Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Za wysokie napięcie na akumulatorze w BMW E39 535i


Becior

Rekomendowane odpowiedzi

Siema wszystkim, mam pewien problem z moją BMW E39 535iA w gazie. Wyrzuca mi błąd z trybem awaryjnym skrzyni, w tym samym momencie zaczyna bardzo szybko mrugać ikona akumulatora na czerwono, tak jakby kostka od ikony nie stykała (nie wiem jak to lepiej wytlumaczyć) Muszę zgasić silnik, poczekać aż zgaśnie powiadomienie trans fail safe prog i dopiero odpalić, po tym zabiegu jest git na parę kilometrów. Dzisiaj mierzyłem napięcie akumulatora na zgaszonym i odpalonym silniku, przy zgaszonym jest cos ponad 12,5 a przy odpalonym ponad 14,3 z czego przed tym jak wywaliło ten błąd napięcie skoczyło aż do 18V i potem z powrotem wróciło do normy. Parę miesięcy temu spaliło mi kable od systemu nawigacji po wjechaniu w dziurę, kable niedawno zlutowałem i jak na razie nic się nie spaliło (Navi kupiłem nowe MK4). Skrzynia przeszła serwis olejowy niedawno i ogólnie nie robiła ani nadal nie robi żadnych problemów przy zmianie biegów, wszystko płynnie chodzi. Alternator, regulator napięcia i akumulator nie był wymieniany. Ktoś wie o co chodzi? Pozdro dla wszystkich forumowiczów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...