Dexik Opublikowano 11 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2020 (edytowane) Pacjent to: BMW E39 523i 98r Witam pisze z takim problemem kilka dni temu wieczorem wracając z pracy zaświeciły mi się kontrolki ASC, ABS I kontrolka akumulatora wiec stwierdziłem ze problem leży po stronie akumulatora, zakupiłem nowy pojeździłem kilka dni i pewnego dnia samochód nie chciał odpalić i wszystkie kontrolki zaczęły migać i słychać było tylko cykanie.. wiec postawiłem diagnozę na alternator wyciągnąłem go z auta i zmieniłem regulator napięcia bo szczotki w nim były na wykończeniu lecz po zmianie regulatora nadal jest ten sam problem i auto nie ma ładowania... nie mam jak podpiąć pod kompa i nie wiem co to może być może ktoś miał już taki sam problem.. Edytowane 11 Grudnia 2020 przez Dexik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 12 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 Alternator do naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 12 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 Sam nie ogarniesz alternatora - oddaj na jakiś polecany warsztat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexik Opublikowano 13 Grudnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2020 Ogarnięte zakupiłem drugi alternator i wszystko działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanislaw janicki Opublikowano 19 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 W dniu 11.12.2020 o 17:23, Dexik napisał: Pacjent to: BMW E39 523i 98r Witam pisze z takim problemem kilka dni temu wieczorem wracając z pracy zaświeciły mi się kontrolki ASC, ABS I kontrolka akumulatora wiec stwierdziłem ze problem leży po stronie akumulatora, zakupiłem nowy pojeździłem kilka dni i pewnego dnia samochód nie chciał odpalić i wszystkie kontrolki zaczęły migać i słychać było tylko cykanie.. wiec postawiłem diagnozę na alternator wyciągnąłem go z auta i zmieniłem regulator napięcia bo szczotki w nim były na wykończeniu lecz po zmianie regulatora nadal jest ten sam problem i auto nie ma ładowania... nie mam jak podpiąć pod kompa i nie wiem co to może być może ktoś miał już taki sam problem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanislaw janicki Opublikowano 19 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 18 minut temu, stanislaw janicki napisał: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanislaw janicki Opublikowano 19 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 1 minutę temu, stanislaw janicki napisał: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 19 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 Naładuj akumulator i odpal bunie. Jak masz miernik to zmierz napięcie na aku przed uruchomieniem silnika i po uruchomieniu. Przed uruchomieniem będzie niższe np 12,8V-13,6V ale zaraz po uruchomieniu powinno rosnąć do 14,4V. Jeżeli tak nie jest to masz zwalony regulator napięcia lub sam alternator albo poważne zwarcie w instalacji i Ci ją obciąża/rozładowuje aku. Taka "hoinka" z kontrolek to typowe objawy zbyt niskiego napięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.