Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


dalej to samo...


Rekomendowane odpowiedzi

witam ponownie

Kilka dni temu pisałem że coś przerywa w mojej buni...ozcywiście uzyskałem kilka odpowiedzi po czym sprawdzeiłem to co w nich było zawarte i niestety dalej dzieje się to samo :cry:

Nie wiem czy ktoś może mi coś jeszcze poradzić na ten dziwny "kaszel" mojej buni?

pozdrawiam i prosze o wsparcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tak...jak temperatura dojdzie do połowy załączy mi się wisko i temperatura spadnie czyli wszystko tak jak powinno być ale kiedy gwałtownie dodaje gazu bunia zamiast ruszyć z kopyta popierdzi tak 2-3 sekundy wogóle nie keci na obroty i wogóle nie ma mocy a potem pełna pizda...dzieje się tak na każdym biegu ale jak silnik jest ciepły!pisali mi już żebym sprawdził świece i przewody...zrestartował kompa...wszystko zrobiłem wymieniłem też uszkodzony przewód do silniczka krokowego i dalej dzieje sięto samo.

dlatego myśle że jest to związane z temperaturą ale nie wiem co to może być...nie bierze mi wody z chłodnicy anie nie jeżdzi na gazie..więc moje pomysły się pokończyły:-( pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny przypadek ale mi działo sie tak dopiero jak przejechałem ok 30km powodem było lewe powietrze jakie silnik sobie zasysał i coś z pompa wody (teoria mechanika sam nie wiem co o tego mogła mieć pompa ale ważne ze już niemam problemu)

Ale myślę że najlepiej było by go podłączyć do kompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) powodem było lewe powietrze jakie silnik sobie zasysał (...)

wlasnie to sprawdzil bym przedewszystkim. Jezeli jest jakas niszczelnosc w dolocie to komputer automatycznie obcina "czasy wtryskow", a co za tym idzie zmiejsza dawke paliwa.

Najlepiej kup "samostart" i popsikaj po dolocie(od przeplywomierza az do polaczenia kolektora z glowica). oczywiscie musisz to zrobic na odpalonym silniku. Jezeli po tym psiknieciu zauwazysz jakas reakce silnika (wzrost obrotow) to oznacza to ze musisz uszczelnic dolot.

Przerabialem kiedys podobny przypadek tyle ze w M70 (V12) i tam po nagrzaniu sie silnika przestawala pracowac jedna strona. Powymienialem tam juz doslownie wszystko co zwiazane z paliwem i zaplonem.... i przypadkowo (rozlala mi sie benzyna ekstrakcyjna na kolektor dolotowy) ustalilem ze ze jest gdzies niszczelnosc. Przyczyna byla tu uszczelka pod kolektorem dolotowym - czyli poprostu bzdura... a ja kilka dni kopalem jak szalony i pol auta wymienilem zupelnie nie potrzebnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tak...sprawdziłem szczelność i jest ok. obroty trzymająsię cały czas na 1000obrtotów choć to i tak o 150-200 za dużo ale myśle że to wina silniczka krokowego...

a co do czujnika temperatury to gdzie go znajde i jak moge go sprawdzić?

[ Dodano: 28 Czerwiec 07, 19:22 ]

i co dalej?pomóżcie!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...