Maciej55 Opublikowano 12 Października 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2023 Witam wszystkich ; jak pisałem wcześniej miałem problem z wskazaniami temperatury - ale już rozwiązane czyli odwrotnie wlutowana wtyczka i zastosowany zły czujnik - ( tak to jest jak się nie zna historii auta ) W tej chwili mam problem z muleniem strzelaniem w tłumik na lekko ciepłym silniku -- a jest to BMW E34 520i 2.0 1995 r - obrazowo mówiąc po odpaleniu jadę około 1-1.5 km auto jedzie książkowo po czym zaczyna mulić i postrzeliwać i następnie po przejechaniu następnego 1- 1.5 kg jedzie normalnie on może względnie normalnie (da się normalnie przemieszczać ) jedyny minus to poszarpywanie jak by zapłon wypadał przy równomiernej jeździe --- wymieniłem czujnik wału - czujnik tęp powietrza -- podmieniałem cewki i przepływkę -- wymieniony zawór ciśnienia paliwa Podmieniłem sondę lambde sprawdziłem czujniki stuku (reagują ) tak samo jak i czujnik przepustnicy -- i w tym momencie brakło mi pomysłów --- może ktoś z was spotkał się z takim przypadkiem Ps : byłem na kompie wykazało błędy jeszcze przed moimi testami i w tedy wykazało 51- zawór odpowietrzania zbiornika -- od silnika aż pod zbiornik wymieniona cała rurka -zaworek działa w jedną stronę - przy przepływie powietrza ,, bulgoce " 62- kontrola obwodu wtórnego -- przelutowałem rezystor 2 W 270 om i podmieniałem cewki 200 - sterownik ;pamięć programu -- z tego co wiem to raczej nie ma wpływu wielu z tym błędem jeździ 75 - sonda lambda --podmieniona 205 - błąd nie znany Może ktoś coś ma jeszcze na myśli z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.