misiosl Opublikowano 21 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 witam ponownie Kilka dni temu pisałem że coś przerywa w mojej buni...ozcywiście uzyskałem kilka odpowiedzi po czym sprawdzeiłem to co w nich było zawarte i niestety dalej dzieje się to samo :cry: Nie wiem czy ktoś może mi coś jeszcze poradzić na ten dziwny "kaszel" mojej buni? pozdrawiam i prosze o wsparcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasend Opublikowano 22 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 co się dzieje dokładnie? :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 22 Czerwca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 więc tak...jak temperatura dojdzie do połowy załączy mi się wisko i temperatura spadnie czyli wszystko tak jak powinno być ale kiedy gwałtownie dodaje gazu bunia zamiast ruszyć z kopyta popierdzi tak 2-3 sekundy wogóle nie keci na obroty i wogóle nie ma mocy a potem pełna pizda...dzieje się tak na każdym biegu ale jak silnik jest ciepły!pisali mi już żebym sprawdził świece i przewody...zrestartował kompa...wszystko zrobiłem wymieniłem też uszkodzony przewód do silniczka krokowego i dalej dzieje sięto samo. dlatego myśle że jest to związane z temperaturą ale nie wiem co to może być...nie bierze mi wody z chłodnicy anie nie jeżdzi na gazie..więc moje pomysły się pokończyły:-( pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasend Opublikowano 22 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 ja stawiam na wałek rozrządu sprawdź jeszcze zawory jak nic nie pomoże to wałek.Ja mam podobny przypadek ale u mnie urwała się dźwigienka zaworów narazie auto ma w trakcie naprawy a objawy miałem podobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 22 Czerwca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 odrazu tak drastycznie i wałek? mysle że jesli problem leżał by akurat w wałku to nie miało by znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny i pewnie działo by się tak cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzussmen Opublikowano 23 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Miałem podobny przypadek ale mi działo sie tak dopiero jak przejechałem ok 30km powodem było lewe powietrze jakie silnik sobie zasysał i coś z pompa wody (teoria mechanika sam nie wiem co o tego mogła mieć pompa ale ważne ze już niemam problemu) Ale myślę że najlepiej było by go podłączyć do kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel735 Opublikowano 23 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 (...) powodem było lewe powietrze jakie silnik sobie zasysał (...) wlasnie to sprawdzil bym przedewszystkim. Jezeli jest jakas niszczelnosc w dolocie to komputer automatycznie obcina "czasy wtryskow", a co za tym idzie zmiejsza dawke paliwa. Najlepiej kup "samostart" i popsikaj po dolocie(od przeplywomierza az do polaczenia kolektora z glowica). oczywiscie musisz to zrobic na odpalonym silniku. Jezeli po tym psiknieciu zauwazysz jakas reakce silnika (wzrost obrotow) to oznacza to ze musisz uszczelnic dolot. Przerabialem kiedys podobny przypadek tyle ze w M70 (V12) i tam po nagrzaniu sie silnika przestawala pracowac jedna strona. Powymienialem tam juz doslownie wszystko co zwiazane z paliwem i zaplonem.... i przypadkowo (rozlala mi sie benzyna ekstrakcyjna na kolektor dolotowy) ustalilem ze ze jest gdzies niszczelnosc. Przyczyna byla tu uszczelka pod kolektorem dolotowym - czyli poprostu bzdura... a ja kilka dni kopalem jak szalony i pol auta wymienilem zupelnie nie potrzebnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 23 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 A na wolnych ma równe obroty? Jak ma nieszczelny dolot,albo jakieś podciśnienie spadło(pękł wężyk,itp.) to raczej nierówno by chodziła na wolnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian2610 Opublikowano 23 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Brawo Patryk <bmw_1> a czy ktos pomyslal o czujniku temperatury ktory moze szwankowac i podawac do komputera ze jest zimny silnik i w tym momencie przylewac swiece? <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 więc tak...sprawdziłem szczelność i jest ok. obroty trzymająsię cały czas na 1000obrtotów choć to i tak o 150-200 za dużo ale myśle że to wina silniczka krokowego... a co do czujnika temperatury to gdzie go znajde i jak moge go sprawdzić? [ Dodano: 28 Czerwiec 07, 19:22 ] i co dalej?pomóżcie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.