Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


most ze szpera??


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie pytanie_bmw

myslałem o wstawieniu mostu do mojej E36 318i z E36 320/320i

oczywiscie ze szpera :twisted:

czy ten most podpasuje, jak on bedzie sie sprawował w mojej <bmw>

i czy w ogóle jest sens go zmieniac

bo mam mozliwosc kupienia po okazyjnej cenie

z góry dzieki uklon_bmw

pozdro <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

most ze szpera(dziala podobnie jak blokada mechanizmu róznicowego) powoduje napedzanie 2 kól kednoczesnie taki most uzywany jest w driftingu a co najlepsze na asfalcie zostawia 2 czrne slady.Przy zwyklym moscie mechanizm roznicowy napedza bardziej te kolo ktore stawia najmniej oporu czyli stan jedna polowa samochodu na piasku a droga na asfalcie przy zwyklym moscie przy ostrym ruszeniu zaboksuje kolo na piasku .A przy moscie ze szpera zaboksuja oba koła (poprawcie mnie jak cos pomylilem) <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

most ze szpera(dziala podobnie jak blokada mechanizmu róznicowego) powoduje napedzanie 2 kól kednoczesnie taki most uzywany jest w driftingu a co najlepsze na asfalcie zostawia 2 czrne slady.Przy zwyklym moscie mechanizm roznicowy napedza bardziej te kolo ktore stawia najmniej oporu czyli stan jedna polowa samochodu na piasku a droga na asfalcie przy zwyklym moscie przy ostrym ruszeniu zaboksuje kolo na piasku .A przy moscie ze szpera zaboksuja oba koła (poprawcie mnie jak cos pomylilem) <bmw_1>

Nie podobnie... B ot owlasnei jest zblokowany mechanizm.

W drifcie, no moze raczej lespze szpery typu 80%... A zazwyczaj zaspawane mosty czyli e-szpery :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zakrecie kola po wewnetrznej pokonuja mniejsza droge niz te po zewnetrznej mechanizm roznicowy pozwala kolom po wewnetrznej krecic sie wolniej a zewnetrznym szybciej ,dlatego zadna firma nie produkuje szpery 100%(chyba ze sterowana kompem ktory blokuje ja calkowicie tylko na chwile)bo na kazdym zakrecie tyl wyjezdzal by na zewnatrz co w driftingu jest super sprawa zreszta szpera poprawia trakcje i przyspieszenie w trudnych

warunkach na mokrym ,piachu itd. wystarczy ze jedno z dwoch kol zlapie przyczepnosc i auto rwie do przodu gdzie przy zwyklym mechanizmie roznicowym kolo ktore ma wiecej przyczepnosci stoi a cala moc idzie na to ktore np. jest na piasku i zanim sie wygrzebie to "szperacze" sa juz daleko,jak sie myle to niech mnie ktos poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
<bmw> SZPERA w Z3 1,8i

Czy Dyferencjał ze SZPERĄ z Z 3 1,9 pasuje do Z3 1,8????

Jaki dyfer ewentualnie by pasował???? Czy ktoś wie gdzie można taki kupić??? Lub ten przerobić???

Prosze o pomoc!!!

Tu lub na email również jojo31@op.pl

Pozdrawiam

ale wszedzie tego pisac nie musisz

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...