domin33 Opublikowano 22 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września Witam, Mam F25 z 2010 2.0 D, automat. Kupiłem rok z Niemiec i tak. Wymieniłem rozrząd, filtry, regeneracja turbiny i olej w skrzynce rozdzielczej. Misa skrzyni biegów wydawała się świeża więc nie zmieniałem oleju w skrzyni biegów. Od samego początku czułem to lekkie falowanie obrotów, a raczej skrzyni czy napędu przy jeździe z jednostajną prędkością najbardziej odczuwalną przy niskich obrotach. Co ciekawe obserwowałem kilka razy i nie zauważyłem żeby falowała wskazówka obrotomierza. Tylko skrzynia biegów tak jakby "kołysała, falowała". Na trybie sport było to mniej odczuwalne ale myślę, że to przez podwyższone obroty. Z czasem zaczęły się też szarpnięcia, a ostatnio przy zmianie biegów bardziej odczuwalne. Klapki faktycznie wywalone, ale z tego co kojarzę to przed ich usunięciem też było to "falowanie". Ostatnio słychać było lekki stukot jakby spod skrzyni przy zimnym silniku i wrzuceniu biegu czy to "D" czy "R". Tak z 3-4 razy (nie regularnie) .Brak jakiś komunikatów poza tym, że ostatnio zaświecił się check i wyszedł błąd P0101. W niezależnym serwisie BMW powiedzieli, że to krzywy wał przedni, ale mój mechanik to wykluczył. Obstawia konwerter skrzyni biegów, ale nie było to takie pewne więc z tym jeździłem - do dzisiaj. Żona ruszyła i po kilkudziesięciu metrach po zatrzymaniu i ponownym ruszeniu auto zgasło. Samochód zapala normalnie i równo pracuje na "P" lecz po wrzuceniu biegu "D" lub "R" gaśnie. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.