Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


BMW e90 m47 2.0d 163km co przed zakupem/opinie


Qermi

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Planuję przesiąść się z e46 318i do e90 320d 163km m47 w bardzo okazyjnej cenie[11k] od sąsiada dziewczyny. Wymienione w aucie podobnie zostało turbo, dwumas, kat czysty, nowy alternator. Miałem okazję przejechać się dłuższą trasę nią i było bardzo przyjemnie, płynnie jedynie olej do wymiany jest. Minusem jest że auto posiada 400k przebiegu[wnętrze w dobrym stanie] i tu moje zmartwienie, często przy takich przebiegach słyszę: auta później nie sprzedasz, wszystko ci się spier.. w przeciągu 3miesięcy itd. Auto było przeważnie użytkowane trasa Holandia-Polska, Orientuje się ktoś jakie są ceny rzeczy i co może się posypać przy takim przebiegu czy nie ma reguły? Jakieś rady co do sprawdzenia silnika mile widziane
C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Planuję przesiąść się z e46 318i do e90 320d 163km m47 w bardzo okazyjnej cenie[11k] od sąsiada dziewczyny. Wymienione w aucie podobnie zostało turbo, dwumas, kat czysty, nowy alternator. Miałem okazję przejechać się dłuższą trasę nią i było bardzo przyjemnie, płynnie jedynie olej do wymiany jest. Minusem jest że auto posiada 400k przebiegu[wnętrze w dobrym stanie] i tu moje zmartwienie, często przy takich przebiegach słyszę: auta później nie sprzedasz, wszystko ci się spier.. w przeciągu 3miesięcy itd. Auto było przeważnie użytkowane trasa Holandia-Polska, Orientuje się ktoś jakie są ceny rzeczy i co może się posypać przy takim przebiegu czy nie ma reguły? Jakieś rady co do sprawdzenia silnika mile widziane
C

Cześć, cena kusząca. Co do przebiegu to sam sobie odpowiedziałeś, w naszym kraju Janusze kupują przebieg a nie auto. Wolą kupić kręconego gruza który się rozsypie niż takie auto z nalotem 400tys ale zadbane. M47 to stara ale trwała jednostka i 400tys to dla tego silnika nic szczególnego, jeśli to wszystko co piszesz zostało zrobione tak jak powinno to sprawdzić jeszcze rozrząd, czy nie jest luźny albo czy na zimnym silniku nie wydaje dziwnych odgłosów. Z tego co lubi się tu wysypać to termostaty, odma (zaleca się wymienić co czwartą wymianę oleju), koronki ABS. Jeśli są klapki kolektora to od razu usuń albo wymień na nowe.
Mam E90 z tym silnikiem od 2 lat, zrobiony program na 210KM i 415NM, po tym czasie już za mało mocy także o tym też pomyśl. Przede wszystkim jedź do kogoś ogarniętego w temacie BMW, niech sprawdzi od góry do dołu, zapłacisz kilka stówek ale będziesz miał pewność że nie władujesz się w trupa.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...