Peter71 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 W moim bmw e36 316 compact podczas ruszania na jedynce na pólsprzęgle dochodzi do szarpania całą budą(chyba z tyłu najbardziej) ten stan zeczy ma miejsce na ciepłym silniku. Ruszanie z jedyny możliwe tylko dynamiczne moge natomiast ruszac z dwojki i szarpania nie ma. Bemka ma 170tys przebiegu(orginalny). Co może być przyczyną i jakie mogą być ewentrualne koszty naprawy usterki? Z góry dziękuje za odpowiedzi. POzdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 29 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Podobne objawy miałem w Transicie. Przegrzany,spękany docisk tarczy sprzęgła tak działał. Myśle że to może być to. A przebieg skąd wiesz że masz oryginalny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter71 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 To znaczy że docisk jest do wymiany? Przebieg udokumentowany. A dzieje sie to na rozgrznym silniku rowniez na wstecznym. A moze to byc jakis czujnik? Dzieki za odpowiedz [ Dodano: 29 Czerwiec 07, 20:08 ] Znacie jakiegoś dobrego mechanika,ktory mi to zdjagnozuje(śródmieście) tylko zeby byl w miare tani. Pzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 2 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Ja kiedyś w e30 miałem te same zjawisko, przy gorącym silniku nieraz szarpal! wymieniłem kpl. czyli tarcza,docisk,łożysko i sie poprawiło! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Znacie jakiegoś dobrego mechanika,ktory mi to zdjagnozuje(śródmieście) tylko zeby byl w miare tani. Pzdro Nie każdy dobry mechanik jest tani, a nie każdy tani jest dobry :wink: http://forum.maxbimmer.pl/topics19/nasze-warsztaty-samochodowe-vt932.htm tutaj masz linka z polecanymi przez naszych klubowiczów/forumowiczów zakładami. Wystarczy telefon do ręki i zapytac. Tanie na pewno nie jest STANDO, ale z pewnością najlepsze <bmw_2> Pozdr. bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzussmen Opublikowano 2 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 czasem lepiej więcej zapłacić i mieć pewność ze zostało dobrze zrobione, a różnice w cenach robocizny nie są tak wielkie <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Przedzwoń do mojego znajomego Jarka- tel. 602 667 913 Ma warsztat na Robotniczej na tereni byłego archimedesa. dokładniejszy opis w linku powyżej, do naszych warsztatów samochodowych. Za diagnozę zapłacisz 20-30zł, a do tej pory dobrze mi diagnozował różne problemy w beemce. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speede Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 U mnie też tak szarpie , ile trzeba szykować na części? Czy operacja da radę wykonać samemu? Czy potrzebne są jakieś specjalne narzędzia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 U mnie też tak szarpie , ile trzeba szykować na części? Czy operacja da radę wykonać samemu? Czy potrzebne są jakieś specjalne narzędzia? To wzalezności po ile kupisz klamoty! Nie wiem czy dasz rade sam, potzebne jest dużo długich przedłużek bo jest ciężkie dojście no i klucze potrzebne są nasadki gwizdka i zwykłe jak sie nie myle chyba 17 lub 19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Taa...kanał też sie przyda,dobre oświetlenie i nieco pojęcia. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speede Opublikowano 6 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Kanał się załatwi , światło też , narzędzia są , tylko niewiem jakie przedłużki potrzeba . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 6 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Kanał się załatwi , światło też , narzędzia są , tylko niewiem jakie przedłużki potrzeba . hej normalne przedłużki do kluczy nasadowych! myśle że tak ok 3-4 bedziesz potrzebował, no i brzegubowa przedłuzka też sie przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goglin Opublikowano 7 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 U mnie w bumie wystepuje to samo zjawistko na półsprzęgle ale dodatkowo gdy chcę szybko wbić wsteczny bieg..wtedy czuć walnięcie ze całym autem strzasznie telepie..moj ojciec ze u mnie przyczyną tego jest o ile dobrze pisze i sie nie myle luz na wałku atakującym a talerzem satelitów .. dla mnie to kosmos:D wiemze u mnie toproblem w moscie niewiem jaku was.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 8 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 sam bym sie za to nie bral po prostu wsadzwutko do mechani zaoszczedzisz czasu i nerwow a bedziesz wiedzial ze jest wszystko SI zrobione <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 9 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 albo sprzęgiełko albo poduchy silnika/skrzyni bym sprawdził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speede Opublikowano 10 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Poduchy silnika/skrzyni bym sprawdził ? Skrzynia ma jakieś poduchy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 10 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Skrzynia ma jakieś poduchy ? tak skrzynia też ma [ Dodano: 10 Lipiec 07, 19:43 ] http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CG11&mospid=47451&btnr=23_0118&hg=23&fg=10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alterna2005 Opublikowano 28 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Miałem podobny problem .Szarpanie na pierwszym biegu tylko u mnie działo sie to zawsze , trzeba było wkręcać na wyższe obroty żeby było płynie , przy zmianie na nastepne biegi było okej . Walczyłem z tym z rok czasu .[przypuszczałem że to sprzęgło ale brało na dole i nie ślizgało się ] Przyczyną takiego zachowania , okazał się przewód gumowy łączący filtr powietrza z kolektorem dolotowym i dopiero po odciągnięciu palcami garbu na przewodzie okazało że jest pęknięty . Na razie skleiłem taśmą izolacyjną ,autko płynnie rusza a Ja jestem szczęśliwy !!! To jest ta rura - bmw_beer http://moto.allegro.pl/it...za_1_6_m43.html [ Dodano: 29 Listopad 07, 08:22 ] To jest ta rura ! [ Dodano: 29 Listopad 07, 09:31 ] uklon_bmw [ Dodano: 29 Listopad 07, 19:35 ] :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 4 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 witam tak się zastanawiam czemu wszyscy co mają ten problem doszukują się przyczyny w sprzęgle jeżeli jest spalone to się będzie ślizgać a jeżeli nie można wbić biegu 1 lub R to nie rozłącza do końca silnika ze skrzynią tak mi się wydaje . W wielu skrzyniach 1 i R nie są z synchronizowane i szybka zmiana nie jest możliwa np nie zredukujesz z 2 na 1 jeżeli nie wyhamujesz prawie do zera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.