hapat Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Witajcie Wiem, że biały dym to nic dobrego, ale jest ktoś z Wrocławia kto by chciał mnie podłączyć pod komputer? A co ważniejsze potrafi coś z tego zrozumieć? Bo moja wiedza kończy się zielonej ikonce w IMPa. Auto przy przyspieszaniu (autostrada) od 120km/h i obrotów >3tyś często zostawia za sobą taka chmurę białego dymu, że współczuję tym co za mną jadą. Mam tak od dłuższego czasu (w sumie odkąd pamiętam) Płyny OK, turbo robione 2 lata temu, mocy nie traci, nie szarpie. Ma zrobiony program przez kolegę Rogera z Nysy (też jakieś 2 lata temu). Nie jest to czarny dym, bo ten wydobywa się w "normalnych" ilościach. Nie jest to również niebieski dym bo niejedno TICO w gazie się przekonało, że turbina jeszcze działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Bialy dym by wskazywał na płyn chłodniczy raczej, jego w normie nie ubywa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hapat Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 no stan płynu OK, żadnej mazi ani pod korkiem oleju ani w chłodnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepa416 Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Tam jest chłodniczka Egr? U mnie było podobnie tylko płyn się gotowa już potem. Może minimalne ilości się dostają do wydechu jak jest duże ciśnienie w układzie. A płynu jest dużo także ubytków może dlatego nie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.