xaryon Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Hej, posiadam 3kę e46 z silnikiem N46 - 2.0, 150KM. Pomimo negatywnych opinii o tym silniku, nie mam z nim żadnych problemów. Jednak z racji tego, że ten samochód ma mi służyć jak najdłużej, zastanawiam się nad pewnymi modyfikacjami, które może nie dodadzą mocy ani zrywu, ale może odciążą nieco silnik, jednocześnie nieco zmieniając jego dźwięk na nieco bardziej basowy. Potrzebuję jednak opinii ludzi, którzy znają tą markę dłużej niż ja (moje 1sze BMW, mam je 2gi rok): - chciałbym wymienić filtr powietrza albo na wkładkę K&N albo na filtr stożkowy - czy to coś da i co lepiej zrobić: wymienić filtr czy też zamontować stożek? - chciałbym wymienić tłumik na "sportowy" - w cudzysłowie, bo tak go nazywa producent, a różnica głównie polega na podwójnej rurze wydechowej zamiast pojedynczej, jaką mam aktualnie. Czy poza dźwiękiem przyniesie to jakąś pozytywną zmianę dla silnika? Nie chcę za bardzo grzebać ani przy silniku ani za bardzo wymieniać takich części jak wydech (tłumik to max) - samochód nie służy mi do wyczynowej jazdy, a do komfortowego przemieszczania się z pkt A do pkt B. Żadne swapy nie wchodzą w grę. Jeśli te modyfikacje, o których piszę, odciążą ten ponoć wadliwy silnik, a przy okazji poprawią nieco jego osiągi, dla mnie to będzie wystarczający sukces. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.