Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


remont czy swap silnika??


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

pytanie tak jak w temacie a mianowicie mam do roboty silnik w mojej E36 318i...

a wiec:

- na benzynie troche kopci pewnie uszczelniacze trafione

- strasznie cykaja zawory byc moze to tylko regulacja albo cos ze szklankami z tym ze

znajomy mówił ze tez moze byc wałek do wymiany...

biorac pod uwage te wszystkie rzeczy do remontu ich koszt i w ogóle

a swap silnika (oczywiscie na wiekszy 2.0 - 2.5)

to co by było wedłud was lepszym rozwiazaniem...

pomózcie bo jestem w kropce :? i niewiem co mam robic

pozdr <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na samej wymianie silnika sie nie skonczy. Bedziesz musial zmienic komputer sterujacy, sprezyny wymienic(bo silnik bedzie duzo ciezszy od poprzedniego), uklad wydechowy, nie wiem czy ta skrzynia co teraz masz czy podejdzie pod nowy silnik. Jednym słowem jest duzo roboty z czyms takim wiec chyba bedzie lepiej zrobic remont.

Pozdro <bmw>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale remont ile może kosztować 3000-4000 to chyba max

Za takie pieniądze to chyba remont w serwisie na ori częściach :!:

Z tego co OskaR napisałeś to do remontu jest głowica i przypuszczam że w 1200zł powinieneś się spokojnie zamknąć, a co do swapu :?: :?: :?: Lepiej auto sprzedać taniej, dołożyć i kupić coś dobrego :!: Przynajmniej będziesz mógł sprawdzić ten silnik jak chodzi :wink: Zaoszczędzi to czasu i pieniędzy bmw_beer Pozdro. <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba jednak zrobie remont silnika a przy okazji wytne kata i mysle ze bedzi git

bynajmiej bede wiedział co jeszcze moze sie popsuc a co bedzie ok...

dzieki za porady...

a i jeszcze jedno przy tym remoncie to wypadało by zrobic tez rozrzad

czy moge sie jeszcze wstrzymac pytanie_bmw

(był robiony przy 177000km a teraz jest 184430)

pozdr <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

znowu sie pisze o silniku, ale jakim :?: M40 czy M43 :?:

jesli chodzi o M40 to gratuluje osobom które wymieniają pasek rozrządu co 70k km, tylko czekać aż się tłoki z zaworami spotkają :evil:

teoretycznie tak powinno być ale w praktyce wymiana paska max co 50k km, a fachowcy mówią właśne o 40k km

a jeśli chodzi o M43 to tam łańcuch jest..... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...