mmaarrcciinn Opublikowano 17 Listopada 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2023 (edytowane) 20231114_160238.mp4 Witam, jak odpalę auto, pada deszcz, włączam je i niezależnie czy czasowe czy inne, czy nawet z łapy, wracają na dół i delikatnie podbijają do góry żeby się zatrzymać tak jak na wideo. Raz stanie więcej raz mniej wyżej. Na 10 podniesień, 9 ustawi się źle. Natomiast jak już przejadę z 10km i się rozgrzeje wszystko czy coś, nie wiem to wtedy wszystko git. Normalnie chodzą, normalnie zatrzymują się tam gdzie na dole powinny. Ma ktoś pomysł? Edytowane 17 Listopada 2023 przez mmaarrcciinn Dodanie filmu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 22 Listopada 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2023 Zrobiło mi się tak kilka razy ale większość czasu jest ok. Jak szukałem info to zazwyczaj kończyło się na wymianie mechanizmu lub silniczka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 17 Lutego Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego (edytowane) Zero odzewu więc napiszę zakończenie tematu. Zwalczylem to. Rozebrałem silniczek, zawalone syfem styki były. Wyczyściłem i wsZystko było ok aż do czasu pierwszego deszczu po którym to dostała się do silniczka woda jakimś cudem uszczelką i zaczął głośno pracować. Nie wiem czemu, rozebrałem wyczyściłem itp robiłem wszystko ale i tak pracował głośno.... Wyj****łem i kupiłem nowy, zamiennik. Założyłem i tu się zaczęło..... Ramie od tego nowego silniczka od razu wydało mi się dziwne bo nie zatrzymywało się równolegle z nim i to było kluczowe..... Ponieważ przez to wycieraczka po regulacji albo zostawiała duzo miejsca na górze przy słupku albo na dole nad maską, zależy jak ustawiłeś. Po prostu miała mniejsze pole wycierania właśnie przez fabrycznie źle ustawiony bolec. Rozebrałem myślę może coś zmienię, e tam. W środku wiało zamiennikiem. Złożyłem i jeździłem chwilę, dodam jeszcze że po zaparkowaniu wycieraczek czy ponownym włączaniu robiły skoki taki ze 2 cm zanim zaczęły iść w górę.... Cierpliwość i wolny dzień zrobiły swoje, wyjąłem silnik, "zdemontowalem" bolec od starego silniczka i "zamontowałem" (swoim sposobem) do nowego już w pozycji jaką uważam, czyli poprawną oraz kilka milimetrów dłuższą. Ładnie przyspawałem i jest ok. Wycieraczka nie zostawia nigdzie na szybie pustego pola do którego miała by nie dojść oraz nie robi jakichś cofek. Dodam jeszcze że wszyscy którzy oferowali w sprzedaży ten nowy silniczek, mieli źle ustawione ramię... A tam gdzie znalazłem na rysunku jedno coś co by mi pasowalo to wtedy nie mogłem się dogadać ze sprzedawcą bo nie wiedział o co mi chodzi gdy pytałem o poprawność tego przedmiotu. Tak więc olałem to i myślę zrobię to w 2 godziny bez zamawiania, odsyłania itp... przetarłem temat wycieraczek, jak ścieżkę przez gęstą mgłe🙂 a dodam jeszcze że polecam sprawdzić przekaźnik też który znajduje się koło kompa taki brązowy. Umie były styki na nim osmolone ale nie wpływało to na pracę. Edytowane 17 Lutego przez mmaarrcciinn 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.