Miro600V Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Tuning 1.6 jak dla mnie nie ma sensu. Zamiast zyskiwać 10 koni poprzez przeróbki lepiej sprzedać i kupić np. 320i. Wydasz mniej kasy, a efekt na pewno będzie zadowalający :wink: Ewentualne swapy to trochę śliska sprawa. Jeżeli już chcesz najłatwiej włożyć coś o podobnej konstrukcji np. M42 z 318is lub M40\M43 z 318i. Przeskok na 6 garów to już większy i jak mniemam nieopłacalny wydatek. A silniki 1.6 nie sa przypadkiem na nisko oktanowe paliwo , bo ostatnio czytalem artykol z motoru nr33 \ 13*08*2007 wykazalo ze silnik w ibizie 1.4 16v ktory lubi paliwo 95\91 stracil 1.5 konia na paliwie 99+ Zalecane paliwo do M40 91 oktanów, do M43 95 oktanów i takie teoretycznie powinno się lać. Wszystkie te V-pała są nic nie warte, przynajmniej w małych silnikach. Wg. mnie jedynie ludzie podatni na efekt placebo czują różnicę Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Swap jest jak najbardziej oplacalny, IMO wg mnie nie ma sensu wlasnie przejscie np. z M40 na M42 bo nie ma prawie zadnej roznicy... :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 a ja sie zgadzam, ze lepiej po prostu sprzedac 318 i nie dokladajac wiele, zakupic 320 albo najlepiej 325i. Wbrew pozorom, roznica w spalaniu miedzy 320i a 325i jest minimalna.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kri$$ Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 w mojej opinii, żeby wszystko miało ręce i nogi, to zamiast szukać na siłę możliwości podkręcenia 1,6 kupić auto z mocniejszym motorem - szkoda kasy, zdrowia i nerwów, a efekt i tak nie będzie taki, jak przy fabrycznie mocniejszym motorze... P.S. kiedyś jak miałem Clio, to samo pytanie padało ze strony niektórych chłopaków, co mieli silniki 1,0; 1,1 czy 1,2 (max 54KM) ... i odpowiedź była taka sama - KUP MOCNIEJSZE AUTO... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 zdecydowanie zgadzam sie z przedmowca.. [ Dodano: 17 Sierpień 08, 12:35 ] Mam pytanie do uzytkownikow ktorzy maja silniki 2.0, 2.5 albo 2.8Po co zakladacie stożki, robicie chip tuning itp? Nie lepiej bedzie jak zrobicie swapa na silniczek z M3? ...bo w 325 czy 328i jest juz jakas solidna podstawa, wzgledem KM, zeby porobic takie modyfikacje. 1.6 nie za bardzo.. [ Dodano: 17 Sierpień 08, 13:18 ] tak ot dla przykladu. 170 kucykow coupejka, i jeszcze na skorze. Niestety jest gaz, ale zawse mozna wywalic jesli nie pasowalby. To jest tylko przyklad, bo takich ofert jest wiele. Jak sie zastanowisz to wydatek bylby pewnie mniejszy niz tuning twojej 316 z efektem koncowym 103KM, bo zanim sie obejrzysz, po zakupie tych stozkow, czipow, tlumikow itp, jestes 2000 w plecy. Sprzedaj 316 i kup sobie 6 garow. http://moto.allegro.pl/item416482774_bmw_e30_325_325i_coupe_szpera_gaz_brc.html#photo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZESKI Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 ja niewiem czy czasami zle niesformulowalem pytania pytanie_bmw . prosze was o jakies info dotyczace tuningu a tu zgory kazdy jedzie po mnie ze sie nie oplaca, ze kicha auto, i kilka jeszcze roznych argumentow. ale jeszcze nitk oprocz kosy nie odpowiedzial na moje pytanie co moge zrobic i do jakich parometrow da sie podkrecic auto. pozdrawiam kolego spokojnie mam tez bume z 95 roku silnikiem 1.6 i jest ok, narazie mi wystarcza - wywalony kat oryginalny tlumik koncowy, odciecie zaplonu opoznic - tyle wiecej sie nie oplaca pchac kasy tylko jezdzic a z polonezem napewno dasz rade i nie tylko - powodzenia - i prosze nie robic zamieszania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoro79 Opublikowano 3 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 probowal ktos kiedys wlozyc turbo do 316 ale nie ten silnik m40 tylko nowszy chyba m46 na lancuchu.jakie z tego efekty???? <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 3 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 efekt bedzie taki, ze po paru tysiacach kilometrach bedziesz zbierac za autem czesci z rozpadajacego sie silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 3 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 probowal ktos kiedys wlozyc turbo do 316 ale nie ten silnik m40 tylko nowszy chyba m46 na lancuchu.jakie z tego efekty???? jasne ze próbował efekt = 216KM z M40 1.6 :drunk: efekt bedzie taki, ze po paru tysiacach kilometrach bedziesz zbierac za autem czesci z rozpadajacego sie silnika Troche przesadzasz poszukaj na jutubie takiego filmiku "m40 turbo" albo E30 316i turbo i sam sie przekonasz ze norwegowie albo finowie zbudowali praktycznie M40 od podstaw wszystko zakute i ten silnik sie nie rozpadał po paru kilometrach :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kri$$ Opublikowano 3 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 do 316 ale nie ten silnik m40 tylko nowszy chyba m46 na lancuchu chodzi Ci pewnie o m43 myślę, że gdyby to było takie hop-siup, tylko wrzucić turbinę i zwiększyć moc o 100%, bez wpływu na żywotność auta, to nie jedno by takie e36 jeździło po ulicach... poza tym, tak samo jak przy swapie - jak się wsadza coś co lepiej rozpędza, to wypadałoby wrzucić coś co lepiej hamuje... Mordulec a co do youtube'a, to już nie takie rzeczy na nim były... 8) więc nie wiem jak Ty, ale ja go za wiarygodne źródło informacji nie traktuje :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 3 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Mordulec a co do youtube'a, to już nie takie rzeczy na nim były... więc nie wiem jak Ty, ale ja go za wiarygodne źródło informacji nie traktuje Na jutubie był filmik z tego jak latał po torze a całe fotostory było opisane chyba na E30.de albo na syndykacie wiec to juz jest bardziej wiarygodne od samego filmiku na jutubie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 4 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Hmm,może też bym nie wierzył w filmiki na youtubie,ale jak widziałem co tutaj ludzie potrafią zrobić z motorami to głowa mała. Czemu nie jeżdżą dziesiątki takich aut? Bo to zwyczajnie cholernie drogie i jeśli ktoś sie w to bawi to albo jest bogaty,albo tak kocha to auto,że innego nie chce i zrobi wszystko żeby zostać przy nim. Ja wierzę w te filmiki,w M5 i 1200KM, E34 535i 790KM itd.,bo na własne oczy widziałem takie auta,że gdybym nie iwdział to w życiu bym nie uwierzył. 316 turbo 216KM,jaki problem? Ale kasa ogromna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_drops Opublikowano 6 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Ale za cene tego uturbienia można by było raczej kupić jakieś 328 lub M3 do lekkich poprawek. Uturbianie 316 to lekki przerost treści na formą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 8 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Turbic tak ale M10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_drops Opublikowano 9 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 ech.... M10 - klasyka, aż mi się łezka zakręciła <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.