zagor71 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 mam problem e36 325i 92rok i problem z praca obrotow.miedzy 0 a 2000 obrotow obroty faluja tzn wpadaja nieregularny samoistny bieg.i podczas ruszania auto szarpie przeplywomierz jest wymieniony wiec czy moze to byc wina sondy lambda?dzieki z gory za odpowedz :gril: :help: :help: :help: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzussmen Opublikowano 27 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 auto jeździ na gazie czy benzynie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zagor71 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 tylko i wylacznie benzyna nie jezdzi na gazie i tak sie dzieje wlasnie przez to troche spalanie podskakuje do 18 l hehe zastanawiam sie czy to lambda moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Sonda lambda z tego co wiem odpowiada za ilość zapodawanej mieszanki - oczywiście też może mieć znaczenie - ale raczej drugorzędne. Jeśli jesteś pewien świec, filtra i pompki to czy sprawdzałeś silniczek krokowy ?? Czasem warto go przeczyścić zanim się go wymieni :wink: Silnik krokowy to chyba pierwsza rzecz jaka mi się nasuwa przy "falujących" obrotach w niskim zakresie. Pozdr. <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jay Opublikowano 27 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 W moim przekonaniu głównym powodem falujacych obrotów jest sonda lambda.Przynajmniej tak było w moim przypadku w E36. Spalanie mialem na poziomie 20 litrów.Po wymianie sondy wszelkie problemy z obrotami znikneły. Najlepiej byłoby podłączyć auto do kompa i wtedy dokładnie widać czy sonda działa poprawnie ( tzn. czy ma odpowiednie napięcia i czy włącza sie w odpowiedniej chwili.)Niestety koszt sondy jest dość wysoki. Ja z tego co pamietam płaciłem jakies 600zł w B&W.Oczywiscie warto sprawdzic przy okazji te rzeczy o których pisał Bazylfox. Pozdrawiam <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 W moim przekonaniu głównym powodem falujacych obrotów jest sonda lambda.Przynajmniej tak było w moim przypadku w E36. Spalanie mialem na poziomie 20 litrów.Po wymianie sondy wszelkie problemy z obrotami znikneły. Dokładnie tak - jeżeli spalanie rośnie do dziwnie dużych wartości - to z całą pewnością lambda !! :evil: Ale samo falowanie jeszcze nic nie przesądza :wink: Pozdr. <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgadzam sie z Bazylem,bo sam mam padnięty silniczek krokowy i na benzynie chodzi dobrze powyżej 2000 obrotów. Tyle tylko że ja mam gaz,wiec po odpaleniu od razu deptam do 3000 i przełączam na LPG. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zagor71 Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Juz bylem u Pana elektryka.Ijuz wiem.Lambda walnieta.Do wymiany a pali jak smok 15l.dzieki za odpowiedzi.ma ktos Lambde na zbyciu,hehe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.