat :wink: PS. Sam się z tym męczyłem - jeśli odpala od razu po dłuższym postoju - np. po nocy, a ma problemy z odpalaniem na ciepłym silniku - to może byc bendiks... sprawdzi to elektromechanik. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JB Opublikowano 24 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Samochód pali losowo i niezależnie od temperatury silnika. Kilka dni temu zawiozłem go do elektryka i palił mu podobno bez problemu. Następnego dnia rano nie odpalił. I tak jest do tej pory 10 razy nie odpali a za 11 jakimś dziwnym trafem się udaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 24 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Kolega pisze,że to E36. Tzn.że silnik M50 lub M52,więc przewodów zapłonowych raczej nie ma. Tam są cewki na każdym baniaku. Cewki masz sprawne? Jak już odpali to jak chodzi? Wkręca sie na obroty normalnie? Rozpędza sie dobrze? I jak chodzi rozrusznik? Ślizga sie jakoś,czy normalnie kręci? Akumulator sprawny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JB Opublikowano 24 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 ( <bmw> e36 320i 2,0 1991r. to chyba M50) Wszystko jest ok tzn. rozrusznik kręci normalnie akumulator 100% sprawny Po odpaleniu trzyma równe obroty, nie dławi jej, ma moc, rozpędza się lekko do 210 itd... Jednym słowem jak już mi przypadkiem odpali to jeździ bez zastrzeżeń. Nie sprawdzałem cewek, przeczyściłem tylko te wtyczki co do nich wchodzą z bezradności co dalej :? jak sprawdzić cewkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 24 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Znajomy miał podobne akcje i okazało sie ze walniety był czujnik położenia wału <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JB Opublikowano 24 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Znalazłem opis jak sprawdzić te cewki dzięki za poradę. Wydaje mi się, że bez elektryka z wtyczką się nie obejdzie jak wchodzą tu jeszcze w grę czujniki. Ile taka przyjemność zdiagnozowania problemu kosztuje? pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 25 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Mordulec Ty to masz łeb,to bardzo możliwe że to będzie czujnik położenia wału. Nawet o tym ostatnio rozmawiałem z jednym gościem. Cewki wszystkie naraz nie przestają chodzić,a 6 cylindrowy silnik na 4 baniaki tez odpali,za to jak czujnik jest padniety to skad ten biedny komputer ma wiedziec kiedy bedzie potrzebny zapłon,nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JB Opublikowano 25 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Jeszcze wczoraj zawiozłem ją do elektryka dzisiaj ją odbieram tyle tylko, że się znowu przestraszyła i u niego gada za każdym razem. Więc chłopak nie wie gdzie szukać. Zapytałem się go o wymienione przez was możliwości: cewki- nie, bo pracuje na wszystkich garach czujnik położenia wału: nie dawałaby iskry Podpięcie do komputera podobno w tym przypadku nic nie daje Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek Opublikowano 25 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 wiesz.. ja mialem tak samo. kilka razy z rzedu odstawialem fure do elektryka, i u niego nie bylo zadnego problemu. a mi co drugi raz odpalic nie chciala. bylem swiezo po wymianie pompy paliwa wiec sprawa zostala wykluczona, a jednak sie okazalo, ze zawor zwrotny w pompie byl padniety i paliwo cofalo sie z wezykow do baku. u mechanika auto stalo jakos chyba z gorki wiec problemu nie bylo. elektryk moze Ci sprawdzic cisnienie w przewodzie po zgaszeniu silnika - jesli spadnie to cos jest nie tak. a propos czujnika polozenia walu to iskre by dawal, tylko w zlym momencie, tak wiec w trakcie jazdy tez byloby to odczuwalne. a tak przy okazji, czy w beemkach jest jakas kontrolka odpowiedzialna za wywalanie bledow komputera (czy nic nie wiadomo dopoki sie na komputer nie pojedzie)? bo u brata w fiacie coupe to jest jakas kontrolka na desce co sypie bledami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 25 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Jest taka pomarańczowa kontrolka na środku zegarów(na dole) napisane jest na niej CHECK czy jakoś tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 25 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 jezeli piepszy układ paliwowy to zaden bład nie wyskoczy! a podpinajac sie po kompa tez nie bedzie widział bledu układu paliwowego! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełWilk Opublikowano 25 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Witaj. Mam BMW 520i 24v 1992r. Moja buma juz nie chodzi od 2 miesiecy. Wydaje kupe kasy i nadal nie wiem co jest grane. Moja buma tez nie chce palic ale tylko jak jest ciepla. U mechanika to samo, palila bez problemu. Na komputerze pokazal sie jednak blad czujnika polozenia walka rozrzadu. Niestety mam ukald SIEMENSA i o uzywanym moge zapomniec. Czeka mnie tylko serwis a tam on kosztuje 500zl. Na cieplym zapala ale nie wkreca sie na obroty i po chwili gasnie. Kolega pozyczyl mi swoj czujnik i to samo ja zimny to pali a jak cieply to zapala ale nie wkreca sie na obroty i gasnie. Czy ktos ma jakis pomysl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu1976 Opublikowano 25 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 podobny problem przechodziłem u brata co prawda w oplu ale jednak znalazłem pęknięty moduł zapłonu i po wymianie już było ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JB Opublikowano 25 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Odebrałem samochód od elektryka usterek nie stwierdził. W sprawie sprawdzenia na kompie samochodu: jak dzwoniłem do ASO koleś powiedział to samo co "Danich", że wady układu paliwowego komp nie wykaże (podpięcie bagatela 250PLN :shock:) [/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 25 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 ile? znajomy co u niego robie za takie podpiecie bierze jakies 30zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JB Opublikowano 25 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Z ciekawości tydzień temu zadzwoniłem do ASO BMW i też mnie zatkało (raczej się nie przeslyszałem). Słyszałem, ze w okolicach Krakowa w zwykłych warsztatach wpięcie wtyczki to około 70zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 25 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 wiesz taki komp co sobie gada z samochodami kosztuje ponad 10tys! wiec kidys musi sie wrocic te pieniadze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JB Opublikowano 25 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Jak sobie pomyślę, że diagnostyka może przewyższyć koszt naprawy to trochę szkoda. Ale muszę jakoś zlokalizować tą usterkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 25 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 a moze silnik ma słaba kompresje na cylindrach! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JB Opublikowano 25 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Słaba kompresja na cylindrach oznaczałaby chyba problemy podczas jazdy (strata mocy itd.) U mnie podczas jazdy jest wszystko ok (jak pisałem wyżej). Czy któraś ze świec jest w tym modelu samochodu szczególnie odpowiedzialna za moment rozruchu-zapłonu, czy decydują o tym czujniki położenia wału? Ktoś jeszcze podał mi hasło, że może być to stacyjka jak to oceniacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek Opublikowano 26 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 a moze immobiliser swiruje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.