Gość Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 pytanie tak jak w temacie a mianowicie mam do roboty silnik w mojej E36 318i... a wiec: - na benzynie troche kopci pewnie uszczelniacze trafione - strasznie cykaja zawory byc moze to tylko regulacja albo cos ze szklankami z tym ze znajomy mówił ze tez moze byc wałek do wymiany... biorac pod uwage te wszystkie rzeczy do remontu ich koszt i w ogóle a swap silnika (oczywiscie na wiekszy 2.0 - 2.5) to co by było wedłud was lepszym rozwiazaniem... pomózcie bo jestem w kropce :? i niewiem co mam robic pozdr <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 jak zrobisz remont bedzie wiedzial ze silnik jest ok, jak zrobisz swapa i okaze sie ze musisz zrobic remont ? bezpieczniej i taniej wyjdzie remont swap na samym przelozeniu silnika sie nie konczy po drodze wychodza jeszcze rozne rzeczy pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 jezeli nie brakuje Ci mocy to taj jak Kosa radzi a jezeli chcesz wiecej mocy i 6 garnków no to swap ;] oczywiscie zalezne to jest jeszcze od kwestii finansowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iskra_Pszczyna Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Na samej wymianie silnika sie nie skonczy. Bedziesz musial zmienic komputer sterujacy, sprezyny wymienic(bo silnik bedzie duzo ciezszy od poprzedniego), uklad wydechowy, nie wiem czy ta skrzynia co teraz masz czy podejdzie pod nowy silnik. Jednym słowem jest duzo roboty z czyms takim wiec chyba bedzie lepiej zrobic remont. Pozdro <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Po remoncie silnika będziesz pewny na czym stoisz... tak jak moi przedmówcy pisali :mrgreen: jeśli nie brakuje Ci mocy to remontuj, a jeśli czujesz niedosyt, to zastanów się nad swapem auta :wink: <bmw_2> Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 ale remont ile może kosztować 3000-4000 to chyba max, a wątpię żebyś w tej kwocie ze swapem się zmieścił, no chyba że okazyjnie masz silnik do kupienia z osprzętem :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmw316i Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 sprzedaj auto za 6000, doloz 4 i kup oryginalne 2.0 w eleganckim stanie wkoncu juz znasz to auto, wybierzesz dobry egzemplaż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 ale remont ile może kosztować 3000-4000 to chyba max Za takie pieniądze to chyba remont w serwisie na ori częściach :!: Z tego co OskaR napisałeś to do remontu jest głowica i przypuszczam że w 1200zł powinieneś się spokojnie zamknąć, a co do swapu :?: :?: :?: Lepiej auto sprzedać taniej, dołożyć i kupić coś dobrego :!: Przynajmniej będziesz mógł sprawdzić ten silnik jak chodzi :wink: Zaoszczędzi to czasu i pieniędzy bmw_beer Pozdro. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 chyba jednak zrobie remont silnika a przy okazji wytne kata i mysle ze bedzi git bynajmiej bede wiedział co jeszcze moze sie popsuc a co bedzie ok... dzieki za porady... a i jeszcze jedno przy tym remoncie to wypadało by zrobic tez rozrzad czy moge sie jeszcze wstrzymac pytanie_bmw (był robiony przy 177000km a teraz jest 184430) pozdr <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nibiru Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 był robiony przy 177000km a teraz jest 184430 Rozrząd powinno się robić co około 30tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Rozrząd powinno się robić co około 30tys km. to znaczy ze z rozrzadem moge sie wstrzymac... dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmw316i Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 rozrząd robi sie co 70 000 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 co 30 tys to chyba w duzym fiacie ;p (bez obrazy dla posiadaczy fiatow - sam takiego jeszcze mam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 znowu sie pisze o silniku, ale jakim :?: M40 czy M43 :?: jesli chodzi o M40 to gratuluje osobom które wymieniają pasek rozrządu co 70k km, tylko czekać aż się tłoki z zaworami spotkają :evil: teoretycznie tak powinno być ale w praktyce wymiana paska max co 50k km, a fachowcy mówią właśne o 40k km a jeśli chodzi o M43 to tam łańcuch jest..... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 hmmm ja mam m40 i juz maja do dzis przejechalem 15 tys km i jak bylem u mechaniora wczoraj zeby olej wymienic to powiedzial mi ze sie na rozum zamienilem zeby w niecale 4 miechy 2 raz olej zmieniac a teraz pasek c pol roku bedzie mi wychodzil :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.