simon_84 Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Ok. 3 tyg. temu kupilem BMW e36 1.8 coupe.Nie robilem nim duzej ilosci kilometrow lecz raz po przejechaniu ok 12 km zagrzal mi sie,chodzil jak traktor i zawor klepal.Oczywiscie tez gasl.Czy to moze byc uszczelka pod glowica?czy termostat?Wskaznik temp jest zepsuty bo nawet na zimnym silniku pokazuje temp. na maxa.Jak jest zimny to chodzi bez zarzutow.Sprawdzalem poziom oleju i plynu w chlodnicy.jest ok.Mam jednak nadzieje ze to nie jest uszczelka pod glowica.Prosze o pomoc jesli ktos by znal przyczyne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 a objawy tego zagrzania jakie były tzn. jeżeli nie działa ci wskaznik skad wiesz że sie zagrzała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon_84 Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Zaczal piszczec jak rak we wrzatku,dopiero jak odkrecilem korek od chlodnicy to przestal i syczal,gdybym odkrecil go calkiem,wywaliloby plyn.Juz raz tak mialem.Sam juz nie wiem co z nim nie tak:( [ Dodano: 5 Lipiec 07, 14:35 ] jeszcze jedno,jak odkrece korek(nie wiem jak to sie fachowo nazywa)tam gdzie dolewa sie olej do silnika to pluje tym olejem.to chyba nie jest normalne??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Że na ciepłym silniku wywali płyn to normalnie bo w bmkach w układzie jest duże ciśnienie ponad 1bar a ten rak piszczący to mógł być zaworek przy korku wlewu płynu który otwiera sie chyba przy 1.5bara! A jeżeli już tak kiedyś zrobiłeś że odkręciłeś korek i wywałiło ci płyn to pewnie będzie zapowietrzona! Zrób sobie ten wskażnik temperatury dobrze ją odpowietrz i wtedy zobacz co bedzie sie działo! Bo teraz to nie można za dużo powiedzieć na ten temat! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon_84 Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 wielkie dzieki za rade.Jeszcze jedno pytanie,to odpowietrzanie to jakas wielka filozofia?moge to zrobic samemu czy lepiej jechac z tym do mechanika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Zaczal piszczec jak rak we wrzatku,dopiero jak odkrecilem korek od chlodnicy to przestal i syczal,gdybym odkrecil go calkiem,wywaliloby plyn.Juz raz tak mialem.Sam juz nie wiem co z nim nie tak:( [ Dodano: 5 Lipiec 07, 14:35 ] jeszcze jedno,jak odkrece korek(nie wiem jak to sie fachowo nazywa)tam gdzie dolewa sie olej do silnika to pluje tym olejem.to chyba nie jest normalne??? Jeżeli pod pokrywą zaworową niema oslony(nie wiem jak jest w twoim) to przy odpalonym silniku gdy otworzysz korek wlewu oleju to normalne że bedzie pluł olejem [ Dodano: 5 Lipiec 07, 14:48 ] wielkie dzieki za rade.Jeszcze jedno pytanie,to odpowietrzanie to jakas wielka filozofia?moge to zrobic samemu czy lepiej jechac z tym do mechanika? ten temat był poruszany wielokrotnie więc musisz poszukać a myśle że poradzisz sobie sam tylko pamiętaj przy odpowietrzaniu żeby ogrzewaie było na max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon_84 Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 haha,ogrzewanie nie dziala.leci tylko zimny nawiew.Musze troche jednak poszperac.Problem jest ze poprzedni wlasciciel mial silnik 1.6 a pozniej wlozyl 1.8 No i pewnie mu cos nie wyszlo.Jeszcze raz dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Jeżeli ogrzewanie nie działa to może być zapowietrzona! Spróbuj ściągnąć jej wąż wody od zaworu regulacji ogrzewania ten co idzie do nagrzewnicy tak żeby poleciał płyn, jeżeli polecici załóż wąż i przytrzymaj ją na obrotach tak dobre 1000 oczywiście musisz mieć płyn w chłodnicy i zobacz co będzie sie dziło pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Co tu dużo mówic -jeśli tak będziesz traktował swoje autko to na pewno długo nie pojeździ... Po pierwsze primo - silniki w E36 - szczególnie M40 są bardzo wrażliwe na punkcie układu chłodzenia !!! Jeżeli będziesz jeździł z niesprawnym termostatem (to od jest odpowiedzialny za utrzymywanie odpowiedniej temperatury silnika)/zapowietrzonym układem itd. to po koleii wszystko zacznie się sypac. Jak pęknie głowica lub uszczelka pod nią to już po ptakach i możesz szukac nowego silnika/samochodu... Po drugie primo - nie po to nasi forumowicze się napocili pisząc poradniki, żeby za każdym razem pisac to samo. http://forum.maxbimmer.pl/buma-serwis-czyli-sam-naprawiam-bmw-vf15.htm Powyżej masz odnośnik (takie małe vademecum) do porad stworzonych przez użytkowników BMW <bmw> dla użytkowników BMW <bmw> Są one sprawdzone i opisane w zrozumiały sposób. Od tego się zaczyna !! <bmw_3> :wink: Nie lubię się powtarzac, ale zrobię wyjątek :wink: poczytaj forum, przejrzyj podobne tematy (jest ich sporo) - najlepiej sobie wydrukuj i wóź zawsze w bagażniku <bmw_1> Potem do garażu i krok po kroku robisz co trzeba. Na początku się pomęczysz, ale frajda z naprawiania swojego auta jest naprawdę wielka :party: bmw_beer szczególnie ta zakończona sukcesem :wink: Jakbyś miał jakieś problemy to służymy pomocą. I na koniec - zanim zaczniesz pytac - poszukaj na forum podobnego tematu <bmw_2> Pozdr. i powodzenia <bmw_1> PS. Takie samo trudnie życie ma serwisant IT z klientami :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon_84 Opublikowano 8 Lipca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Fuck.Odpowietrzylem go,mam juz cieple powietrze w srodku.Teraz zaczal mi nierowno chodzic,tak jakby na jeden gar nie palil.Jeden mechanik powiedzial mi ze jakies cisnienie idzie na wode i dlatego mi ja wywala.Musze go chyba zaciagnac na komputer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 8 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 A może uszczelka dmuchnięta pod głowicą! Jak ci wskażnik temp. nie dziła to może ja przegrzałeś! Może zalewa świece wodą, a komputer tego ci nie wykaże! Wykręć świece i bedziesz widział jak wyglądają! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 9 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 witam odkręć korek od chłodnicy i niuchaj jak poczujesz spaliny to uszczelka przedmuch do układu chłodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon_84 Opublikowano 12 Lipca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Kupuje drugi silnik:) Nie bede sie bawil.Koszta naprawy sa nawet wieksze od wymiany silnika.Znajomi mowia zebym sprzedal to auto.Ok moge sprzedac ale nastepne jakie bym kupil to BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Kupuje drugi silnik:) Nie bede sie bawil.Koszta naprawy sa nawet wieksze od wymiany silnika.Znajomi mowia zebym sprzedal to auto. Rzeczywiście koszty czasem przekraczają wartośc nowej części - w tym przypadku używanego silnika - ale tu musisz bardzo uważac !! Żeby nie kupowac "kota w worku" trzeba dobrze silnika posłuchac i sprawdzic barwę i zapach oleju, zmierzyc stopien sprężania itd... więc się pilnuj <bmw_1> W każdym razie współczuje pecha i życzę powodzenia w nowych zakupach <bmw_2> Ok moge sprzedac ale nastepne jakie bym kupil to BMW I to jest WZOROWA postawa bmw_beer :mrgreen: <bmw_2> <bmw_3> Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.