Szimo Opublikowano 2 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2022 Siemanko klubowicze, nadszedł czas całkowitego odbudowania mojej e30. Oryginalnie 1.6 z 1988r 2D. Chciałbym ją maksymalnie przebudować pod sport (taki uliczny chuligan :D) Auto będzie mi służyć na niedzielne przejażdżki lub jakiś track day. Będę tu wrzucać postępy ale potrzebuję waszej opinii ponieważ jest masa zróżnicowanych zdań więc na pewno coś wybiorę. Moim celem jest stworzenie listy części a następnie systematyczna realizacja. Moje oczekiwania to: - bardzo mocne hamulce, najlepsze jakie się da założyć (4x100). Nie robię konwersji. - zawieszenie, same amortyzatory interesują mnie z Bilstein ale przeróbki jakiś wahaczy, przekładni itp. mile widziane. Chcę aby podzespoły były ze sobą kompatybilne abym nie demontował wszystkiego po pięć razy i nie wymieniał. - silnik będę robił na końcu, najpierw chcę przygotować resztę podzespołów (co chwilę zmienia się koncepcja jaki motor :P) Mam kupione wahacze na tył z piastą (tarczobęben) i od tego chcę zacząć. Wszystko zostanie zregenerowane oraz odmalowane. Kiedy będzie gotowe, stare demontuje i montuję nowy zestaw 1) Czy w przypadku regeneracji całego tyłu mam szukać jakiś innych wahaczy? 2) Podczas regeneracji hamulca jaki zacisk? Słyszałem o montażu zacisków z Porsche. Podpowie ktoś? 3) Przewody w stalowym oplocie jakiej firmy? Co polecacie? 4) Tuleje polurietan. Macie jakieś konkretne i przetestowane? Pozdrawiam (00=[][]=00) Stare czasy z Rakietowej Szczególnie pozdrawiam kto pamięta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.