Pabloe46 Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Witam, mam pytanko posiadam BMW e46 323i z 2000r obecnie stan licznika pokazuje mi 115tys mil, to jest ponad 170tys km, nie mam zadnych papierow potwierdzajacych zmiane czy sprawdzanie rozrzadu, sa tylko odnosnie oleju, hamulcow i swiatel, co myslicie o tym, spotkalem sie roznymi zdaniami np " szybciej silnik ci padnie niz lancoch" czekam na wasze opinie i porady, z gory dziekuje i pozdrawiam bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Witam! Ten silnik nepewno jest na łańcuchu i nie słyszałem żeby kto kolwiek wymieniał łańcuch! No może miałem taki przypadek znajomy miał 525tds miał przejechane ok300tyś km i łańcuch był troszkę rozciągnięty i na wolnych obrotach troche chodził nierówno i na ciepłym silniku ciężko odpalał! ale ty jeżdzij i niczym się nie przejmuj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Siema, aktualnie mam przebieg ponad 180tys km, także podobny, rozrząd jest na łańcuchu także nie przejmuj się i jeździj, jak coś się zacznie dziac niepokojacego to oczywiście można myślec o zmianie, ale myślę że nie zdarzysię to wcześniej niż przed 150tys km Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Z tego co pamiętam to silniki na łańcuszkach były bezobsługowe - tzn. jeździsz co najwyżej na kontrolę naciągu. Tego Wam niestety zazdroszczę :mrgreen: Przy większym przebiegu (ponad 170 tys.) jak pisze Byq - można podjechac do diagnosty sprawdzic. Pozdr. <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabloe46 Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Witam, i dziekuje za posty, mój licznik przekroczył juz 170tys, a tu gdzie mieszkam to sprawdzic naciągu łancucha się nieda, kazdy odsyła cie do srevisu BMW, a servis tu uwiezcie mi jest zajeb....e drogi, wiec nie wiem pawnie zrobie jeszcze pare tys km i sprzedam, moze kupie cos szybszego, pozdro dla wszystkich bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.