krzych Opublikowano 26 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Witam jestem wlascicielem 316i e36 auto sprowadziłem z niemiec miało jednego wlaściciela jest w perfekcyjnym stanie wszystko ok .jest tylko jeden mankament,,auto gdy jest zimne brzydko pracuje słychac jak zawory cykają ażdo momętu aż sie rozgrzeje.pytałem kilku mechaników i prawie każdy mowi że nie warto nic z tym robić bo 1,6 i 1,8 to już tak mają,pytałem w serwisie bmw to gośc powiedział ze tak można jeżdzić i nie warto kasy sadzać bo itak zaraz będę szukał r6.może ktoś mial podobne objawy proszę o radę.szkoda mi auta bo ładne a te cykanie wkórza,czy to prawda że 1,6 i 1,8 tak mają??czy dwulitrowe silniki r6 nie mają takich problemów??co robić??pomocy :oops: [/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid325 Opublikowano 26 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Ja miałem 1.8 M40 i dopiero przy ostrych mrozach chwilke zaklepało a normalnie to nie. Trzeba sprawdzić jak wygląda wałek i dźwigienki a jak ok to popychacze do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 26 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 szukaj tematow o bocianach, klekocie i jezeli to m40, do wymiany hydroregulatory (popychacze) mozesz przy okazji sprawdzic dzwigienki i walek, zrobisz zalejesz polsyntetykiem dobrym i bedziesz mial spokoj pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Dokładnie tak jak pisze Kosa, czyli "do wymiany hydroregulatory (popychacze) mozesz przy okazji sprawdzic dzwigienki i walek" <bmw_2> U mnie cykanie jest bardzo ciche i w jeździe nie przeszkadza. Świadomośc obecności tego zjawiska denerwuje, ale pozostaje pytanie "czy warto to robic?" pytanie_bmw Koniec końców i tak się przesiądziemy na sześc garów <bmw_2> Pomyśl, czy chcesz ładowac w auto i jak długo masz zamiar nim jeździc... pytanie_bmw Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoh85 Opublikowano 26 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Ten typ tak ma. U mnie raz na początku zacyka, parę razy nie, ale jak kupowałem to nie było tego. Jak zacznie klekotać na stałe to się za to wezmę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadyga21 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 ja mam bmw 316 e36 i też silnik cyka,i całkowity koszt wymiany to od 100zł do 800zł.u mnie akurat musze wałek dźwigienki i popychacze wymienić! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzussmen Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 to jest problemem każdego M40 prędzej czy później zaczyna się odzywać. Ale najlepiej jak tylko zacznie to wymienić walnięty popychacz i dźwigienkę. Bo później jak sie wałek dowali to już większe koszta. Spotkałem się z kilkoma przypadkami i do wymiany były przeważnie góra 3 popychacze z czego jeden zawsze na 4 garze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmw316i Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 ja też mam takie cykanie, w pełnym zakresie obrotów nieważne czy silinik jest zimny czy rozgrzany. Ile może kosztowac wymiana popychaczy zaworów? opłaca sie to wogóle robic? <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek75 Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Witam! Koszt samych popychaczy to około 30-40 zł za sztuke. A trzeba kupić 8 . Ja w swoi silniku szykuje się do wymiany i spróbuje to zrobić sam,bo wiem że można to zrobić bez wyciągania wałka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzussmen Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 chyba ze już długo sie jeździ na klekotającym silniku to trzeba i wałek wymienić. I przy wymianie popychaczy najlepiej obrazu dźwigienkę wymienić koszt taki sam ja popychacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.