Gość Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 mam pytanie pytanie_bmw myslałem o wstawieniu mostu do mojej E36 318i z E36 320/320i oczywiscie ze szpera :twisted: czy ten most podpasuje, jak on bedzie sie sprawował w mojej <bmw> i czy w ogóle jest sens go zmieniac bo mam mozliwosc kupienia po okazyjnej cenie z góry dzieki uklon_bmw pozdro <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 a powiedzcie mi (wiem ze to dziwne pytanie) co daje taki most bo wiem ze go mam ale co mi daje tego juz nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumunm5 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 most ze szpera(dziala podobnie jak blokada mechanizmu róznicowego) powoduje napedzanie 2 kól kednoczesnie taki most uzywany jest w driftingu a co najlepsze na asfalcie zostawia 2 czrne slady.Przy zwyklym moscie mechanizm roznicowy napedza bardziej te kolo ktore stawia najmniej oporu czyli stan jedna polowa samochodu na piasku a droga na asfalcie przy zwyklym moscie przy ostrym ruszeniu zaboksuje kolo na piasku .A przy moscie ze szpera zaboksuja oba koła (poprawcie mnie jak cos pomylilem) <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 most ze szpera(dziala podobnie jak blokada mechanizmu róznicowego) powoduje napedzanie 2 kól kednoczesnie taki most uzywany jest w driftingu a co najlepsze na asfalcie zostawia 2 czrne slady.Przy zwyklym moscie mechanizm roznicowy napedza bardziej te kolo ktore stawia najmniej oporu czyli stan jedna polowa samochodu na piasku a droga na asfalcie przy zwyklym moscie przy ostrym ruszeniu zaboksuje kolo na piasku .A przy moscie ze szpera zaboksuja oba koła (poprawcie mnie jak cos pomylilem) <bmw_1> Nie podobnie... B ot owlasnei jest zblokowany mechanizm. W drifcie, no moze raczej lespze szpery typu 80%... A zazwyczaj zaspawane mosty czyli e-szpery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Oskar wylej olej ze swojego mostu,pojeździj troche i sam Ci się zeszperuje. :mrgreen: Tak poważnie to nie wiem jak to z nimi jest. Moja pali dosyć równo 2 gumy,ale co do czego pasuje,hmm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumunm5 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 a propo szpery czy sa jakies skutki uboczne jazdy ze zespawanym na stałe mechanizmem roznicowym? Ja słuszalem tylko od kilku amatorow takich mostow iz niewolno zakladac do takich most ów szerokich opon max 205 bo przegób l ub półoś siadaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Jak zaspawasz most to jak będziesz po zakrętach jeździł? Tylko bokiem na gazie,a jak gdzieś miśki z suszarką będą stały to Cie shaltują i jeszcze prawko zabiorą :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumunm5 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 nieprawda ziomki jakos lataja na zespawanym i nie maja problemow z zakretami kwestia przyzwyczajenia tylko mowili ze opony szybciej sie zuzywaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid325 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Ja mam takie pytanie jeszcze, jak w zimie jeżdzić ze szperą? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea i kondor Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 w zakrecie kola po wewnetrznej pokonuja mniejsza droge niz te po zewnetrznej mechanizm roznicowy pozwala kolom po wewnetrznej krecic sie wolniej a zewnetrznym szybciej ,dlatego zadna firma nie produkuje szpery 100%(chyba ze sterowana kompem ktory blokuje ja calkowicie tylko na chwile)bo na kazdym zakrecie tyl wyjezdzal by na zewnatrz co w driftingu jest super sprawa zreszta szpera poprawia trakcje i przyspieszenie w trudnych warunkach na mokrym ,piachu itd. wystarczy ze jedno z dwoch kol zlapie przyczepnosc i auto rwie do przodu gdzie przy zwyklym mechanizmie roznicowym kolo ktore ma wiecej przyczepnosci stoi a cala moc idzie na to ktore np. jest na piasku i zanim sie wygrzebie to "szperacze" sa juz daleko,jak sie myle to niech mnie ktos poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 ... tylko mowili ze opony szybciej sie zuzywaja i tutaj masz race bmw_beer a co do zimy no coz raczej poslizgi ciekawsze no i lepiej bedzie Ci ruszyc np na oblodzonej jezdni bo dwa kola beda ciagly <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojo31 Opublikowano 14 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 <bmw> SZPERA w Z3 1,8i Czy Dyferencjał ze SZPERĄ z Z 3 1,9 pasuje do Z3 1,8???? Jaki dyfer ewentualnie by pasował???? Czy ktoś wie gdzie można taki kupić??? Lub ten przerobić??? Prosze o pomoc!!! Tu lub na email również jojo31@op.pl Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 14 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 <bmw> SZPERA w Z3 1,8iCzy Dyferencjał ze SZPERĄ z Z 3 1,9 pasuje do Z3 1,8???? Jaki dyfer ewentualnie by pasował???? Czy ktoś wie gdzie można taki kupić??? Lub ten przerobić??? Prosze o pomoc!!! Tu lub na email również jojo31@op.pl Pozdrawiam ale wszedzie tego pisac nie musisz pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.