Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


wymianc dyfr w e36 320i cupe na 1.8 is


Rekomendowane odpowiedzi

co do dolotu to zasada jest jedna dużo zimnego powietrza w tym celu proponuje odgrodzenie filtra powietrza od silnika żeby ciepła nie było teraz co zrobić z przepływomierzem no cóż mozna go wyjebac bądź zmodyfikować wole ta drugą opcje bo bez niego mogą być problemy w błotniku zrobić dziury takie jak są w autach z turbodoladowaniem jest jeszcze droższa opcja załozenie intercoolera .... dodatkowo strumienica dolotowa

wydech jeśli posiadasz katalizator to nie wywalać go tylko umeiścić go jak najbliżej poczatku za sondą lambda wygladzić kąt dostawania się spalin żeby gorące spaliny szybko i bez problemowo go opuszczały dalej możesz wyjebać środkowy wydech albo pozostawić reszte pustą zamiast kata mozesz założyć struminice wylotową to chyba będzie najlepsze rozwiązanie pamietaj że modyfikacja wydechu ma wpływ na Ciśnienie zwrotne do glowicy potem moga pojawić się komplikacje na całej imprezie przybierzesz do 7 KM mniej więcej więc gra jest nie warta zachodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz co zrobić z przepływomierzem no cóż mozna go wyjebac bądź zmodyfikować

Jak usuniesz przepływke albo metodą jakąś Home Made ją sam poprawiaz to bedziesz mial naprawde problem z samochodem, jak wywalisz przepływke to popierdzieli się skład mieszanki itp, wiec auto bedzie lipnie chodziło

błotniku zrobić dziury takie jak są w autach z turbodoladowaniem jest jeszcze droższa opcja załozenie intercoolera

wystarczy dobrze wyprowadzić dolot np. z dziury na halogen czy coś, bardoz dużo aut turbo nie ma zadnych dziur... :shock: ZAŁEŻENIE INTERCOOLERA??? :shock:

w wolnossącym silniku?IC to jest chlodnica powietrza doładowującego!

mozesz założyć struminice wylotową to chyba będzie najlepsze rozwiązanie

nie zaklądaj zadnych strumienic, ew. wywal katalizator, i zakładaj tłumiki przelotowe.

na całej imprezie przybierzesz do 7 KM mniej więcej więc gra jest nie warta zachodu

jeżeli byloby to dobrze zrobione, a już najlepiej jakby stozek byl pod ten model auta, i wydech dobrany przelot to ja na min. 12KM, a pozatym wiecej Nm czyli napewno elastycznośc większa.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem można zrobić wiele innych modyfikacji niż na dolocie i wylocie największe pole popisu masz na głowicy Intercoolery znajdują się nie tylkow autach turbodoładowanych np w niektórych konstrukcjach audi byly intercoolery raczej to były wieksze silniki powyżej 2 litrów ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w niemczech znalazlem kilka E-30 z zmodyfikowanym przepływomierzem i uwierz mi że nie wpadało to na prace silnika a o dziury na błotniku chodziło mi o te paski nacinane takie jak np są w mercedesach jak będzie wyglądać E-30 bez jednego halogena komicznie i spełnia to swoje zadanie strumienice są używane w samochodach rajdowych więc nei nadarmo się tam, znajdują na zwyklym pustym wydechu nie będzie ciśnienia zwrotnego zobaczysz niebieskie kłęby dymu wydobywajace sie z tłumika dlaczego bo nie będzie ciśnienia zwrotnego do głowicy przecież tłumiki stawiają jakiś opór ... a na sam koniec za dużo roboty i za malo do zyskania ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...