Andrii Opublikowano 22 Maja 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2022 Hej, Zmienialem uszczelniacze na wyjściu z maglownicy do kolumny kierowniczej i przy okazji zmieniłem płyn na dedykowany według vin i dekla zbiorniczka, czyli zielony CHF 11s.Na wyłączonym silniku kręciłem lewo prawo kilka razy, sprawdziłem stan w zbiorniczku, dolałem, znowu pokręciłem. Odpaliłem silnik, wspomaganie działało. Opuściłem auto,zrobiłem kilka metrów przód tył, dalej działało. Po zwiększeniu obrotów nagle brak wspomagania. Gdzieś wyczytałem że aku może słaby i dlatego odcina. Podłączyłem prostownik na noc. Rano znowu sprawdziłem ilość płynu, odpaliłem, wspoma działa, do momentu zwiększenia obrotów. Błędów w ecu brak. Coś zrobiłem źle? Miał ktoś taki przypadek?Jaki moduł steruję servotroniciem? Da się jakąś adaptacje zrobić czy ewentualnie test ista czy inpa? Wysłane z mojego IN2013 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.