skubi Opublikowano 15 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 witam mam pytanie czy ktos slyszal o wymianie dyfra w e 36 320i coupe na ten od 1.8 is w celu zwiekszenia odejscia i jak ktos moze sie orietuje ja najlepiej zmodifikowacd uklad wydechowy i dolotowy dzieki i pozdarawiam <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master car Opublikowano 15 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 chłopie daj sobie spokój, nie warto się meczyc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 16 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 co do dolotu to zasada jest jedna dużo zimnego powietrza w tym celu proponuje odgrodzenie filtra powietrza od silnika żeby ciepła nie było teraz co zrobić z przepływomierzem no cóż mozna go wyjebac bądź zmodyfikować wole ta drugą opcje bo bez niego mogą być problemy w błotniku zrobić dziury takie jak są w autach z turbodoladowaniem jest jeszcze droższa opcja załozenie intercoolera .... dodatkowo strumienica dolotowa wydech jeśli posiadasz katalizator to nie wywalać go tylko umeiścić go jak najbliżej poczatku za sondą lambda wygladzić kąt dostawania się spalin żeby gorące spaliny szybko i bez problemowo go opuszczały dalej możesz wyjebać środkowy wydech albo pozostawić reszte pustą zamiast kata mozesz założyć struminice wylotową to chyba będzie najlepsze rozwiązanie pamietaj że modyfikacja wydechu ma wpływ na Ciśnienie zwrotne do glowicy potem moga pojawić się komplikacje na całej imprezie przybierzesz do 7 KM mniej więcej więc gra jest nie warta zachodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 16 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 teraz co zrobić z przepływomierzem no cóż mozna go wyjebac bądź zmodyfikować Jak usuniesz przepływke albo metodą jakąś Home Made ją sam poprawiaz to bedziesz mial naprawde problem z samochodem, jak wywalisz przepływke to popierdzieli się skład mieszanki itp, wiec auto bedzie lipnie chodziło błotniku zrobić dziury takie jak są w autach z turbodoladowaniem jest jeszcze droższa opcja załozenie intercoolera wystarczy dobrze wyprowadzić dolot np. z dziury na halogen czy coś, bardoz dużo aut turbo nie ma zadnych dziur... :shock: ZAŁEŻENIE INTERCOOLERA??? :shock: w wolnossącym silniku?IC to jest chlodnica powietrza doładowującego! mozesz założyć struminice wylotową to chyba będzie najlepsze rozwiązanie nie zaklądaj zadnych strumienic, ew. wywal katalizator, i zakładaj tłumiki przelotowe. na całej imprezie przybierzesz do 7 KM mniej więcej więc gra jest nie warta zachodu jeżeli byloby to dobrze zrobione, a już najlepiej jakby stozek byl pod ten model auta, i wydech dobrany przelot to ja na min. 12KM, a pozatym wiecej Nm czyli napewno elastycznośc większa. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 17 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 moim zdaniem można zrobić wiele innych modyfikacji niż na dolocie i wylocie największe pole popisu masz na głowicy Intercoolery znajdują się nie tylkow autach turbodoładowanych np w niektórych konstrukcjach audi byly intercoolery raczej to były wieksze silniki powyżej 2 litrów .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 17 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 w niemczech znalazlem kilka E-30 z zmodyfikowanym przepływomierzem i uwierz mi że nie wpadało to na prace silnika a o dziury na błotniku chodziło mi o te paski nacinane takie jak np są w mercedesach jak będzie wyglądać E-30 bez jednego halogena komicznie i spełnia to swoje zadanie strumienice są używane w samochodach rajdowych więc nei nadarmo się tam, znajdują na zwyklym pustym wydechu nie będzie ciśnienia zwrotnego zobaczysz niebieskie kłęby dymu wydobywajace sie z tłumika dlaczego bo nie będzie ciśnienia zwrotnego do głowicy przecież tłumiki stawiają jakiś opór ... a na sam koniec za dużo roboty i za malo do zyskania .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 17 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 :arrow: Nickos ale to chyba nie jest takie proste, bez pożądnych wyliczeń, to bardziej lipa wyjdzie :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 17 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 zabierając się za cokolwiek w modyfikowaniu samochodu trzeba się liczyć z tym że nie bedzie łatwo dobrze by było dysponować hamownią ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skubi Opublikowano 21 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master car Opublikowano 30 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 skubi!!! bmw_beer jesteś cool. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.