Wolek131 Opublikowano 7 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2022 Panowie mam problem w Bmw e60 n47 2007 r automat zf 6hp19 po chipie na 210 km i 419 nm zaczął się problem Podczas przyspieszania bez redukcji biegu bez lockdown tylko na 3 biegu przy obrotowych 2200-2800 pojawiają się chwilowe wibracje podczas płynnego przyspieszania jak przyspieszam z kick downem lub redukcja biegu nic nie ma Wymieniłem -łącznik wału napędowego podporę -kupilem używany wał bez luzow podmieniłem dalej to samo -poduszki skrzyni silnika nowe koło Pasowe nowe Moje pytanie czy to nadal Może być wał ? Czy jak by był nie wyważony wał By nie dawal drgań w różnych obrotach a nie na tylko na 3 biegu przy jednej prędkości ? Myśle czy kombinować z wałem czy szukać gdzieś indziej Ile skrzynia zf 6hp19 znosi nm może problem leży w programie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 7 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2022 Może to skrzynia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolek131 Opublikowano 7 Stycznia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2022 1 godzinę temu, mmaarrcciinn napisał: Może to skrzynia? A jak to sprawdzić czy wina leży po stronie skrzyni czy napędu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 7 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2022 Mocne masz te wibracje ? W kierownicy czuć czy całą budą trzęsie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolek131 Opublikowano 7 Stycznia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2022 To jest tylko przez dosłownie 1-2 sekundy chwilke trwa w tym zakresie obrotów 2200-3000 bez użycia kickdowna jak przyspieszam na 3 biegu po całej budzie na kierownicy nic nie czuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 7 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2022 Ja bym wszędzie sprawdził luzy na zawieszeniu i jak jest git to na jakiejś hamowni czy coś wjechać i wejść na kanał wtedy podczas jazdy sprawdzisz. Tak na oko przez opis to nikt nie zdiagnozuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolek131 Opublikowano 7 Stycznia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2022 OK zawias sztywny a konwerter skrzyni jak sprawdzić jest jakiś pewny sposób ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 7 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2022 Konwerter miałby inny objaw. Ale zawias sprawdziłeś na jakichś szarpakach czy coś? Zdjęte osłony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolek131 Opublikowano 7 Stycznia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2022 TAk Ale ponoć jak za dużo mocy jest i konwerter się kończy to tez drży dziś zauważyłem ze jak auto ma ciężej przyspieszam z 2000 obrotów na biegu bez redukcji 3-4 bieg naprzyklad wjeżdżając pod gorke albo wjeżdżając na autostradę i włączam się do ruchu lekko drży przy napędzaniu się jak zredukuje jest okej . wiec widać jak ciężej auto ma to wtedy przenoszą się drgania lekkie całej budy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 7 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2022 To masz dwie opcje. Zmienić go lub jechać gdzieś na hamownie która ma wejście pod spód i sprawdzić może złapać skrzynie przy tych obrotach i się wyczuje. Nie wiem, tak bym kombinował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 10 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 Ja bym jeszcze sprawdził wszystkie tuleje/wieszaki tylnego dyferencjału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 10 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 No niby pisał że sprawdzał też to. Falują mu obroty tak jak przy komczoncym się konwerterze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JakubMierz Opublikowano 19 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2022 czy wszystko w porządku z twoim sprzęgło ? często z powodu jego wadliwego działania pojawiają się drgania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolek131 Opublikowano 19 Października 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2022 Jak je sprawdzę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominiknorwegia Opublikowano 23 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2023 no i co powodowało tą wibracje? bo mam to samo.po 2 dniach w serwisie rozłożyli ręce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolek131 Opublikowano 23 Lipca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2023 Siema tak winna okazała się śruba które łączy wał napędowy w 2 czesci luzowala sie do tego stopnia ze sie odkręciła nawet 2x i spadła na osłonie skrzyni . Dokrecilem przez jakiś czas było Ok po jakimś czasie znów powtórka finalnie wkleiliśmy ja na klej do śrub i jest Ok Do tej pory przerobiłem konwerter poduszki koło pasowe Po wymianie poduszek mega różnica wcześniej nowe corteco założyłem ori używki petarda zero drgań pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominiknorwegia Opublikowano 23 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2023 Dzieki serdeczne ,sprawdze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.