Hylan Opublikowano 6 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Witam, mam dość poważny problem. Posiadam samochód BMW 318i z 1995r. z pełnym wyposażeniem Benzyna + LPG :-) Niestety niedawno siadła mi pompa paliwa i ją wymieniłem. Wszystko przez parę dni było ok. Zawsze zapalam samochód na beznyznie i dopiero po jakimś czasie przełączał mi się na gaz. Ale... co go zabolało. Odkąd go kupiłem zawsze posiadał dziwne przymulenia podczas jazdy, tzn. pedał trzymałem równo, jechałem równomiernia a on jakby zwalniał po czym powracał do poprzedniej prędkości - coś jakby go momentami przymulało. Działo się to zarówno na benzynie jak i na gazie. Teraz natomiast zaczął się niesamowity problem z jazdą na benzynie. Zapalać zapala ok. ale podczas jazdy strasznie nim targa i nawet potrafi zgasnąć, praktycznie nie da się jechać. W czym tkwi problem. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 6 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Te szarpanie to jak by nie palił na jakiś gar? może pompa za mało wydajna, przypchany układ paliwowy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 poszukaj na forum podobne tematy juz były powodzenia pozdr. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Sprawdzałeś świece?? To może być ich wina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hylan Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Sprawdzałeś świece?? To może być ich wina Świece raczej odpadają bo na gazie jedzie normalnie tylko z tymi przymuleniami co opisywałem wcześniej, najgorzej jest na beznyznie. Na niej poprostu nie da się jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Powiem Ci tak, mam ten sam problem, nie mam gazu ale muli mi bardzo.......wrażenie zaciągniętego ręcznego. Dodatkowo na wolnych jakby sie dusiła. Jutro wymienię świece i zobaczę co i jak. Jeśli to nie będzie to to może lambda. Jutro się pobawie i dam Ci znać, może u Ciebie będzie podobnie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 moze to byc wina krokowca przeczysc go i zobaczysz czy cos sie zmieniło... jezeli bedzie dalej to samo to podłacz ja pod kompa i bedziesz wiedział o co kaman przyczyn moze byc duzo krokowiec, sonda czy nawet gLupi czujnik od przepustnicy pozdrawiam <bmw_1> i zycze powodzenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 U mnie podobny problem ustąpił po wymianie świec i filtra powietrza. Naprawdę muliła mi bardzo, szarpało silnikiem, ale po wymianie wszystko ustąpiło. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hylan Opublikowano 13 Lipca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Rzeczywiście, kto by pomyślał Właśnie wymieniłem filtr i już nie siepie ale jest jeszcze problem z dziwną pracą silnika - tak jakby mu teraz trochę obroty spadły. Czy może to być wina świec, bo ich jeszcze nie wymieniałem, a przejechałem na nich jakieś 30 tys. a wcześniej ile było to nikt nie wie. Acha i prośba... Gdzie znajduje się krokowiec? Nigdy koło czegoś takiego nie robiłem, może ma ktoś jakieś zdjęcia lub instrukcję wyjęcia, czyszczenia... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 świece zawsze możesz sobie sprawdzić a wymiana na pewno wyjdzie na dobre. Warto żebyś sprawdził sobie również filterek paliwa. W sumie prozaiczna sprawa a w dużym stopniu oddziaływuje na pracę silnika. Często lepiej sprawdzić najprostrze rzeczy zanim zaczniemy szukać poważniejszej przyczyny. Pozdrawiam [ Dodano: 13 Lipiec 07, 22:20 ] poszperałem w necie i znalazłem to: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF21&mospid=47427&btnr=13_0381&hg=13&fg=15 numer 6 to przepływomierz. Coprawda to jest przy silniku 2.0, ale przy Twoim powinno być podobnie. Pozdro [ Dodano: 13 Lipiec 07, 22:21 ] sorka, 6 to ma być krokowiec a nie przepływka. Późna pora i sowa już męczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 ile masz obrotów? tak samo masz na gazie i benzynie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.