taaa85 Opublikowano 22 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Witam szukam rozwiązania problemu z gasnącymi zegarami w E36 coupe, gasną i zapalają wszystkie kontrolki lącznie z zegarami czasami potrafia nie działać dość długo najgorsze jest to że jak zgasną to wycieraczki też nie działają ostatnio jak jechałem w deszczu to miałem problem heh czytam trochę w tym temacie ale nic konkretnego może ktoś pomoże?? czytałem że masa maski później że jakiś czujnuk w dyfrze z góry dziękuje za odpowiedź pozdrawiam dodam że kontrolka od AIR Bag na kierwonicy się cały czas świeci nie wiem czy to ma jakiś związek.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polakosbanditos Opublikowano 24 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 (edytowane) Mialem ten problem w 318is... Niestety nie bylem w stanie podejsc do tego problemu bardziej technicznie i zdecydowalem sie wymienic zegary. Pomoglo... Problem dosyc znany w E36 i uwazam, ze nie ma co sie z tym cackac i sie bawic w lutowanie jak sie nie znasz, bo czesto jest to jakas elektronika uwalona. Prawie 20 lat temu zaplacilem za nie sporo kasy bo w IS byly skalowane do 260km/h w przedlifcie i byly rzadkoscia. Tym bardziej teraz bym od razu to zrobil, bo czesci sa tanie i jest ich duzo wiecej. Jak zdecydujesz sie na to samo, to pamietaj, zeby zegary dobrac do ilosci clindrów. Powodzenia! Edytowane 24 Marca 2020 przez polakosbanditos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taaa85 Opublikowano 25 Marca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 22 godziny temu, polakosbanditos napisał: Mialem ten problem w 318is... Niestety nie bylem w stanie podejsc do tego problemu bardziej technicznie i zdecydowalem sie wymienic zegary. Pomoglo... Problem dosyc znany w E36 i uwazam, ze nie ma co sie z tym cackac i sie bawic w lutowanie jak sie nie znasz, bo czesto jest to jakas elektronika uwalona. Prawie 20 lat temu zaplacilem za nie sporo kasy bo w IS byly skalowane do 260km/h w przedlifcie i byly rzadkoscia. Tym bardziej teraz bym od razu to zrobil, bo czesci sa tanie i jest ich duzo wiecej. Jak zdecydujesz sie na to samo, to pamietaj, zeby zegary dobrac do ilosci clindrów. Powodzenia! dzieki wielkie za odpowiedź chyba masz racje nie będę sie z tym pierniczył kupie jakieś używane zegary i tyle.... a jak wygląda sprawa z przebiegiem i np. inspekcją oleju bo dzisiaj wymieniałem i resecik poszedł to sie jakoś programuje czy tylko stare wyjąć nowe wstawić i po problemie??? bo to z byt piękne hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polakosbanditos Opublikowano 29 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 (edytowane) Wydaje mi sie, ze przebieg jest zaprogramowany w pamieci eeprom i zeby go ustawic trzeba go zaprogramowac. Ja akurat trafilem zegary z mniej wiecej takim samym przebiegiem, to sie w to nie zaglebialem. Pewnie ktos kto bardziej obcykany w tym temacie na forum moze bedzie mógl pomóc. Edytowane 3 Kwietnia 2020 przez polakosbanditos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.