yapis Opublikowano 14 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 (edytowane) Witam, od jakiegoś czasu mam problem z ładowaniem baterii w kluczyku. Co 3-4 miesiące muszę wymieniać baterie w kluczyku, gdyż nie ładuje się ona podczas jazdy i kluczyk przestaje reagować na dotyk. Widać ewidentnie, że bateria się rozładowuje, bo nie zawsze udało się otworzyć drzwi z kluczyka i nasilało się to, aż w końcu całkowicie przestał reagować. Po wymianie baterii kluczyk zaczyna działać bezproblemowo i wszystko działa jak należy. Mija jakiś czas i bateria traci moc i problem powraca. Wygląda jakby moduł w kluczyku odpowiedzialny za przetworzenie i ładowanie akumulatora nie działał. Czy ktoś miał ten problem? Jak to naprawić? Będę wdzięczny za pomoc. Edytowane 14 Października 2019 przez yapis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 15 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 (edytowane) Nie miałem takiej sytuacji, zawsze kończyło się na wymianie akumulatorka i później działał już normalnie. Ale na internetach wyczytałem podobny przypadek do Twojego. Ostatecznie koleś wymienił całą płytkę od pilota, bo gdzieś w niej był problem związany z ładowaniem. Kiedyś po nieudolnym rozcinaniu obudowy też musiałem wymieniać całą płytkę. Ogólnie musisz ogarnąć sobie jakiś kluczyk z taką płytką i przelutować kość immo: Edytowane 15 Października 2019 przez Andrii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broder Opublikowano 15 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Jestes pewny ze wymieniasz na akumulatorek a nie na zwykla baterie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yapis Opublikowano 15 Października 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 No już kupowałem kilka tych baterii i za każdym razem podobna sytuacja, ostatnio kupiłem na tej aukcji https://allegro.pl/oferta/vl2020-bmw-e39-e46-x5-bateria-akumulator-kluczyka-7258397742?utm_medium=app_share&utm_source=facebook i pisałem z reklamacją do sprzedawcy to zapewnił mnie, że to akumulator który się ładuje i że mogę odesłać im i zweryfikują go czy faktycznie się nie ładuje. Ciekawe czy istnieje możliwość sprawdzenia samego tego modułu w kluczyku odpowiedzialnego za ładowanie czy działa prawidłowo i ładuje akumulator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 16 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Pewnie jakiś elektryk będzie w stanie ogarnąć. Tylko wydaje mi się, że łatwiej kupić używany kluczyk (np. https://allegro.pl/oferta/kluczyk-bmw-e36-e39-e46-8486319481) i przelutować kość od immo. Będzie szybciej i taniej pewnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yapis Opublikowano 16 Października 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Właśnie zamówiłem kluczyk i tak zrobię. Tylko pytanie gdzie znaleźć dobrego elektryka który to ogarnie we Wrocławiu? Może ktoś może kogoś polecić? I teraz pytanie czy kupić nowy akumulator czy ten co mam naładuje się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 18 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 Najlepiej nową daj, żeby niepotrzebnie nie rozklejać kluczyka za chwilę. Jakbyś nie znalazł elektryka to się odezwij to Ci to ogarnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xaryon Opublikowano 23 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 W dniu 18.10.2019 o 06:24, Andrii napisał: Najlepiej nową daj, żeby niepotrzebnie nie rozklejać kluczyka za chwilę. Jakbyś nie znalazł elektryka to się odezwij to Ci to ogarnę. Że tak się podepnę pod temat - czy dasz radę to ogarnąć bez pozostawiania większych śladów? U mnie sytuacja nieco podobna (chodzi o wymianę bateryjki/akumulatora), bo przycisk zamykania nie działa. Wszystkie inne działają ok. Nie jest to problem z modułem komfortu, sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 23 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 A może to problem z mikro switchami od tych przycisków? Ciężko jest rozciąć obudowę bez zostawiania śladów Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xaryon Opublikowano 24 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 15 godzin temu, Andrii napisał: A może to problem z mikro switchami od tych przycisków? Ciężko jest rozciąć obudowę bez zostawiania śladów Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka Problem jest tylko z zamykaniem (które działało przez jakiś czas), reszta działa jak trzeba. Podobny problem mam w drugim kluczyku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 27 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2019 Najlepiej byłoby dokodować jeszcze jeden sprawny pilot i sprawdzić, jak będzie działał, żeby wykluczyć moduł. Albo wymienić baterię i zobaczyć czy pomoże w Twoim pilocie. Jak już będzie rozebrany, to zawsze można podziałać z mikro switchami, gdyby się okazało, że to jednak z nimi problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xaryon Opublikowano 27 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2019 (edytowane) 15 godzin temu, Andrii napisał: Najlepiej byłoby dokodować jeszcze jeden sprawny pilot i sprawdzić, jak będzie działał, żeby wykluczyć moduł. Albo wymienić baterię i zobaczyć czy pomoże w Twoim pilocie. Jak już będzie rozebrany, to zawsze można podziałać z mikro switchami, gdyby się okazało, że to jednak z nimi problem. Dla mnie najważniejsze to to, żeby to działało, a kluczyki nie wyglądały jak wyciągniete przysłowiowej krowie z gardła. Oczywiście w rozsądnych pieniądzach - w ASO za wymianę woła sobie prawie 9 stówek (od kluczyka) Edytowane 27 Grudnia 2019 przez xaryon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 Dla mnie najważniejsze to to, żeby to działało, a kluczyki nie wyglądały jak wyciągniete przysłowiowej krowie z gardła. Oczywiście w rozsądnych pieniądzach - w ASO za wymianę woła sobie prawie 9 stówek (od kluczyka) A może to Cię zainteresuje ? https://www.olx.pl/oferta/programowanie-kluczyka-bmw-e46-e39-e36-CID5-IDBTU08.html Później jeszcze tylko zrobić grot u gościa co dorabia kluczyki i po problemie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dindon1234 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 16 godzin temu, xaryon napisał: Dla mnie najważniejsze to to, żeby to działało, a kluczyki nie wyglądały jak wyciągniete przysłowiowej krowie z gardła. Oczywiście w rozsądnych pieniądzach - w ASO za wymianę woła sobie prawie 9 stówek (od kluczyka) Mogę rozkleić, nie będą wyglądać tragicznie, ale też nie jak nowe Albo zrobię nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.