MARCO Opublikowano 30 Grudnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 JESTEM ZDRUZGOTANY:( mam problem z odpaleniem mojego autka. nie wiem co sie dzieje ale rano pali jak jakis grat tzn. przez kilka obrotów rozrusznikiem silnika jest oki ale po chwili odzywają sie jakies trzeaski z okilicy rozrusznika i jakby bendikc albo coś. Jak juz uda sie uruchomic co wyglada jakby "slimak sie ciągnol" jest ok wejdzie na obroty i chodzi jak lalunia. Pali śmiga nawet niezajęknie wszystko najlepiej. A ranki tragedia. Nadmieniam że jakiś 1500 km wymienilem swiece zaroaw akumulatr igla nie wiem co moze być no chyba że rozrusznik jak zimny takie jaja robi. Pomocy!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 30 Grudnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Witam. To rzeczywiście może być wina rozrusznika i to nie koniecznie musi być bendiks. Ale jeśli auto kręci zbyt długo, zanim zaskoczy, to sprawdź czy do wszystkich świec żarowych dochodzi prąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCO Opublikowano 30 Grudnia 2005 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Prąd na swiece idzie bo sprawdzalem. Tylko nie lapie dlaczego rano jest do bani a pozniej wszystko smiga jak taala. Zastanawia mnie to i to bardzo... Mysle ze to moze byc wina rozrusznika ale czy znow mam wymienic caly czy moze to tylko w nim coć?? Pozdrawiam MARCO:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 30 Grudnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 niezbyt sie na tym znam, ale może jakiś brud sie dostał :?: albo elektormagnes do kitu :?: albo pojedź do jakiegoś speca od elektryki, bo cały rozrusznik to jednak tani nie jest, a pewnie to tylko jakaś część :?: <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 30 Grudnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Tylko nie lapie dlaczego rano jest do bani a pozniej wszystko smiga jak taala. Rano jest mu trudniej zaskoczyć, bo silnik jest zimny , olej gęstszy a poza tym jak silnik nie pracuje, to olej ścieka z pewnych fragnemtów układu olejowego. To wszystko sprawia, że silnik który postoi kilka godzin bez uruchamiania, ma do pokonania większe opory tarcia niż silnik odpalany co 3 - 4 godziny. Co do rozrusznika, to odradzam jego wymianę na nowy a proponuję własnoręczne wykręcenie i oddanie go do firmy która zajmuje się naprawą takich rzeczy. Naogół firmy takie są w stanie naprawić każdą usterkę. Odradzam tez kupowanie rozrusznika uzywanego gdzieś ze złomowiska, bo nigdy nie ma pewności, że środku wszystko jest ok. Taki rozrusznik może mieć powyrabiane tulejki albo walnięty bendiks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 30 Grudnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 a slizga ci sie ten rozrusznik? Jak juz bedziesz zmienial to weź ten co masz ze sobą, żebys nie mial niespodzianki. Ja jak u siebie wymieniałem to lekko sie zdziwiłem bo do danego modelu, rocznika były 4rodzaje rozruszników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCO Opublikowano 2 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Z tego co ustalono to ne rozrusznik tylko pompa wtryskowa i terz to dopiero jestem zaamany nie mam pojęcia co teraz ????!!!!!!!! Dzieki za wazą troskę!! Pozdrawiam wszystkich a jakbyście mieli jakieś informacjie na temat popmy wtryskowej to zapraszam. Chodzi mi o serwis np regeneracja lub wymiana itp. MARCO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 myśle że na ten temat moze się wypowiedzieć nasz elektryk Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 Myślę, że najlepiej będzie oddać pompę do regeneracji i niech ci co będą ją regenerowali wypowiedzą się na temat opłacalności naprawy. Brat ma golfa 2 1,6D i pewnego razu zatarła mu się sekcja w pompie. Kupił 2 używane pompy i żadna nie była 100% sprawna. Na szczęście gość który regenerował pompę złożył z tych 3 jedną dobrą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 4 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 myśle że na ten temat moze się wypowiedzieć nasz elektryk Piotr eee coś pomerdałeś - nie elektryk tylko elektronik, i nie odaut tylko RTV i AGD, a poza tym wszystko się zgadza , heheh <bmw_3> a tds to dla mnie kosmos :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCO Opublikowano 5 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 no i juz mam auto:) Wszystko śmiga tylko w kieszeni lżej:) Pozdrawiam !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 5 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 mam nadzieje że wpadniesz nią na spota <bmw_1> <bmw_2> <bmw_3> Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCO Opublikowano 5 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 mam nadzieje że bedzie okazja:) Pozdrawiam wszystkich posiadaczy tego pieknego auta:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.