czarny19 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Mam pytanie co może być przyczyną że auto ciężko zapala na zimnym silniku troche pokręci i zapali ale powinno chyba zapalać na dotyk?? auto to 316 z gazem drugi problem to ja po jexdzie wyłanczam samochód to z tyłu po prawej stronie słychac takie "pykanie " chwile to tra a potem się wyłancza może to byc cos od gazu?? trzecie pytanie to już troche śmieszne ale musze się spytac mam wstawiony sportowy wydech tzn dospawane dwie końcówki owalne i teraz to chciałem wymienić na seryjne więc chce kupić tłumik ale mój ojciec stwierdził że jestem głupi że można kupić seryjną końcówke albo dospawać kawałek rury o takiej srednicy wiem że czegoś takiego nie można zrobić chyba :idea: ale czy ktos mógłby to napisać żebym miał pewność i mu udowodnić ?? chodzi o ten kawałek rurki który widac za samochodem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 co do ciezkiego odpalania to tematow sporo juz bylo poszukaj na forum to moze byc bardzo wiele przyczyn (kable WN, swiece, kopolka itp itd) a pykanie to podejrzewam stygnacy wydech kurczy sie bo stygnie i stad to pykanie w ukladzie wydechowym sa mieszki kompensujace wydluzanie sie wydechu pod wplywem zmian temperatury i stad to pykanie a co do wydechu to wszystko zalezy od stanu tlumika jezeli jest juz zuzyty to ja bym osobnbiscie nie szalal tylko zostawil serie ewentualnie jakis koncowy wstawil koszt ojakies 200-300pln i bedzie gites malina ze strumienica itp bym nie kombinowal POZDRO <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny19 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 strumienicy nie wstawiam chce tylko zamienić te końcowki chodzące jak traktor na seryjny wydech a jeszcze mam pytanie to jest moje pierwsze auto z gazem i czy kable i świece muszą być podpasowane do agzu czy wystarczy dac jakieś zwykłe?? a może znacie jakies kable dobrej firmy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Siemka, ja tez mam problem z odpalaniem zimnego silnika, czym dłużej stoi tym dłużej krece. Moja jest po zmianie silnika z 1.6 na 1.8 M 40 i owy problem sie pojawił gdy wstawilem komputer z 1.8. Na tym starym palił jak zegarek ale wolałem miec oryginalny i teraz tak do kitu pali jak jest zimny. W weekend jeszcze wrzuce starego kompa i dam znać jak hula. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 29 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 do gazy nie ma jakis tam specialnych ale musza byc w 100% sprawne kable swiece itd bo przy gazie ma to wiekszy wplyw na odpalanie strzaly gazi itd ale odpalasz z benzyny wiec powinno byc ok. jezeli nie wymieniales to raczej czeka Cie wymiana <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny19 Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 panowie a powiedzcie mi czy jeżeli pojade na podlączenie do kompa to wykryje mi niesprawnośc kabli albo kopułki ?? pytam bo nie jestem pewien a auto pali strasznie jak jest zimne czasami zapala dopiero za 3 razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 panowie a powiedzcie mi czy jeżeli pojade na podlączenie do kompa to wykryje mi niesprawnośc kabli albo kopułki ?? pytam bo nie jestem pewien a auto pali strasznie jak jest zimne czasami zapala dopiero za 3 razem Komputer nie wywala błędów kabli WN (bo rozumiem, że o te właśnie chodzi) - co do kopułki to pewien nie jestem. Prędzej pokaże błąd zapłonu. Pod tym błędem może kryc się \kilka przyczyn... Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny19 Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 aha spoko więc czy chce czy nie będe musiał wymienić świece i kable wn ale inwestować w autko trzeba dzięki [ Dodano: 9 Lipiec 07, 14:23 ] dzisiaj zszedłem rano do auta przeczyścić kopułke bo myślałem ze jest ale moje zdziwienie było duzo jak otworzyłem maske i nie znalazłem kopułki mam silnik z łańcuchem rozrządu i wtych silnikach nie było kopułki?? drugi problem to jak wykręcić świece jezeli nad nimi biegną przewody od gazu?? jest jakiś klucz do tego?? [ Dodano: 10 Sierpień 07, 11:40 ] panowie pomóżcie jest coraz gorzej im dłużej jade tym rano mam cięzej odpalić zapala za 3 razem i przy tym troche kopci przez chcwile nie da się jechać obroty szaleją dodaje gazu a one spadają co jest nie tak może coś z pompą paliwa ?? a może przez filtr paliwa coś takiego się dziać?? [ Dodano: 4 Wrzesień 07, 12:43 ] wymieniłem pompe paliwa i jest to samo dalej tak cieżko pali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.