Qermi Opublikowano 14 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 Cześć. Planuję przesiąść się z e46 318i do e90 320d 163km m47 w bardzo okazyjnej cenie[11k] od sąsiada dziewczyny. Wymienione w aucie podobnie zostało turbo, dwumas, kat czysty, nowy alternator. Miałem okazję przejechać się dłuższą trasę nią i było bardzo przyjemnie, płynnie jedynie olej do wymiany jest. Minusem jest że auto posiada 400k przebiegu[wnętrze w dobrym stanie] i tu moje zmartwienie, często przy takich przebiegach słyszę: auta później nie sprzedasz, wszystko ci się spier.. w przeciągu 3miesięcy itd. Auto było przeważnie użytkowane trasa Holandia-Polska, Orientuje się ktoś jakie są ceny rzeczy i co może się posypać przy takim przebiegu czy nie ma reguły? Jakieś rady co do sprawdzenia silnika mile widzianeC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjphoto Opublikowano 18 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2021 Cześć. Planuję przesiąść się z e46 318i do e90 320d 163km m47 w bardzo okazyjnej cenie[11k] od sąsiada dziewczyny. Wymienione w aucie podobnie zostało turbo, dwumas, kat czysty, nowy alternator. Miałem okazję przejechać się dłuższą trasę nią i było bardzo przyjemnie, płynnie jedynie olej do wymiany jest. Minusem jest że auto posiada 400k przebiegu[wnętrze w dobrym stanie] i tu moje zmartwienie, często przy takich przebiegach słyszę: auta później nie sprzedasz, wszystko ci się spier.. w przeciągu 3miesięcy itd. Auto było przeważnie użytkowane trasa Holandia-Polska, Orientuje się ktoś jakie są ceny rzeczy i co może się posypać przy takim przebiegu czy nie ma reguły? Jakieś rady co do sprawdzenia silnika mile widzianeCCześć, cena kusząca. Co do przebiegu to sam sobie odpowiedziałeś, w naszym kraju Janusze kupują przebieg a nie auto. Wolą kupić kręconego gruza który się rozsypie niż takie auto z nalotem 400tys ale zadbane. M47 to stara ale trwała jednostka i 400tys to dla tego silnika nic szczególnego, jeśli to wszystko co piszesz zostało zrobione tak jak powinno to sprawdzić jeszcze rozrząd, czy nie jest luźny albo czy na zimnym silniku nie wydaje dziwnych odgłosów. Z tego co lubi się tu wysypać to termostaty, odma (zaleca się wymienić co czwartą wymianę oleju), koronki ABS. Jeśli są klapki kolektora to od razu usuń albo wymień na nowe.Mam E90 z tym silnikiem od 2 lat, zrobiony program na 210KM i 415NM, po tym czasie już za mało mocy także o tym też pomyśl. Przede wszystkim jedź do kogoś ogarniętego w temacie BMW, niech sprawdzi od góry do dołu, zapłacisz kilka stówek ale będziesz miał pewność że nie władujesz się w trupa. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati832 Opublikowano 30 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2023 Siemanko! I co kupiłeś te auto? Wszystko sprawne czy musiałeś władować w niego sporą sumkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.