maltarn Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Aby zobaczyć zdjęcie w pełnym rozmierze kliknij na nie :!: A więc potrzebne nam będą: -podstawowe narzędzia (szlifierka, wiertarka, metrówka, kluczyk 10 ) -dwa kawałki twardej blachy -dwie śrubki :wink: Chwilka wyjaśnienia co i dlaczego. w E30 z silnikiem M40, guma miedzy przepływomierzem jest za mocno załamana, i troche utrudnia przepływ powietrza. Linia przedstawia mniej wiecej droge powietrza. Mianowicie wygląda tak: Bierzemy się za robotę :!: Odkręcamy zaznaczone na czerwono śrubki, dla ostrożności można też odpiąć kabel przepływomierza. Ustawiamy sobie cały korpus filtra tak żeby guma na której się skupiamy była prosta, i odmierzamy odległość o jaką trzeba będzie przesunąć filtr. W tym przypadku było to 7cm Wycinamy sobie dwie blaszki np 10x3cm. Wiercimy w nich otwory w takiej odleglości, o jaką ma być przesunięty korpus filtra. I troche je szlifujemy, żeby rąk nie pocharatać i żeby to jakoś wyglądało. Blaszki możemy sobie powiesić i prysnąć jakimś sprayem, żeby po otwarciu maski nie trzeba było wymiotować. Wycięte i oszlifowane blaszki powinny wyglądac mniej wiecej tak: Korzystając z okazji że odkręciliśmy korpus filtra, wyjmujemy dolną część i wysypujemy jego zawartość, w tym przypadku orzeszki :mrgreen: Zaczynamy skrecać wszystko w jedną całość. Tak teraz wygląda przepływ powietrza. Nie łatwiej :?: :wink: M40 też musi jakoś oddychać. Jeśli wszystko poskręcane tak jak ma być, podpinamy wtyczke do przepływomierza. Prosimy fachowca o kontrolę. Pozostaje cieszyć się jazdą, oraz tym, że nasze M40 łatwiej oddycha :wink: Sponsored by Maltarn Garage & Nibiru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nibiru Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Jeszcze mała uwaga; jako, że przepływomierz został przesunięty do przodu to należało skrócić gumę, która zasysa powietrze zza plastiku do świateł, należy ją odpowiednio ukroić i uszczelnić specjalną termo-taśmą, co w efekcie wygląda tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 no to ja troche dżiekciu: przeróbka może i fajna ale po co, koni nie dodało, :evil: myślicie że inż. BMW nie wiedzieli co robią :?: a to sreberko za bardzo profi nie wyglada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 troche przeanalizowałem temat. i faktycznie w serii jest prosto, ale w wypadku gazowników nie ma bata i zagiecie jest :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 no to ja troche dżiekciu:przeróbka może i fajna ale po co, koni nie dodało, :evil: myślicie że inż. BMW nie wiedzieli co robią :?: a to sreberko za bardzo profi nie wyglada... hehe no jak projektowali m40 to za bardzo nie wiedzieli :lol: np. miska olejowa co za baran ja tak nisko dał przecież ona jest najniższym punktem całego auta <bmw_4> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 a czy te przeróbke mozna zastosowac w TDSach? :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 hehe no jak projektowali m40 to za bardzo nie wiedzieli :lol: np. miska olejowa co za baran ja tak nisko dał przecież ona jest najniższym punktem całego auta <bmw_4> ale to Niemcy robili, tam wystających studzienek i innych niespodzianek nie ma, a poprawianie w garażu fabryki............ no cóż pobawić się można... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 3 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 hehe no jak projektowali m40 to za bardzo nie wiedzieli :lol: np. miska olejowa co za baran ja tak nisko dał przecież ona jest najniższym punktem całego auta <bmw_4> ale to Niemcy robili, tam wystających studzienek i innych niespodzianek nie ma, a poprawianie w garażu fabryki............ no cóż pobawić się można... Oj Piotzre mozna... pzreceiz ja poprawilem :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 3 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 e tam Enzo i co................... lekka lipa wywal troche kasy zamiast się męczyć i wsadzaj M52B28 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 3 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 e tam Enzo i co................... lekka lipa wywal troche kasy zamiast się męczyć i wsadzaj M52B28 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: w sumie ze wszytkim ksoztwoal omne imzoe z 300zl (kolektor, pzreputsnica wtryski... A czyy lipa? poprawile mczas do 100kmh o 1s. Moi mzdanie mto duzo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 3 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 ja od razu taką przebudowę robiłem (bo kupiłem z gazem), ale tej gumowej rury od zimnego powietrza nie kroiłem, bo wlazła mi po prostu głębiej w otwór osłony lamp. no to ja troche dżiekciu:przeróbka może i fajna ale po co po to np żeby ta guma nie pękała jak jest taka zgięta Polscy gazownicy to tacy minimaliści i lenie, nigdy nic nie przerobią, idą na maksymalną łatwiznę w myśl powiedzenia "czas to pieniądz" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 4 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 ech a ja dalej swoje: ale po co ?? żeby nie pekała :?: jak stara to i tak pęknie czy prosta czy krzywa :evil: a że zagieta :?: no i co, to i tak nic nie zmienia, oczywiście w tym przykładzie, ale jak mówię, jak ktoś lubi sobie pogrzebać pod maską to cool :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 4 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 ale jak mówię, jak ktoś lubi sobie pogrzebać pod maską to cool :mrgreen: :mrgreen: roboty na 1/2 godziny a wygląda i działa przynajmniej normalnie jak stara to i tak pęknie czy prosta czy krzywa a nowa załamana nie pęknie szybciej :?: Wiem, że w tym motorze to kadzidło dla umarłego i taki tuning to tylko prawidłowe zamontowanie części i tyle. Znajomy w M10 ma przepustnice od dołu i po załamaniu przez gaziarza tej gumy zmniejszyło się świało tej rury do 30%. Ma to wpływ na moc czy nie :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.