Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


E46 brak ładowania baterii w kluczyku


yapis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od jakiegoś czasu mam problem z ładowaniem baterii w  kluczyku.

 

Co 3-4 miesiące muszę wymieniać baterie w kluczyku, gdyż nie ładuje się ona podczas jazdy i kluczyk przestaje reagować na dotyk.

 

Widać ewidentnie, że bateria się rozładowuje, bo nie zawsze udało się otworzyć drzwi z kluczyka i nasilało się to, aż w końcu całkowicie przestał reagować.

 

Po wymianie baterii kluczyk zaczyna działać bezproblemowo i wszystko działa jak należy. Mija jakiś czas i bateria traci moc i problem powraca.

 

Wygląda jakby moduł w kluczyku odpowiedzialny za przetworzenie i ładowanie akumulatora nie działał.

 

Czy ktoś miał ten problem?

 

Jak to naprawić?

 

Będę wdzięczny za pomoc.

 

Edytowane przez yapis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem takiej sytuacji, zawsze kończyło się na wymianie akumulatorka i później działał już normalnie. Ale na internetach wyczytałem podobny przypadek do Twojego. Ostatecznie koleś wymienił całą płytkę od pilota, bo gdzieś w niej był problem związany z ładowaniem. Kiedyś po nieudolnym rozcinaniu obudowy też musiałem wymieniać całą płytkę. Ogólnie musisz ogarnąć sobie jakiś kluczyk z taką płytką i przelutować kość immo:

image.png.c2e85845573d515fef5e6e9cd826db46.png

Edytowane przez Andrii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No już kupowałem kilka tych baterii i za każdym razem podobna sytuacja, ostatnio kupiłem na tej aukcji https://allegro.pl/oferta/vl2020-bmw-e39-e46-x5-bateria-akumulator-kluczyka-7258397742?utm_medium=app_share&utm_source=facebook i pisałem z reklamacją do sprzedawcy to zapewnił mnie, że to akumulator który się ładuje i że mogę odesłać im i zweryfikują go czy faktycznie się nie ładuje. 

Ciekawe czy istnieje możliwość sprawdzenia samego tego modułu w kluczyku odpowiedzialnego za ładowanie czy działa prawidłowo i ładuje akumulator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
W dniu 18.10.2019 o 06:24, Andrii napisał:

Najlepiej nową daj, żeby niepotrzebnie nie rozklejać kluczyka za chwilę. Jakbyś nie znalazł elektryka to się odezwij to Ci to ogarnę.

Że tak się podepnę pod temat - czy dasz radę to ogarnąć bez pozostawiania większych śladów? U mnie sytuacja nieco podobna (chodzi o wymianę bateryjki/akumulatora), bo przycisk zamykania nie działa. Wszystkie inne działają ok. Nie jest to problem z modułem komfortu, sprawdzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Andrii napisał:

A może to problem z mikro switchami od tych przycisków? Ciężko jest rozciąć obudowę bez zostawiania śladów

Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
 

Problem jest tylko z zamykaniem (które działało przez jakiś czas), reszta działa jak trzeba. Podobny problem mam w drugim kluczyku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej byłoby dokodować jeszcze jeden sprawny pilot i sprawdzić, jak będzie działał, żeby wykluczyć moduł. Albo wymienić baterię i zobaczyć czy pomoże w Twoim pilocie. Jak już będzie rozebrany, to zawsze można podziałać z mikro switchami, gdyby się okazało, że to jednak z nimi problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Andrii napisał:

Najlepiej byłoby dokodować jeszcze jeden sprawny pilot i sprawdzić, jak będzie działał, żeby wykluczyć moduł. Albo wymienić baterię i zobaczyć czy pomoże w Twoim pilocie. Jak już będzie rozebrany, to zawsze można podziałać z mikro switchami, gdyby się okazało, że to jednak z nimi problem.

Dla mnie najważniejsze to to, żeby to działało, a kluczyki nie wyglądały jak wyciągniete przysłowiowej krowie z gardła. Oczywiście w rozsądnych pieniądzach - w ASO za wymianę woła sobie prawie 9 stówek (od kluczyka) :/

Edytowane przez xaryon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie najważniejsze to to, żeby to działało, a kluczyki nie wyglądały jak wyciągniete przysłowiowej krowie z gardła. Oczywiście w rozsądnych pieniądzach - w ASO za wymianę woła sobie prawie 9 stówek (od kluczyka)

A może to Cię zainteresuje ? https://www.olx.pl/oferta/programowanie-kluczyka-bmw-e46-e39-e36-CID5-IDBTU08.html
Później jeszcze tylko zrobić grot u gościa co dorabia kluczyki i po problemie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, xaryon napisał:

Dla mnie najważniejsze to to, żeby to działało, a kluczyki nie wyglądały jak wyciągniete przysłowiowej krowie z gardła. Oczywiście w rozsądnych pieniądzach - w ASO za wymianę woła sobie prawie 9 stówek (od kluczyka) :/

Mogę rozkleić, nie będą wyglądać tragicznie, ale też nie jak nowe :)

Albo zrobię nowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...