Gość Opublikowano 20 Maja 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Mam pytanko Posiadam BMW 320 E36 Benzyna która zaczela mi sie grzac(brak obiegu chlodzenia). Myslalem ze to termostat i wymienilem go ale to nie poskutkowalo. Poczym dalem glowic do sprawdzenia, okazalo sie ze jest w porzosiu. Glowica zostala z planowana i wymieniona uszczelka pod nia. Ale problem nie ustal, dalej grzeje sie. Dodam ze chlodnica gora jest ciepla a dolem nie, a weze po nagrzaniu sie silnika twardniej. Dodam ze pompa wodna byla sprawdzana wszystkie lopatki sa dobre i sie kreca Z gory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 20 Maja 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Sprawdz korek! Musisz zrobic probe cisnieniowa, czy jest obieg cieczy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Maja 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 dzieki za rade ale jak mam sprawdzic ten korek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 21 Maja 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Najprościej jedz do sklepu popros o korek do twojego modelu i sprawdz czy twoj jest taki sam czy nie ma nic odlamane itp. Proba cisnieniowa tez powinna to wykazac! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Maja 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Okazal sie ze w chlodnicy jest pelno syfu wyplukalem ja odpowietrzylem jest wszystko wporzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dexter Lublin Opublikowano 22 Maja 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 Jeśli Cię bardzo interesuje układ chłodzenia i moje doświadczenia z nim związane ("genialni mechanicy" też mi kazali zaczynać od rozbierania silnika, a w zasadzie to doradzali, aby jak najszybciej sprzedać ten złom), to podaję kontakt :dexter0505@interia.pl lub dexter0505@wp.pl - najczęściej, generalnie, w samochodach pt. BMW, przyczyny wszelkich usterek są aż nieprzyzwoicie prozaiczne - i wystarczy przeważnie śrubokręt - NIE młotek !!! Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.